Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Honza z kolekce Vecerni kresba
Autor: holka_magor (Občasný) - publikováno 11.10.2006 (14:57:04)
další v kolekci>
rudka na balicaku, priblizne A1


Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 11.10.2006 > starej pyšnej lev - exhíba, pyšnej na svý stroje :-)
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 11.10.2006 > neverim!
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 11.10.2006 > Oldboy> co neveris?

<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 11.10.2006 > holka_magor> no honzovi,ne?
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 11.10.2006 > Oldboy> no to jsem pochopila, ale co mu neveris?....;o)
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 11.10.2006 > holka_magor> ze existuje :)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.10.2006 > snad jen blizssi ruka od ramene neni idealni...ostatni nezda spatne
Body: 4
<reagovat 
Estel (Občasný) - 11.10.2006 > jen tak z čiré zvědavosti...kolik z vás tahaj na kresbě na rok?
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 12.10.2006 > Estel> na rok nic, kazdou vecerku se skladame na 180, na normalni kresbe je to pak min....;o)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 12.10.2006 > nechodis nahodou HK na univerzitu? Tam je jeden straaaasne hejbavej model Honza.... http://www.totem.cz/enda.php?a=94331 to byl kdysi muj pokus, nastesti se u nas uplne nevyslikl :o))
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 12.10.2006 > zabicka> jo, jasne....je to honza....a ten pokus mas dost dobrej, jenom tam vypada hrozne mlade....;o)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 12.10.2006 > jinak je moc dlouhej - tusim, ze neni tak vysoky.
<reagovat 
 Mishela (Občasný) - 12.10.2006 > zabicka> taky mě připoměl Honzu:))) Sve pokusy ale na totemu nemam...Jináč povedená studie...
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 12.10.2006 > Mishela> ja nevedla, ze od nas sem chodi takovejch lidi, teda celkem tri....;o)....
¨
jo a malinko vyssi mozna bude....ale verte, ja ho videla poprvy nahyho, vloni jsme mu delali jenom xichta, takze jsem z toho byla malinko vyjukana....;o)
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 13.10.2006 > holka_magor> 

diky :)

:o)) ja si pamatuju Igora - ten se nam ukazal v cele sve "krase" ... rozdychavala sem to pak jeste dloooooouho ....

 


<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 11.10.2006 > dobre, trup sa podaril..opretá ruka mierne deformovaná, mala by byť lepšie anatomicky prepracovaná v predlaktí a zápästí..pri druhej ruke len trochu prepadnuté plece..vystretá noha je k telu príliš dlhá..ľudská hlava sa v priemernom tele nachádza zhruba sedem-krát...naviac má príliš výrazne veľké koleno a dopredu ohnutú píšťalu, čo má byť asi časť lýtka, ale v tejto profilovej polohe nohy by viditeľná nebola, plus trochu malé chodidlo..druhá by mohla byť dobrá, mám ale dojem, že od kolena dole je trochu nereálne vykrútená, alebo tak aspoň pôsobí..inak dobrý začiatok štúdie, neboj sa viac zvýrazniť svetlo a tieň
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 11.10.2006 > Esencia Smrti> diky za koment....ono to bylo delany trosku narychlo a jeste k tomu se ten chlapek porad hejbal....jo, s honzou je kriz....;o)
<reagovat 
 Čtenář - 15.10.2006 > Esencia Smrti> mel jsem za to že mužská postava je 8x hlava ...
<reagovat 
 Čtenář - 15.10.2006 > Esencia Smrti> mel jsem za to že mužská postava je 8x hlava ...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 12.10.2006 > už těším, až ti ho zdrbnu naživo
<reagovat 
 jamina (Občasný) - 29.12.2006 > Prokletí> Ty nějak působíš na hradecký fakultě výtvarný výchovy? Já jen, že jsem si ji taky prošla ,Honzu znám, a koukám, že na totemu je dost lidí z toho prostředí -Trman, zabicka, a ted koukám i Ty a holka_magor :-)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 29.12.2006 > jamina> 

nepůsobím nikdě, jsem strašně ne(z)působilý

iba len trochu znám tady autorku


<reagovat 
jamina (Občasný) - 29.12.2006 > Mishela a holka_magor : Tak jakýpak obory jste v Hradci studovali/studujete?:o) Já jsem si tam s Trmanem prošla Textilní tvorbu... a s Honzou jsme se taky dost nabojovali.-)
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 29.12.2006 > jamina> ja tam studuju a prolejzam druhym rokem....my s honzou ani nebojujem...;o)...my se mu spis smejem, protoze jinak to snad ani nejde...;o)
<reagovat 
VonBerg (Občasný) - 14.2.2007 > no teda ten je velkej....
<reagovat 
SATANICSAINT (Občasný) - 7.4.2007 > jejky,to vážně tak chodí,že učitel se vnutí coby model pro akt svým žákyním-teda něco jako domácí úkol?No,já teda z toho mám dost neodbytný pocit,že tenhle Honza je nejen velký ješita a egoista,ale hlavně velký komik(ne  že by proto,že by mu koukal z očí nadhled a sebeironie-právě proto mi přijde komický-on se totiž strašně žere!).Když si vzpomenu,jak jsem se vyslíkal při každé zámince do půl těla,tak se z toho úplně otřepu,když si představím,co asi probíhalo v hlavě těm,kteří to prohlédli.Jenže to mi bylo 16!Toto i doporučím,protože všechny tyto Honzovy vlastnosti,jsi perfektně chytla ve výrazu xichtu-podotýkám však,že vše jen tipuju,bo Honzu neznám!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 holka_magor (Občasný) - 7.4.2007 > SATANICSAINT> no, v podstate jsi honzu i vystih...;o)...az na to, ze to nastesti neni nas ucitel...;o)...dik...;o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter