Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Ne-pohoda
Autor: RD (Občasný) - publikováno 17.10.2006 (00:12:40)


Poznámky k tomuto příspěvku
kafka (Občasný) - 17.10.2006 > děs a...
<reagovat 
Pilla (Občasný) - 17.10.2006 > sranec s bleskem :(
co se vám na těch nefotech líbí?...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.10.2006 > Pilla> To ty asi nikdy nepochopis, protoze ses naprosto profesionalni fotograf a delas novatorske a neotrele fotky, ktere inspiruji spoustu lidi. Kdybych umel fotit tak dobre jako ty, tak bych se na nefoto vyprdnul. Zkus si ale predstavit, ze nefoto je ohromna prilezitost pro lidi, kteri fotit vubec neumej - coz je treba evidentne muj pripad.
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 17.10.2006 >

Barvy dobrý.


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 16.10.2006 >

Krásně pohádkové.

Ale sliboval´s mi makro a kde nic, tu nic. Ani následujících pět tvých nefot se za makro nedá považovat, začínám mít pochybnosti o tom, zda sis skutečně od souseda půjčil makroobjektiv.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.10.2006 > Janahe> Kdyz me vitr odnasel i s fotakem tak to moc pohadkove nebylo. Hlavne me znervoznovaly ty auta, co letely za mnou.

Makro jsem slibil a delam na tom. Moc mi to ale - jako nakonec vsechno ostatni - nejde, furt se mi trepou ruce; neni nad mou oblibenou svetelnou, normalni padesatku. Zatim jsem vyfotil mirne pouzitou zvykacku, ale to mi pripada nevhodne k venovani. Zkusim jeste jednou tu jahudku, ta prvni stala za prd.

Zajimalo by me, jak je mozne, ze nekdo jiny nez Stvoritel muze videt mych nasledujicich pet nefot. Predpokladam, ze na Totemu vladne egalité.
<reagovat 
 čtenář ne-doupovec - 17.10.2006 > doupovec> kdybys debile premyslel tak ti to s tema prispevkama dojde
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 17.10.2006 > doupovec> Zapomínáš, že já vkládám tvá nefota do soutěže a tedy stále koukám na jejich  čísílka.Takže když vidím, že ti jdou hezky po sobě, protože jsi vložil víc fotek najednou, můžu si klidně do adresy zadat následující čísla a prohlédnout si tvou nejbližší budoucnost.  
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 17.10.2006 > nieco na tom je... nie je to najlepsie,ale rozhodne to stoji za to...
<reagovat 
Mira (Občasný) - 18.10.2006 > tak to je povedené....fakt..bodíkuju
Body: 5
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > malo na pocit...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter