Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 21.6.
Alois
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...vzplane a zmizí...
Autor: Dadla01 (Občasný) - publikováno 4.10.2006 (07:06:12)


Minimalista (Občasný) - 4.10.2006 > Velice opatrně se vyjadřuji k něčemu, zda se jedná o kýč či nikoli. Například západ slunce - někteří každou takovou fotografii už ze zásady za kýč považují. Není to však pravda. Jiní ani nevědí, co kýčem nazvat a požadují  vyslovení nějakých obecných pravidel či hranic. To je ovšem velice obtížné.  Zde se jedná o kýč jako bič. Kdyby dívka nějak souzněla s ohněm (např. by oheň vyzařoval i z horní části jejího těla, anebo by byla celá v plameni), mohli bychom malbu považovat třeba i za nějakou ilustraci. Takto se přetvařuje za něco, co rozhodně není, obě části (plamen a dívka) jsou pouze rádoby umělecky pospojované atd. Otázkou zůstává, zda něco takového tvořit. Osobně se domnívám, že pokud autorka někomu tímto dílkem udělal radost, tak pak proč ne. Není to malba na výstavu do galerie, či na ovlivňování vkusu dalších lidí, ale někomu domů na zeď a na zeď bychom si měli věšet jenom to, co nás oslovuje, co se nám líbí, co nám vytváří dobrý pocit v dané místnosti, i když to není zrovna umělecky na výši. Ale to přece nevadí.  A zda vystavovat možný kýč i na Totemu? Ano, ale zároveň ho přesně pojmenovat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Minimalista
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter