Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Benzina
Autor: Tomáš Tvrdý (Občasný) - publikováno 30.10.2006 (13:11:45)

Benzina

 

 

 

  Panorama nočního sídliště v povzdálí, pulsuje několika málo skomírajícími světélky. Jenom benzínová pumpa, stojící osamoceně opodál, září jasně, jako elektrická mucholapka v masně a přitahuje k sobě dvě, již notně “nasosané“, postarší mouchy. Pana Eduarda a pana Otakara.

  Brejčír!“, pozdraví oba muži jednohlasně, hned ve dveřích.

Dobrej“, znuděně vzdychne v odpověď mladá znavená brigádnice.

„Dvakrát pívo.“, objednává střízlivější pan Eduard. Opilejší pan Otakar  se v duchu pozastaví nad donebevolajícím paradoxem, že je na benzínkách k dostání alkohol.

Brigádnice táhle zívne, zakrývajíce si levou rukou mohutně rozevřená ústa a zahalí tím výhled na dvě řady dokonale bílých zubů, nad kterými by každý výdělkuchtivý soukromý zubař zaplakal pelyňkovými slzami.

Vyloví dva podchlazené lahváče  z útrob proskleného chlaďáku a položí je na pultík. Mezitím do benziny vejdou další tři postavy. Dámské silonky na hlavách jim změnily tváře na bizardní hroudy plastelíny. Strach naháněly i jejich, dozajista nabité, pistole.   

  „Fajn. Todle je normální přepadení. Žádný blbosti a nikomu se nic nestane.“, pronáší klidným hlasem jeden z lupičů, jakoby recitoval básničku a máchá při tom zbraní, aby zdůraznil, kdo je tu pánem situace.

Znavená brigádnice opět zívne a v rámci bontonu si rychlým pohybem ruky zakryje ústa (přesně, jak jí to odmala vštěpovali do hlavy).

„PRÁSK!!!“.

Brigádnice se svalila bezmocně za pultík.

 

Ticho.

 

  „Ty vole, lek‘ sem se, že má bouchačku!“.,povídá střelec.

„Tak. A teď mosíme sejmout ty dva taky.“. ,odpovídá třetí z lupičů – tlustý a plešatý, oblečený v odrbané hnědé kožené bundě. Ostatní na něj upřely tázavé pohledy.

  Oba opilí muži vystřízlivěli rychlostí světla a zároveň zívli (nakazila je brigádnice, ale pravidla společenského chování přemohl pud sebezáchovy- ústa si raději nezakryli). Byli si dobře vědomi faktu, že teď je řada se zíváním na lupičích, protože je opravdu nakažlivé a to bez výjimky. Každá vteřina vyčkávání na správný okamžik navíc může znamenat jistou smrt, avšak dokonalé načasování je klíčem ke dveřím úspěchu. Z nenadání začali lupiči svorně zívat, jako jeden muž. Teď, nebo nikdy!

„TŘÍSK! - TŘÍSK!“

Dva lahváče se roztříštily o hlavy dvou lupičů a poslaly je na krátký výlet za Večerníčkem. Místností zavonělo pivo.

„PRÁSK!“.

 

Hrobové ticho.

 

  Třetí lupič, ten tlustý, plešatý v hnědé odrbané kožené bundě se skácel k zemi.

Za pultíkem stojí brigádnice a z hlavně zbraně, kterou třímá v levačce, stoupá dým, jako v dobrém gangsterském filmu. Opět zívla a pravačkou si zakryla ústa.

Při tom pohybu se jí poodhalila díra v pracovní košili s logem benziny, z níž vyčuhovaly chuchvalce poškozené neprůstřelné vesty.

„Ještěže chodím s paranoidním poldou“.



Poznámky k tomuto příspěvku
rajta (Občasný) - 30.10.2006 >

vcelku blbost

asi nejsem typ na tenhle druh srandy


<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 30.10.2006 > rajta> :O)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.10.2006 > krátký a docela svižný...ještě bych to "vyleštil" ale okej....máš mít pětku..;) pro přepadení různejch kvelbů mám slabost...
Body: 5
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 30.10.2006 > Max Bubakoff> ;O)

<reagovat 
Bílý Tesák (Občasný) - 30.10.2006 > to je blbost
Body: 1
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 30.10.2006 > Bílý Tesák> :OD
<reagovat 
 Bílý Tesák (Občasný) - 31.10.2006 > Tomáš Tvrdý> jsem rád, že to bereš s humorem
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 30.10.2006 > je to nuda... i (dnes již bývalý) reportér TV Nova J. Tuna by z toho vytřískal větší akci...
Body: 1
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 1.11.2006 > Quotidiana> J. Tuna...hmmm. To je fakt. Dokázal by todle "téma" rozpracovat do akčních výšin, a to takovým způsobem, že by se u toho dílka dělalo zle i Jirkovi Kulhánkovi(ostatně stejně blbě by se mu udělalo i z téhle verze) a Arnie by byl proti tomu jenom ubohá kupa šrotu z budoucnosti, která už raději nikdy neřekne, že se vrátí. Je to prostě buď MEGAMOC a nebo megamálo. No a tohle je právě ten druhý případ. Na tom si zakládám svoje "imidž". I když... Máš recht, je to jen taková nicka akce, loser příběh atp. Tak proč to takhle sáhodlouze rozebírat, že? PS-Díkes za bod. ;O)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 31.10.2006 > Quotidiana> mno...to je poprvé, kdy se s kalamity rozcházím v názoru...osobně si myslím, že na jedničku to rozhodně není...
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 31.10.2006 > Max Bubakoff> no aspoň je to tu názorově pestřejší :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.11.2006 > Quotidiana> bať, pestřejší to je, ale asi jsme vzájemně o sobě ztratili iluze...já o tobě dost..protože...todle je prostě cool miniaturka(možná nechtěná) která má prostě lehkej spodek...dobrý(výborný by z toho nohly bejt) hlášky...na tomáše tvrdého jsem myslím už byl tvrdý...ale teď...to prostě na jedničku NENÍ!:)
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 2.11.2006 > Max Bubakoff> 

jo... dovedu si to představit jako scénku z filmu a la Quentin Tarantino... prostě mi tam ta absurdita nesedí... prodavačka se najednou zvedne a řekne si, ještě že chodím s poldou a mám neprůstřelnou vestu a vklidu vystřelí na dva zloděje... nevim, na můj vkus je to až moc miniaturní...moc absurdní...

 

já prostě miniatury moc ocenit nedokážu...


<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 19.3.2007 > Quotidiana> Ona sejmula jen jednoho. Já jen pro pocit sebeuspokojení. ;O)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter