Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
142 z kolekce Portréty
Autor: zombux (Občasný) - publikováno 23.10.2006 (22:30:28)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
zombux (Občasný) - 23.10.2006 > pokus o cosi jako portrét, klik pro větší formát. nekamenujte mě, neumím to :)
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 23.10.2006 > kadý fotograf by si měl angažovat.. občas.. básníka pro název 8¨-)))
<reagovat 
RD (Občasný) - 23.10.2006 > Bys zaslouzil ukamenovat za ten bazev. Bez nej by to mohla byt dobra fotka.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.10.2006 > doupovec> Ale ona ho fakt vidí
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 23.10.2006 > doupovec> kamenuj kamenuj :) mě právě žádnej název nenapadl, a dát tam NEFOTO se mi nechtělo protože to tam má každej
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.10.2006 > Janahe> Divak nevidi, ze ho vidi.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.10.2006 > zombux> By se treba mohlo jmenovat: «Kdy uz konecne zase uvidim nove nefoto od doupovce ???»
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.10.2006 > zombux> Neděs mě, to je tajný příspěvek do soutěže?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.10.2006 > zombux> Ale at furt jenom nekibicuju. Pekny kontrasty, pozadi mohlo byt svetlejsi. Tady to mas.
Body: 4
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.10.2006 > doupovec> Já to vidím, že ho vidí, to chce trochu empatie a nemyslet furt jen na jídlo
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 23.10.2006 > doupovec> tohle bude snad lepší :)
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 23.10.2006 > Janahe> ne, tohle nemá se soutěží nic společného. není nefoto = je foto :)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.10.2006 > TheThing> To ja bych radsi nekam jinam.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.10.2006 > Janahe> Tak dobrer: Vidim mesto velike, namesti predlouhe, klobasky vonave. Pak je mozno pochopit i tu metafysickou touhu v ocich spanile divky.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.10.2006 > zombux> Zatracenej doupovec, teď abych to vkládala do soutěže
<reagovat 
  RD (Občasný) - 23.10.2006 > zombux> Ona je tak malinka?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.10.2006 > zombux> 

Ty tomu nerozumíš, jakmile se v názvu objeví slovo nefoto, je to příspěvek do soutěže, já to přece musím vědět, já jsem tu teď přes nefoto hlavní ředitel. Takže ti musím vytknout nedostatečnou velikost, budeš mít výstražný  červený popis.

 


<reagovat 
 zombux (Občasný) - 23.10.2006 > Janahe> doufám že teď už je to v pořádku...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.10.2006 > zombux> No sláva, to jsem si oddechla
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 24.10.2006 >

Podle mne povedené - líbí se mi.

Jen nechápu ty předešlé komenty, co tu řeší :)


Body: 4
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.10.2006 > Bellis> To by Ti mel vysvetlit autor.
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 24.10.2006 > Bellis> no, příspěvek se prvně jmenoval "Vidím město veliké...", potom "142 (není to NEFOTO)" a až pak jen "142"
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 24.10.2006 > Na zacatek to asi neni spatny, jen bych zvolil trochu jinej uhel foceni, ne tak od spodu, aby ji nebylo videt nosem az do mozgu. A kdyz to ne, tak ji alespon trochu pootocit hlavu doleva.
Dale me tam rusi ten kus odhaleny ruky (se zmolky ze svetru), ktery je dal propojen se svetlym asi limeckem u krku pác to odtahuje moji pozornost od ksichtiku.)
Tu uplne spodni ruku bych puvodne odriz, ale co sem to zkousel, tak to vypada jenom hur. Takze to asi nee.

<reagovat 
kafka (Občasný) - 24.10.2006 > holka pěkná, pohled do nosních dírek fakt strašnej...
foto ujde
<reagovat 
brunoK (Občasný) - 24.10.2006 > jo, tak
Body: 5
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 30.11.2006 > zajímavé
Body: 5
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 30.11.2006 > zanzule> děkuji :)
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 30.11.2006 > zombux> :o)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 9.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(2) 3
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter