Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...vzplane a zmizí...
Autor: Dadla01 (Občasný) - publikováno 4.10.2006 (07:06:12)
Olej, cca 100x65
již má svého majitele, takže nemůžu vyfotit znovu a lépe...nejsou patrné skutečné barvy a tahy, za což se omlouvám :-)
...po kliknutí na obraz se objeví detail hlavy...


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář netinka - 4.10.2006 > Předlohou Tvého dílka byla zajisté práce malíře Zdeňka Kopáče....
<reagovat 
Dadla01 (Občasný) - 4.10.2006 > přesně tak...zaujalo mě to,tak jsem to zkusila :-)...bylo to malováno (bez honoráře) na přání, i když nejsem žádný umělec, jen mě to baví a někomu to udělalo radost:-)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 4.10.2006 > no má to značný rezervy ale třeba spodní část je slibná..jen se tomu věnuj víc tomu malování není se čeho bát ;)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.10.2006 >
Body: 4
<reagovat 
wood (Občasný) - 4.10.2006 >
Body: 4
<reagovat 
Estel (Občasný) - 4.10.2006 > já sem s tím víc než spokojená...
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 4.10.2006 > libi...
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 4.10.2006 > na mi je to uprdelený, kompozičně doůle ucpaný, baví pozadí
Body: 3
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 4.10.2006 > Velice opatrně se vyjadřuji k něčemu, zda se jedná o kýč či nikoli. Například západ slunce - někteří každou takovou fotografii už ze zásady za kýč považují. Není to však pravda. Jiní ani nevědí, co kýčem nazvat a požadují  vyslovení nějakých obecných pravidel či hranic. To je ovšem velice obtížné.  Zde se jedná o kýč jako bič. Kdyby dívka nějak souzněla s ohněm (např. by oheň vyzařoval i z horní části jejího těla, anebo by byla celá v plameni), mohli bychom malbu považovat třeba i za nějakou ilustraci. Takto se přetvařuje za něco, co rozhodně není, obě části (plamen a dívka) jsou pouze rádoby umělecky pospojované atd. Otázkou zůstává, zda něco takového tvořit. Osobně se domnívám, že pokud autorka někomu tímto dílkem udělal radost, tak pak proč ne. Není to malba na výstavu do galerie, či na ovlivňování vkusu dalších lidí, ale někomu domů na zeď a na zeď bychom si měli věšet jenom to, co nás oslovuje, co se nám líbí, co nám vytváří dobrý pocit v dané místnosti, i když to není zrovna umělecky na výši. Ale to přece nevadí.  A zda vystavovat možný kýč i na Totemu? Ano, ale zároveň ho přesně pojmenovat.
<reagovat 
 Dadla01 (Občasný) - 6.10.2006 > Minimalista> díky za Tvůj čas a vyčerpávající názor ...vezmu si ho k srdci....
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 5.10.2006 > Tak nejdřív chválu že nějaké zajímací momenty se tam jistě najdou...Sirka líbí. Kdyby byla samotná snad by nadchla více.Stínování na zádech místy taky povedene... MNo ale to pozadí je jako když někdo natíral babičce plot.Kýč je to jako řemen. Lepé děvy zakomponované s delfíny měsíci a jednorožci ve mně vzbouzí nelibost.Ke špatné kompozici a tomu že šilhá se snad ani netřeba vyjadřovat...Alespon to téma pro přístě lepší, a nejlépe něco svého
<reagovat 
 Dadla01 (Občasný) - 6.10.2006 > Mishela> Tobě také děkuji za připomínku, ale dovolím si oponovat. Počítala jsem s tím, že někdo to kýčem nazve (stačí si přečíst pár příspěvků nazpět a hned si člověk udělá představu, co se na Totemu líbí či nikoliv - i "krajináři" jsou nežádoucí).Jak jsem ale již uvedla u obrazu, je to velmi nepřesná fotografie a barvy neodpovídají skutečnosti, takže pozadí není vůbec patrné! Dokonce mi připadá, že uveřejněný obraz působí ploše, protože tam nejsou vidět tahy štětce a stínování, což je škoda. A šilhavost? Proto byl přidán detail hlavy. Nevím, proč to na fotu takhle dopadlo. Přesto ještě jednou díky za pozitiva i negativa.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter