Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Trilobitten Karussell
Autor: al-ash (Občasný) - publikováno 14.10.2006 (17:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[manuál: zoomuje se - 4x max - klikem pravým tlačítkem a "zoom in"

 posunuje se ručkou]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

screenshoty(i jiných verzí flashe při různých zoomech):

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 14.10.2006 > teda musela jsem kvůli tomu do IE (v Opeře to nefaká), ale super, ani si nedokážu představit,jak se něco takového robí...
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 14.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 14.10.2006 > z diaľky dominuje pohyb, zblízka detaily..celkovo dobrý flash..a kreslené/krivkované ručne, alebo dingbats?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 14.10.2006 > Esencia Smrti> netuším co je dingbat a ani se mi to nepodařilo najít na netu(takže dík za dovysvětlení)

ručně ne...uf..je tam něco přez 70 druhů...obrázky vybrané odsud: http://www.trilobites.info/ a v illustratoru překonvertované do křivek, pak až vložené do flashe


<reagovat 
 Esencia Smrti (Občasný) - 14.10.2006 > al-ash> už rozumiem..sprvu mi to pripomenulo dingbats, čož sa dá charakterizovať ako perokresebné obrázky a znaky väčšinou v setoch ako vektorové fonty, tak som bola zvedavá či si na to šiel odlišne
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 14.10.2006 > pěkně se hemží :)
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 14.10.2006 > nojo, zajimavej pohyb..
Body: 5
<reagovat 
pláně (Občasný) - 14.10.2006 > posílám avízo... snad pro radost, snad jsem se spletlo...
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 14.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 14.10.2006 >

:::ooo)))


Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 14.10.2006 > ...aj ked rozanimovat par obrazkov ktore si ani nenakreslil/a nie je vyhra.
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 14.10.2006 > Oldboy> souhlas, ale nakreslit je by bylo prakticky nemožné..a halvně zbytečné, když někde na netu existují

to samé možeš říct člověku co dělá koláže: posplácat pár věcí co ani sám nenakreslil...

trilobity nikdo na kolotoč snad zatím neposadil, a i kdyby to byla blbost, aspoň jsem popularizátor života v mořích paleozoika a můžeš si tu animaci pausnout a prohlídnout všechny ty druhy a jejich tvary...
<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 14.10.2006 > al-ash> nesuhlasim s tym,ze nakreslit trilobita je nemozne.

rovnako ako nesuhlasim s tym,ze clovek ktory robi kolaze posplaca par veci ktore ani nenakreslil... kolaz ma svoju historiu a siaha dalej nez si myslis... je niekolko druhov kolazi... ta (o ktorej asi hovoris) je papierova kolaz... a okrem toho,ze ak ma byt uspesna musis mat dobry napad a urcitu originalitu,muoze si autor dane predmety (pomuocky) nakreslit (nafotit) sam...

nic nie je nemozne a zdielat nazor ze je zbytocne robit nieco co uz niekto urobil a vlozil na net je absurdne... a to sa tyka nielen umenia...
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 15.10.2006 > Oldboy> koláž sem přirovnal k tomu co sem udělal já(využití něčeho již hotového) a pak tedy o koláži prohlásil něco ve smyslu "rozanimovat obrazkov ktore si ani nenakreslil/a nie je vyhra"...tedy "naaranžovat obrázky, které si sám nenakreslil, není žádná výhra"...

spíš sem vycházel z něčeho co jsi nepřímo řekl..co jsem pochopil z toho cos napsal...pokud je možno to co sem já udělal přirovnat k nějaké koláži, tak jsi v podstatě řekl sám "koláž není žádná výhra"...pokud jsem to desinterpretoval, tož moje blbost...
(ale je jasné že koláže jsou většinou mnohem masivnější úpravy původních materiálů)

nerekl sem že nakreslit trilobita je nemozné:nepresne sem rekl ze nakreslit TRILOBITY je PRAKTICKY nemožné:nakreslit 70 ruznych trilobitů v křivkách v tom detajlu, jaké mají trilobiti v animaci je hodně náročné...chtěl jsem tedy spíše říct "pro mě nemožné"

btw nevím dle čeho usuzuješ co si myslím o kořenech koláže;)

"zdielat nazor ze je zbytocne robit nieco co uz niekto urobil a vlozil na net je absurdne"

no a to si prave nemyslim a tak jsem misto toho abych kreslil nove trilobity pouzil uz exitujici a s upravama je ukazal ve forme v jake nebyli

mnohem radeji bych trilobity nakreslil sam a dost sem jich taky nakreslil a byla tu volnost vymyslet jiný tvar ale práce s tím bylo nehorázně a nehodilo se mi strávit kupu hodin keslením když sem je chtěl použít jenom do jednoduché srandy...

...nekde tu dochazi k nedoruzemin


<reagovat 
 Oldboy (Občasný) - 15.10.2006 > al-ash> tak teda vela zdaru s jednoduchymi srandami...
<reagovat 
Jerra (Občasný) - 15.10.2006 > juu trilobiti! a toci se! :)
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 15.10.2006 > Zvláštní, mi to na Opeře fachá.
Že nejsou trilobiti Tvoji mi nevadí, když je to přiznané jako grafika, tady nešlo o to je udělat, ale použít, z karuselu se mi dělal trochu šoufl ;o)
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 15.10.2006 > ňůva :-)
Body: 5
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 15.10.2006 >

uzasne


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 16.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 17.10.2006 >

Ta jednička je jak trilobití diskotéka...!

pěkně si to ti ordovičtí užívali :)

 

 

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 17.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 2.11.2006 > Tohle je pěkný... grafice sice vůbec nerozumím, ale napadá mě, že by tě mohl zajímat (čistě pro inspiraci) Haeckel: http://caliban.mpiz-koeln.mpg.de/~stueber/haeckel/kunstformen/natur.html
Body: 5
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 2.11.2006 > Ondrej Kern> mm, špica, dík za link...
<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 2.11.2006 > al-ash> rádo, estetici na fildě v Praze z toho byli minulý rok celí ojíněný a tvrdilo se, že právě tohle byla jedna ze secesních inspirací. Nejsu z oboru, takže tomu nerozumím, ale něco do sebe to má.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 29.12.2006 > týýý jooo..to je věc!
Body: 5
<reagovat 
Fanda Adamec (Občasný) - 18.12.2008 > ja si pripadam jako na zidovske svatbe... ...Hava nagilah
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter