Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jako z cukru
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 8.10.2006 (00:59:26)
akryl,sololit,B3(?)


Poznámky k tomuto příspěvku
Kolben (Občasný) - 8.10.2006 >

Název sedí. Líbí se mi tvoje volby barev a to nejen zde. Bohužel to zkazila ta cesta, ale to nic, protože to jinak budí dobrej pocit.

 to


Body: 4
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 8.10.2006 >
Body: 3
<reagovat 
Efča (Občasný) - 8.10.2006 > je to taková měkká malba..., líbí, i když mám raději ostřeší. Mylsím, že se tomu říká pointilismus, to co jsi užila v té trávě;-)
Doporučil 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.10.2006 > Efča> Díky za ohodnocení,ale asi v tom budeš sama,odezvy ostatních jsem tušila,a za klobouk si je nedám.Pointilismus je odnož impresionismu, pracuje se tam bodovou technikou, v malbě tedy maličké bodíky,že by se jeden utečkoval.Vzpomínám si teď jen na Seurata.
Je to pak takové "mživě jemné".Ale určitě si někde najdeš širší a odborné pojednání.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 8.10.2006 > to jsou mi vykyvy-asi nejslabsi zda od tebe za posledni dobu, ani stromy ani barvy a cesticka uz vubec..
Body: 3
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.10.2006 > Lumig> Asi jo, mas pravdu.Nevím ale, co máte pořád všichni s tou cestou?Je to cesta- necesta, vlezla si do trávy, tak to tam prostě bylo.A já jí stála na hřbetě, za mnou ústila na silnici, jak to tak s cestama chodí.No nic, příště ji nechám zarůst úplně trávou.
<reagovat 
čtenář JARO - 8.10.2006 > Fakt!Kam vede ta cesta?
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.10.2006 > čtenář> Odpověď viz. Lumig,prostě nevím,schovala se.
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 8.10.2006 > ta cesta nevede nikam, bo končí už před vratama... má to ambici akvarelu, nevím, proč to teda jet akrylama... pěkná plocha listí vpravo nad filajovou střechou. líbí jistej vjezd do dvora, zem před ním vlevo až moc nejistá. 3-4
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.10.2006 > Prokletí> Dík za potvrzení,že cesta opravdu končí už před vratama, asi choděj do domu jinudy.Akvarel je pro mne dost těžkej,málokdy mi vyjde.Díky taky, žes mi nesepsul barevnost,někdo ji může pokládat až za provokaci,ale měla jsem prostě asi dobrou náladu.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 10.10.2006 > Mima> Nadsazená barevnost je prima, pokud ji nepřeženeš, tady mi to přijde akurát... akvarel je těžkej, taky se s ním peru už dobu... napadá mě - uber, dej někde hodně zředěnou barvu, víc máčej a lavíruj ;o)
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 6.11.2006 > Je to dobry! trochu detailu mozna.....
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter