Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
podzimní
Autor: Frost (Občasný) - publikováno 18.10.2006 (22:07:38)


Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 19.10.2006 > bez labutky by to možná tolik nekyčlo...ale i tak se mi to celkem líbí. S tou břízou a lavičkou - je to nostalgický ale v rámci žánru dobrý
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 19.10.2006 > čosi kľudné a pokojné a nedráždivé
Body: 4
<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.10.2006 > jak z ruské pohádky......líbivá ale pěkné moc
<reagovat 
RD (Občasný) - 18.10.2006 > Uz aby tady byla zima.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 18.10.2006 > doupovec> vono už tu tak nějak asi všechno bylo co i ta zima ... Ale představa zamrzlý labutě není špatná, dalo by se na ní fotit plno jemných detailů a zajímavých pohledů do krajiny.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 18.10.2006 > Frost> Toz me tak napadlo, jestli se labute daji jist. V reznictvi je nevidavam. Abychom jako meli z ty zmrzly labute pozitek nejen estetickej.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 18.10.2006 > doupovec> Taky už jsem nad tím přemýšlel. Zvířata jsou to celkem velký a na kus chleba je máš nadosah... Než se ale dřít se sekerou je lepší počkat na jaro.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Frost> Nepises ty nahodou nekde, ze denne urezavas liden hlavy, vytrhujes nervy a rozbijis kolena kladivem? Doufam, ze se nemylim pokud predpokladam, ze Te na tej reznickej skole naucili, ze si mas predtim umyvat ruce a ze mas vyhrezlou krev a vytrhany nervy davat do mrazaku, aby vydrzely. Nedelej ze me vola. Dobre vim, ze pockat s tou labuti na jaro je stejne riziko jako nakupovat u Meinla.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> jé netahej špínu na světlo. To jako přesně nedělám já jen pak specificky pracuji s lidma, kterem tohle někdo udělá. Jinak asi nečteš hospodářský noviny meinl už je papa. Z tvýho názoru na medicínu čiší americké seriály o hrdiných lékařích.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Frost> Ja vim, ze Meinl je uz v cudu, ale memoh jsem si vzpomenout na ty dalsi darebaky. O americkych serialech toho vim strasne malo, jelikoz nemame televizi. Tetka je ale neurolog, dobrej kamos vod toho utekl jinam, takze vse mam ze zivota.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> ó tak to pardon sire, ale někdy mě na těchto stránkách zarážejí řeči některých lidí o životě a obzvláště o smrti. Jen jim přeju, aby byli opravdu tak silní a pevní v kramflecích až si pro ně zubatá přijde s kosou nebo i bez!!! Jinak by mě docela zajímalo proč zrovna není labuť gurmánským artiklem (třeba je to ušlechtilost toho zvířete)a nebo má super nechutný maso, ale když sníme i pštrosa?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Frost> Asi znas scenku z ara: «Pane doktore, pane doktore - umru?»

«Urcite»

(Pokud mozno po chvili) «Ja taky».

Vzdyt prece vis, ze mame smrt poetickou, literarni, estetickou - a tou se radi zabyvame abychom se nemuseli zabyvat smrti vlastni.

To s tim labutim masem zajimalo prave me, odpoved jsem nedostal, muzeme ji spolecne hledat dal. Ale videls nekdy labuti maso i v tej nejlepsi restauraci? ja teda ne. (Na uslechtilost bych moc nespolehal, spis to asi bude tou chuti.)


<reagovat 
 Frost (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> Já to beru asi díky tomu, že fakt na tom odd. jsi někdy tý smrti fakt blízko. Jojo scénka známá už jsem měl taky takový štípy, ale není nad to když den před štědrým svým počínáním pošleš chlapa smrti vstříc. Jo embolie je svinstvo. Mám pocit, že ta liter. smrt stejně asi vychází z toho reálu?
No já nevím s tím masem spíš si to asi někdo nedal. Připadá mě to jako nějakej úzus psa taky běžně nenajdeš na tabuli. Až jsem jich pár ... slyšel jsem vyprávět, že dobrý maso? Nemám vlastní zkušenost štěkanátky ještě nebyli.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 19.10.2006 > Frost> Literarni smrt nejenze vychazi z realu. Ona ho nese. A docela dobre. Vzdyt na tom pracujem nekolik tisic let. Predstav si zivot bez ni. To by potom tu vlastni smrt neunesli ani ti satanicti rokeri a novodobi «gotici».

V Cine - rikal kamarad cestovatel - dostanes psa v restauraci. Spousta cikanu (aspon na Morave) Ti za poradnyho macka i dobre zaplati. Delal jsem kdysi v Ostrave na brigade a tam si chlapi na montazi psy normalne pekli. Labute ale ne.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 19.10.2006 > doupovec> mám pocit, že jsem se k týhle společnosti nějak nacomejt omylem a nemám dost neuronů na tyhle dišputace...
kromě toho jídla. No jeden pacoš vyprávěl, jak psíka krouhli a pak na týden jěště naložili do potoka. Sám ted tvrdil , že mu to neřekli a pak štěkali. No jo ale to tvrdí všichni.Hele čína je velká
a mám pocit, že tam narazíš i na tu labuť
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 19.10.2006 > Frost> by the way prej i vietnamci zaplatí, protože psí ádlo používají v jejich tradiční medicíně.. nevím jestli iv tradiční kuchyni, ale iluze si nedělám...
<reagovat 
Mira (Občasný) - 19.10.2006 > jak z ruské pohádky......pěkné moc
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > Mira> Jo jo v dětství jsem mělpředčítánu knížku finist jasný sokol. Moc se mi tam líbily ty ilustrace:o). Dík
<reagovat 
xmark (Občasný) - 20.10.2006 > Jak malované... Možná to chtělo se víc soustředit na břízu s lavičkou a nechat labuť labutí, stejně pluje ven z obrazu.
Btw. známá má chalupu v Chřibský, tam je rybník a byly tam labutě. Jak říkala, "dokuď je cikáni nesežrali" - takže labutě jedlé jsou. Prý to tehdy policie odmítla vyšetřovat, kvůli malé výši způsobené škody by to byl jen přestupek.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > xmark> děkuji za hodnocení poslední dobou je toho jak šafránu...
Nepochybně labutě jedlé jsou, ale proč se nejí ve velké? Třeba farma na labutě nejsem ornitolog, neznám záludnosti chovu. Nicméně děkuji i za druhou odpověď.
BTW: zkoušel jsem ten odraz na hladině a ta lavička s břízou tam tak vyplula.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 21.10.2006 > Frost> Podle mě jsou samá kost a peří a mají málo masa, protože jinak by nebyly schopné létat - chovají se slepice, které moc nelétají, pštrosi, ti nelétají vůbec, a domácí plemena hus a kachen, která po staletích šlechtění taky už víceméně nelétají. Takže můžou vesele přibírat na váze. V tom by byl s labutěma asi problém.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 21.10.2006 > xmark> A celkem překvapivě právě naopak, labuť je mám pocitjeden z nejtěžších stěhovavých ptáků. Při intenzivním krmení se dá vykrmit určitě i labuť.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter