Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Parková
Autor: Loser82 (Občasný) - publikováno 7.10.2006 (00:47:10)
Léto. Pátek večer. Jako obvykle vyrážím na pár piv. Cestu si krátím přes park, kde na lavičce pod sochou Nešťastné matky sedí dva kluci, vypadají tak na dvanáct, každý po cigáru. Jeden z nich zrovna plní trychtýřek svého mladistvého chřtánu z láhve čehosi průzračného, podle štítku asi vodky.
Teda teda, pánové, to začínáte nějak brzo, ne? pravím výchovným tónem, zakroutím hlavou a na chvíli si připadám skoro jako nějaký všetečný důchodec.
Ten momentálně nesající spěšně skloní hlavu k zápěstí, pak na mě jukne a praví: Dyk už je skoro deset voe.
Kouknu na hodinky a prohodím: A jo. - - To asi abych nevypadal jako totální blbec.


Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 10.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
 Loser82 (Občasný) - 10.10.2006 > lidstvo> Díky..
<reagovat 
čtenář kenny - 29.11.2006 > deset je dobrá hodina na chlastání. něco o tom vim. :)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 8.1.2008 > Všetečný důchodce? Taky si tak někdy připadám (myšlenkami), ale nechci dostat přes hubu, tak mládež neprovokuji (slovně)  Dodnes si pamatuji, jak jsem stála s babičkou na zastávce autobusu (bylo mi 15) a ona začala "prudit" jiné dospívající, s cigárem v puse, že by si měli raději koupit čokoládu :))) Málem jsem se hanbou propadla (ačkoliv jsem nekuřák a v jádru jsem s ní souhlasila). To asi ten telecí věk. No, aspoň že nás nezmlátili, i když vypadali, že by rádi :)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 5.11.2008 > jj, to je dobrý - tedy spíš špatný (míním tím tu naši mládež a zároveň oceňuji tvou snahu o nápravu výchovy!) :-)   líbí se mi moc slovo "důchodec"  ;-)
Body: 5
<reagovat 
 Loser82 (Občasný) - 5.11.2008 > Věza> Díky za komentář a bodíky (tady i u Stádka), jsem rád, že se textíky líbily..
<reagovat 
M_V (Občasný) - 1.2.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
M_V (Občasný) - 1.2.2009 >
<reagovat 
M_V (Občasný) - 1.2.2009 >
<reagovat 
M_V (Občasný) - 2.2.2009 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter