Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce duha bolívijských alkoholiček z kolekce jen tak si bolíváme
Autor: JakChceš (Občasný) - publikováno 1.11.2006 (07:22:01)
další ve sbírce>

 

duha bolívijských alkoholiček

 

 

kápněte božskou

ať zamíchám si játra

bolívijská šenkýřko

 

žonglujte s bramborou

ať osudí mi věští budoucnost

bolívijská družstevnice

 

věřte i za mne v boha

a já vám napíšu

bolívijská sestro

 

budu i se ženou

na vás vzpomínat

bolívijské milenky

 

 

     (ze sbírky Když bolívijská básnířka píše kurva poesii, tak sere na nevyžehlené prádlo a připálené hrnce..nevyluxované uši a složenkami si vytírá prdel)

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Ondrej Kern (Občasný) - 1.11.2006 > Tohle je pěkný, takový rozevlátý co do výrazu, ale co do formy působí uměřeně. Příjemně se čte, i po ránu.
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 1.11.2006 >

ty sypeš?


<reagovat 
Vio (Občasný) - 1.11.2006 > Tady se někdo nááááramně baví ;-)
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 1.11.2006 >

milenky. sestry.už takhle dobře je to poskládané.Je to opravdu štournutí

Jinak přiměřené je ta forma.Dobré.


Body: 5
<reagovat 
moyri (Občasný) - 1.11.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 1.11.2006 >  dobrej relax
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
out of soul (Občasný) - 1.11.2006 > Příště to budou jeptišky, nebo bolívijské školačky a tak pořád dokola ? Už začátek je trochu mimo s tou bolívijskou šenkýřkou, ano promíchaná játra budiž...

Závorkový epilog či co to je, je poplatný tomu jak se snaží psát mnoho lidí, když to nejde tak tam narvu nějaké vulgarismy, ať to zavane originalitou a osobitostí, popř prolistuji pokud možno co nejvíce slovníků, abych vybral slova které ohromí...

Ta předešlá mne zaujala, tato vůbec :-)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 1.11.2006 > no výborně svá poetika - uvidíme co z toho vyleze...
Body: 5
<reagovat 
holger (Občasný) - 1.11.2006 > Jak jsem to psal? Kdo maže, ten jede!
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 1.11.2006 > excelentní název sbírky
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 2.11.2006 > zajímavé, dobrý námět.
Body: 3
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 2.11.2006 >  I já se náramně bavím.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.11.2006 > zajímavý, že bolívijská alke holička je tvá nejdoporučovanější!! :o))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.11.2006 > Kelly> ano! někteří z nás by rádi věděli, proč je nedoporučovanější zrovna tato zvrhlost!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.11.2006 > born to be child> to asi qůli těm vyvrhlým jaterníkům!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.11.2006 > Kelly> jasnej důkaz toho, že tu prostě kdejakej břídil začne časem dostávat déčka! morální úpadek morálního úpadku!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.11.2006 > born to be child> tak snad proto to autor píše, ne??? :o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.11.2006 > Kelly> autor by měl dostat pár facek a nerozčiluj mě!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.11.2006 > born to be child> mileráda vás nafackuju/rozčílím oba!! :o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.11.2006 > Kelly> jdi si k šípku!!!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.11.2006 > born to be child> Růženko, neper!!!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.11.2006 > Kelly> kočičko..neser!!!
<reagovat 
 JakChceš (Občasný) - 3.11.2006 > born to be child> Přátelé, vy mi tu chatujete místo toho, abyste se věnovali otázkám boje proti alkoholu v moerní Bolívii!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 3.11.2006 > JakChceš> je to hysterka!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.11.2006 > born to be child> =(o:3 toto jsou hysterické kočičí zuby, brzo budou vězet v tvém leetku!!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 6.11.2006 > Kelly> 

z toho plyne jednoduchý závěr, že i hysterky mohou nejen tekutou stravu 8¨-))))

a já žil tak dlouho v bludu a na přesnídávkách!!!


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.11.2006 > born to be child> tady běží o kreff, ne o při o snídávku!!! :o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 6.11.2006 > Kelly> já dycky se zabíjačkovou krví musel míchat 8¨-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.11.2006 > born to be child> mne nepřipustili, rozlila bych jim prase :o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 6.11.2006 > Kelly> 

ani míchat prasetem neumíš? 8¨-))

co vrtěti pcem?


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.11.2006 > born to be child> vrtím vším, co se dostane do dosahu mé vývrtky! :o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 6.11.2006 > Kelly> tvou vývrtkou si šťourá nehty naty 8¨-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.11.2006 > born to be child> už ne! dobré vývrtky se vracejí ;o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 6.11.2006 > Kelly> vrátit vývrtku do víru světa..
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.11.2006 > born to be child> kolloběh vrtáků v přírodě ;o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter