Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Krehkost odchazejici duse
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 12.1.2002 (01:13:57), v časopise 11.10.2002
 



Poznámky k tomuto příspěvku
Abendstern (Občasný) - 11.1.2002 > Působí na mě docela fantaskně a ty barvy mi přijdou hodně (až extaticky) působivé... :)))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 11.1.2002 > Vytvořil jsem si na to docela ucelený názor. Je to působivé, ale dolní část, ta, která tam chybí (dodělání úplného vchodu), mi brání se s tím obrazem "sžít". Navíc se mi moc nelíbí dvě světýlka na "odcházející duši"... Ale to jsou jen drobnosti na skvostném konceptu.
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 11.1.2002 > nádherné (i když bych u toho vchodu taky preferoval viditelný spodek)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 11.1.2002 > Nádhera. Nejvíc na mne zapůsobila ona tajemná krajina v povzdálí. Jestlipak ji jednou spatřím?
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 11.1.2002 > AoH : světýlka který myslíš jsou tři, ale v podstatě čtyři :-)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 12.1.2002 > Panum AoH a Wopimu za dosti ucineno a spodek obrazu dodelan. Svetelka nicmene ponechana nebzt neposkvrnenosti sklenene dusi dodavaji...(sakra, to byvaval jazyk, co? Napsati spravne "i a y" byvalo kdysi take otazkou osobni prestize...) KSTK - ale spatris, to je "vecnost"...a kdyz jdes dal tim udolim, je stale krasnejsi, zacnes potkavat osoby z davneho minula a kupodivu na sebe budete vsichni strasne mili...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 12.1.2002 > **
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 12.1.2002 > Jo Gino na to se těším...při tvý řeči se mi vybavilo Kunderovo skloubení Hemingwaye s Goethem na onom nesmrtelném světě...a nejvíc se mi líbila slova, že proč by spolu nemohli být největšímy kamarády, vždyt svoje současníky si nevybrali:-)
Akorát doufám, že když budu s někým sklouben, tak okolo něj nebude pořád někdo běhat a žádat o autogram :-)))))
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 12.1.2002 > Vypadá to zajímavě,)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 12.1.2002 > Sice jsi dodělal spodek obrazu, ale nejde už zvětšit. A to je škoda!! Kvůli oné vzdálené krajině.
Mimochodem, kdysi jsem četl, že něco podobného spatřili i ti, kteří přežili klinickou smrt.
Čarokrásné krajiny, roztodivné hrady, stavby, kameny, lesy... nejkrásnější osoby...
témata pro malíře, myslím, tak do 150 let života. Možná i pro nás smaživé-snaživé (snažící se) básníky-běsníky něco zbude...
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 12.1.2002 > Omlouvam se, nepodarilo se mi "znovu-vlozeni". V pondeli 14.1. bude mozno videt dodelanou verzi opet s moznosti zvetseni.
<reagovat 
kafka (Občasný) - 12.1.2002 > Gino, je to moc dobré, pořád si lámu hlavu nad tím, jak se něco takového může objevit na internetu, když to má viset v galerii a lidé se o originál mají (se vší slušností) prát. Ale děkuju, asi bych se o tobě právě jinak ani nedozvěděla. Btw. máš někde vlastní výstavy?
A ještě - jakou používáš převážně techniku? A jakou tady u tohoto obrazu?
Máš můj hluboký obdiv. Takoví jako ty jsou naprosto k nepřehlédnutí.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 12.1.2002 > Kafka - diky moc. Mam stalou vystavu s ostatnimi evropskymi maliri v Galerii Morpheus v Beverly Hills http://www.morpheusint.com/main.htm (klikni na "contemporary" a pak "group exhibit) a zrovna jsem se dostal do internetove galerie surrealistu v Anglii http://surrealism.co.uk

Vetsinou pouzivam vodove barvy a pastelky. Posledni dobou jsem se dal do digitalniho airbrushe (viz posledni veci na Totemu).
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 12.1.2002 > Tohle obdivuji, když mě obraz úplně pohltí, vcucne a nechá ve mně svůj nezapomenutelný odraz. A přímo na mě dýchá ta křehkost duše. Má svoji magickou sílu ,která člověka stále přitahuje ,aby se na něj díval znova a znova.
Smekám.
Body: 5
<reagovat 
kafka (Občasný) - 12.1.2002 > Gino, já myslela "živou" výstavu... (?)
Ale děkuju, zajímavé stránky!
<reagovat 
Martina (Občasný) - 13.1.2002 > Gino, slova mi nestačí k pocitu z tohoto obrazu - ta křehkost takto vyjádřená - úžasný nápad - celý ten obraz je prostě krásný (!)
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 13.1.2002 > MOC PĚKNÉ, OPRAVDU
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 13.1.2002 > Thomas Hudson: myslím ty první dvě světýlka (hledisko aspektu) Gino Hašler: rozhodně je to lepší se spodkem... Působí to ucelenějším dojmem.
<reagovat 
čtenář centaur - 13.1.2002 > Pěkné, ale něco málo tomu chybí (spíš přebývá...), ale nejsem moc schopný to popsat. Něco jako klišé a kýč, ale neni to přesně ono...
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.10.2002 > Dal bych pryč ten přední rám - myslím ty první dveře, aby to byl jen pohled do jedné chodby, jinak moc hezké.
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 12.10.2002 > je to dokonaly
Body: 5
<reagovat 
rell (Občasný) - 14.10.2002 > neni co dodat.....
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter