Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Ne-realne barvy
Autor: RD (Občasný) - publikováno 19.10.2006 (00:12:59)


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 18.10.2006 > «Fällt Light durch rotes Glas, so wirft es einen roten Schein; wie sieht nun ein weisser Schein aus? Soll Gelb im weissen Schein weisslich werden, oder bloss hell? Und Schwarz grau, oder soll es Schwarz bleiben?«

«When light comes through red glass it casts a red light; now what would light coming through a white glass look like? Would yellow become whitish in such a light or merely lighter? And would black become grey or would it remain black?»

Ludwig Wittgenstein: Bemerknungen über die Farben, Remarks on Colour
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 19.10.2006 > nádhera
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 19.10.2006 > jů...
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 19.10.2006 >

prečo nefoto?

veľmi sa mi to páči

text - nič nerozumiem

ňuf je to, s veľkou hubou


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JJAARROO (Občasný) - 19.10.2006 > Jsem se taky pomátlo :) .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vít hradil (Občasný) - 19.10.2006 > já myslím, že to nejde minout zcela bez povšimnutí
Body: 5
<reagovat 
moyri (Občasný) - 19.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 19.10.2006 > jj pekne
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.10.2006 > Fuuuuuuuuj..tie sladké farbičky..ako Tvoje reči..:))
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Karhaj(Sinner)> Ale holky na to leti!
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 19.10.2006 > why dont you try it and then see results? its not that hard thing to do isn't it? good picture... like it. (even though it's kind of bright and sweet)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Oldboy> Tady nejde o to si to vyzkouset uplne vsechno, tech vet je 350, ale o to, ze jak napr. cerna tak cervena jsou barvy, a pritom se (i empiricky) nechovaji stejne, presto obema rikame porad barvy.

Taky ale jde o to, ze si treba toho Ludvika nekdo z milych divaku precte. (Jinymi slovy: reklama)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> 

Já jsem se nepomátla, ale nemám potřebu dávat jedničky, prostě je to pro mě naprosto nezajímavá věc, kterou bych minula zcela bez povšimnutí, kdyby to nebylo nefoto a tedy jsem to nemusela vkládat do soutěže.

Ale všechno je pro někoho nezajímavé, to v podstatě není žádný směrodatný údaj


<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> Dyk jsem rikal, ze prijde serie kycu, tak se zas tak nedivte. Navic ten zitrejsi bude pouze pro ty opravdu otrle. (Kdyz muze kyce posilat kazdej, proc bych nemohl ja.)

Misto tech reci byste mi mohli zodpovedet otazku, zda barva je «vlastnost» ci ne.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> No dobre. A cim tedy je.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> Ano. Presne jako treba kamen muze mit sve vlastni kameny nebo duse svou dusi.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> Ja na to nemam odpoved. Opravdu. Tadle fotka me napadla, kdyz jsem si zase po letech cetl Ludvika. (Hromada papiru do kalkulacky jeste stale lezela v koute.) Vem si to: Mas bilej papir, 2-3 blesky na kterejch je normalni pitoma barevna folie. Je naprosto zrejme, ze papir je bily a pouze reflektuje barevne svetlo, ktere je na nej vrhano. To ale plati o samotnem objektu - to znamena nasvicenemu papiru. Plati to ale o nasl. fotografii, kterou timto zpusobem vyrobime? Nebo o pripadne malbe dle danneho vzoru?. Co kdybych papir posprejoval a vubec nepouzil zbarvene svetlo?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> 

1. má králík duši?

2. má králík barvu?

3. má králík stín?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > TheThing> Co se Ludvik nepta je treba: Co je vlastnosti zeleneho nebo zluteho bananu. Muzeme odpovedet, ze ten prvni je nezraly a ten druhy zraly. Podle ceho jsme to ale poznali, kdyz barva neni vlastnost? (Navic banany lezi za sklem, takze si na ne nemuzeme sahnout a ani nic necitime.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> Barva banánu není vlastnost ale informace, stejně jako vůně.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Janahe> To by se mi moc libilo, kdyby to nepripominalo Goetha nebo utilitarismus. (To myslim vazne.)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> 

To máš z toho, že moc čteš.

Ještě ti to upřesním: barva je naše interpretace té informace, včela bude stejnou informaci interpretovat jinak. Barvu si sám vymýšlíš a je velice pravděpodobné, že si ji vymýšlíš trochu jinak než já. Ale je to neověřitelné.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Janahe> Ten Ludwig ma jenom 63 stranek.

Mi ale nejde o psychologii. Interpretace barev je pragmaticky overitelna, ale to je nezajimave.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Janahe> Mam to jenom menecky a anglicky:

«Wenn man den Begriff des Wissens in diese Untersuchung bringt, so nützt das nichts; denn Wissen ist nicht ein psychologischer Zustand, durch dessen Besonderheiten sich nun allerlei erklärt. Die besondere Logik des Begriffs «wissen» ist vielmehr nicht die des psychologischen Zustands.»

Lugwig
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> 

A ty mluvíš o pojmu barva? Já myslela že o barvě. Pojem už vůbec není ničí vlastnost.

Ale já jsem momentálně nucena zabývat se psychologií (děsná to pavěda).

A co se týče němčiny, tak mám půjčenou mnohem čtivější věc, aspoň doufám, ještě jsem do toho neměla čas nahlédnout.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Janahe> Ja o pojmu nic nerikal, zato Ludvik pise o «pojmu vedeni». (Anglicky pouziva slovo «concept».)
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 19.10.2006 > ak tato ne-fotka mala rozprudit ne-malu konverzaciu na temu ktoru si vlastne zachytil vo fotke samotnej tak ucel splnila. to ne-musi byt dostatocny douvod na to zamysliet sa nad tym este raz... vyborne.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Oldboy> No, trosku se ty stojate vody pohly. Zatim ale moc ne. Budeme muset vymyslet neco ostrejsiho. Nebo treba zajimavejsiho?
<reagovat 
Verushkaa (Občasný) - 20.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dadla01 (Občasný) - 21.10.2006 > wow wow wow
Body: 5
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter