Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slzičky štěstí
Autor: mafesi (Občasný) - publikováno 9.1.2002 (13:06:27)
Včera jsem četla
Tvůj dopis
V očích se mi objevily
Slzičky.

Jsem tak šťastná
Za tvé řádky
Jež dodaly mi sílu.

Svět je kulatý
Kdo to řekl
Měl obrovskou
Pravdu.

Vždyť pořád děláme
Stejné chyby
A kdo se chce
Poučit?!

Chceme být klamáni
Já, ty, tamten pán...
A pořád máme iluze.

Štěstí se převléklo
Do slziček.

A na chvíli
Vypustilo
Svoje poklady.


Poznámky k tomuto příspěvku
farišta (Občasný) - 9.1.2002 > na to se moc reagovat nedá, chápu že jsou to tvoje emoce, ale myslím, že se ti to zpracování moc nepovedlo.
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 9.1.2002 > Škoda, že tvé řádky jsou určeny jen jednomu. Mně sílu nedaly!
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.1.2002 > Hodně od srdíčka, to moc hodnotit nejde:-)
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 9.1.2002 > Gavrik: hledám, kde dáváš něco jinýho něž za pět, hledám, kde píšeš něco Ty, hledám, kde rozumíš cizí duši. Nekritizuj všechno tak, když tady sám nic neděláš..
<reagovat 
Gavrik (Občasný) - 10.1.2002 > Henrietta: pak hledáš schválně špatně! Nepřisuzuj mi něco takovýho, že všude dávám za pět! Kdybys skutečně četla všechno, tak bys to věděla. Ale ty jseš zřejmě zahleděná jen do svých nepovedených veršů. Pokud budeš psát stejně, nic jiného, než pětku ode mě nedostaneš!:-)
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 14.1.2002 > nic jinyho zrovna od Tebe ani necekam. Nehledam schvalne spatne. Potkala sem jednou Tvuj nazor, kde byl dokonce usmev, jednou. A ja si proste myslim, ze sou veci, ktery nejsou dokonaly a pritom petku nezaslouzej. Tak je to! A Ty hazis petky po vsem co potkas. Kasli na to, kdyz necemu nerozumis. A nectu vsechno, to mas pravdu. Jenze ja nemuzu hledat, kde davas za jedna, to je jak hledat jehlu v kupce sena a na to ja nemam cas.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.1.2002 > Hodně od srdce,líbí moc...
Body: 5
<reagovat 
čtenář MM - 11.7.2002 > Do poloviny to je výborné, ale pak mi Tvoje volnoverše začaly nevycházet tak, jako bych potřeboval, abych si celek uvědomil najednou. Zdá se mi, že od "Chceme být klamáni..."až do konce, jako by do jedné básně byla vsunuta jiná báseň s jiným významem. Jinak klobouk dolů za talent.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter