Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
obssesion
Autor: Frost (Občasný) - publikováno 20.10.2006 (20:17:20)
tak nějak mě inspiroval nohome


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 20.10.2006 > Mas Janinu a tomudlenc rikas «obssesion»? Chudak holka! Ze by sis ji zaslouzil se mi moc nezda.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> KOfein je obsese prostě posedlost, ale Janina je závislost myslim dependence on Janina!!!
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> Pokud Janina nebude oboji tak to spatne dopadne.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> Proč špatně?

<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> Pro ni mozna dobre.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> ÁÁÁ chlape to zní docela zaujatě . . .
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> Ja se jenom snazim Te stenkrovat, protoze Ti ji zavidim.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> Tak až to špatně dopadne já ti jí pošlu, ale mám se tě zeptat na věk, stav konta, tvůj stav a byt ano či ne?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> A ja myslel, ze Te ma rada tak jenom z lasky ...
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> Na(j)ivo... i když něco takovýho v tom bude. Co ti budu povídat plat fyzioterapeuta ve státní nemocnici.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> Presvedcils me. Opet verim v LASKU!
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> Jéé stačí říct už mě ta debata štve končim, ale proč hned
tak silná slova čéče.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> Mas strach ze sily, co?
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> Jo v debatě nebudu silnej v kramflecích a všeobecnej rozhled taky nic moc. Nebo myslíš tfojí sílu?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> Myslim pouze na silu lasky. (Osobne moc fyzickych sil nemam, na zaklade zkusenosti z vlastni profese bys to hned poznal.) A nedelej narazky na muj vassrpolsky puvod.
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > doupovec> Ha a já popichovat nesmím. Sláva dostal jsem částečnou odpověď na naši debatu o labutích. Je pod tím mím obrázkem s labutí, ale nic co by se nedalo předpokládat. Malinko z toho vyplynulo, že když není na chleba i labuť je dobrá.
<reagovat 
Jerra (Občasný) - 20.10.2006 > hmm vypadá chutně ;)
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > Jerra> Jak chutně na stupnici 1-5 :o)
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> to zalezi na tom kolik je tam cukru :)
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > Jerra> lžička třtinového a trochu skořice.
<reagovat 
 Jerra (Občasný) - 20.10.2006 > Frost> huh! skorice? tak kavu se skorici jsem jeste nepila... :)
Doma bych vyzkousela, zel bohu nedisponuji skorici. Hmm ze bych koupila, vyzkousela a ohodnotila? :)
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 20.10.2006 > Jerra> hmm tak dej pak vědět:o)
<reagovat 
nohome (Občasný) - 21.10.2006 >

Jsem hrdy

Libi, uzasne barvy


Body: 5
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 21.10.2006 > nohome> Od Vás těší pane nohome.
<reagovat 
toono (Stálý) - 21.10.2006 > nahatou janinu!!
<reagovat 
 Frost (Občasný) - 21.10.2006 > toono> To bys nevydejch!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter