Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NEFOTO(osm)
Autor: DanielaT (Občasný) - publikováno 16.10.2006 (19:38:35)


Poznámky k tomuto příspěvku
Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 16.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Ógyst Pisoár (Občasný) - 16.10.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 16.10.2006 > Spíš než přepal to je posun křivek, pochybuju, že to bylo původně přepálený.
Doporučil 
<reagovat 
 DanielaT (Občasný) - 16.10.2006 > Fredy_Brown> jo, je to spíš tak...je to sken, pak jsem dala ve fotošopu kontrast automaticky jako obvykle a tohle je výsledek...mě upravování moc nebaví
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 17.10.2006 > zajímavý
Body: 5
<reagovat 
RD (Občasný) - 16.10.2006 > Zdalky lepsi nez zblizka. Chtelobyse hodnotit kladne, ale njak to nejde. Navic: Prava petina preexponovana.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> Klidně, ale pořád je to lepší jak všechny tvoje nefota dohromady :)
Body: 5
<reagovat 
 DanielaT (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> no, je to dost kontrastní...určitě mám i horší fotky :)...teda jako technicky
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Fredy_Brown> Tobe jsem to nepsal. (Narozdil od tebe, ona vetsinou fotit umi.) Mimo jine: rika se «lepsi nez».
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > DanielaT> Kontrastni, nekontrastni, na tom nezalezi. Ale todlenc je o nicom, i kdyz ta modra zari.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> Mám rád, jak zhrzený lidi bejvaj i agresivní.
<reagovat 
 DanielaT (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> sice si nemyslím, že by každá fotka měla být o něčem, ale konkrétně tahle představuje bezhlavého kandidáta na senátora (ještě z minulých voleb)...:o)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> A neříkej, že je to o ničem, řekni, že tobě to nic neříká. Protože ke mně to hovoří jazyky nebeskými.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Fredy_Brown> To teda ja rad vubec nemam! Zrhzenejm lidem je treba pomahat! Mohli by propadnout alkoholismu nebo i horsim zlozvykum. Agresivita je totiz pouze docasny jev socialni neadaptibility, nezridka zpusobena neadekvatnim okolim inkriminovaneho jedince.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > DanielaT> Tos neměla říkat, já viděla kropicí konev a teď vidím blbého senátora
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > DanielaT> Keine politik, bitte.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> 

Jo, třeba by si mohli pořídit otrávené LSD a jiné svinstvo, na zhrzené lidi se musí laskavě. Nechceš pusinku na čelíčko? Třeba přestaneš vidět přepaly?

 


<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> 

A taky vztahovačný a později ironický.

Pomáhat určo, ale nejsem help linka, sorry.


<reagovat 
 DanielaT (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> jo a tu hlavu jsem mu utrhla vlastnoručně, snad tě potěší alespoň tohle :o)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> Staci normalni LSD. Na pusinky mam vlastni zenu, prepaly budu videt dokud neoslepnu.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Fredy_Brown> Vztahovacny lidi - od tech se radsi drz dal. Ironickejch lidi je stejne malo jako krestanu. Pokud nejake takove potkas, drz se jich! Nepropadnes sentimentalite.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > DanielaT> Potěší, aspoň tak. Mně ta fotka strašně něco připomíná, jestli to najdu, tak to vyfotím a ukážu. Ale možná je to jen nějaká moje představa, a až to najdu, zjistím, že to s tou tvou fotkou nemá nic společného. Prostě mám pocit něčeho důvěrně známého.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> Ale taková pusinka od Fredy Browna je něco diametrálně odlišného. A nebuď tak pesimistický.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> http://www.nasedite.cz/webmagazine/kategorie.asp?idk=232
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> Abych se priznal, tak to moc nechapu. Pusinka od chlapa? (Asi ses divala na ten spatnej film o Rimbaudovi ... ) I kdyz ja Rimbauda jinak moc rad.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> 

Prosím?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> No nic, člověk chce být vlídný a přátelský, ale je to marné, jak se zdá. Jasně že od chlapa, takové otcovské políbení přece.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > Fredy_Brown> Už jsem se tu přestala orientovat, o co mě to prosíš?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> Na rozdil od Tveho je muj otec uz mrtvy.
<reagovat 
 Fredy_Brown (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> Byla reakce na to s tou pusinkou.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> To je mi líto, ale vážně nevím, proč to říkáš,  mluvíš pořád o něčem jiném než já. Asi zrovna  není vhodná konstelace hvězd k debatě s tebou.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > Fredy_Brown> Já vím, neber si to nijak osobně, ale když mě doupovec tak surově odmítl, musela jsem to nějak zakamuflovat, ne? Tak se zachovej jako gentleman a nedloubej do toho
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> Problem neni v tom, ze mluvim o necen jinem, nez Ty. Problem je v tom, ze mluvis o necem jinem nez ja. Konstelace hvezd neexistuje.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> 

Tak dobrá, za veškeré nedorozumění můžu já, půjdu do sebe a budu zpytovat svědomí.

Netvrdila jsem, že konstelace hvězd existuje, jen že není vhodná ...


<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> Ne, kdepak. Za veskere nedorozumeni muzu ja. Nezpytyj. Konstelace neni.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> 

Ty jsi dneska děsně negativistickej.

Víš, co je to přísudek jmenný se sponou?  Nedělej mi ze spony plnovýznamové sloveso, to si vyprošuji.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.10.2006 > Janahe> Sloveso je samozrejme polovyznamne, jako vzdycky.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.10.2006 > doupovec> No vidíš, už je to s tebou lepší, čekala jsem, že řekneš ne-významné.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 17.10.2006 > Janahe> To bych si nikdy nedovolil.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 17.10.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 17.10.2006 > Moc se mi líbí větší levá polovina.Za ni 5.
Body: 5
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 29.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iii (Občasný) - 30.11.2006 > yess
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter