Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úlovky z cest
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 27.10.2006 (00:27:45)

Úlovky z cest

 

Nezáleží na tom,

kolik měst a jakých projdeš,

kolik uvidíš památek, lidí, krás a tak.

 

Leckdy najdeš víc na jediném rohu ulice,

když se dobře díváš

a on Tě něčím osloví.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
rtymá (Občasný) - 27.10.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Martine, jsi si jistý, že to je poezie a ne jen zapsaná myšlenka připomínající formou báseň? Kdybych to měl hodnotit jako poezii, tak je to za 0 bodů.
<reagovat 
out of soul (Občasný) - 27.10.2006 > Opět si neodpustím. Zdá se mi to jako takové převlékání již dávno jinde, jindy pronesené pravdy, jen zabalené do jiných šatiček.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.10.2006 > Kde se láme Vio poezie a myšlenka? Přiznám se, že původně jsem ji neměl v úmyslu nikde publikovat, váže mne k ní však hodně silný osobní zážitek jsa sám a daleko od domova. Chtěl jsem ji zbásnit a ztrácela na sdělení. Tak jsem si říkal...no a co..místa je tu dost, zbásněné to sice moc není...ale třeba k někomu dopluje před oči na obrazovku a něco mu připomene...tak asi tak:-)
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Martin> Martine, osobní zážitek a myšlenka jsou fajn a nikdo Ti je nebere, ale samy o sobě ještě poezii nedělají. Musel bys použít básnické prostředky k jejich vyjádření, ale ať se koukám jak se koukám, vidím jen rozčlenění textu na "sloky" a "verše" a to samo o sobě nestačí.
<reagovat 
Vio (Občasný) - 27.10.2006 > Každopádně klidně tady publikuj co chceš. Já Ti to přece neberu. Jistěže je tady místa dost. Ale taky se Ti může stát, že Ti na to napíšu svůj názor ;-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.10.2006 >

Jen mi sem pěkně piš, jsem jedině rád, musel jsem Ti akorát sdělit další myšlenku:-)


<reagovat 
ttomass (Občasný) - 27.10.2006 >
Body: 3
<reagovat 
bernall (Občasný) - 28.10.2006 > to není poezie.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.10.2006 > Vždyť jsem to říkal, je to jen myšlenka pro náhodného adresáta...:-)
<reagovat 
 bernall (Občasný) - 28.10.2006 > Martin> promiň nečetl jsem ostatní komentáře...
<reagovat 
aaaaaaa (Občasný) - 28.10.2006 > Je to lepší než z toho udělat moderní nesrozumitelný syntax. Má to myšlenku a slova-tím se vyznačuje poezie.
Body: 5
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 29.10.2006 > Aspoň člověk neutratí...
<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 29.10.2006 > Opíječ tchýní> :-))
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 27.11.2006 > Poesie tohle rozhodně je, ale obávám se že taková, která tu těžko najde svého čtenáře.
Nechápu, jak nad tím může někdo pochybovat - má otevření a pointu, dá se za ní cítit nějaký rytmus (viz verš č.1,2,5,6), do určité míry stilisticky vyváženo (3.verš - /.../ a tak.), lyrické "já", jeden obraz (jediný roh ulice), motivy a dá se mluvit o tématu a ještě nějaká atd.
Jediný problém je, že to zní trochu banálně.
<reagovat 
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Mě si našla.
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Ale trvalo mi to dva roky, než jsem se vrátil.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 1.12.2006 >

Jejda, vítej zpátky Jirko!! Kdybys tak viděl, co mne na tom rohu, kde ta báseň byla psána, potkalo za zvláštní příběh...je psána nedaleko hrobu sv.Erika ve švédské Uppsale, ke kterému jsem jel zejména proto, že mi o těch místech vyprávěl kamarád. Jednou o tom napíši povídku..jen posbírat slova:-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter