Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zmiz!
Autor: Tomáš Tvrdý (Občasný) - publikováno 31.10.2006 (13:31:18)

ZMIZ!

 

 

 

  Vidím Kouzelníka. Ale tenhle není pouhým iluzionistou, jako všichni ostatní.

Pomalu vystupuje z mlhy. Napůl přízrak mé fantazie, napůl obraz skutečnosti.
Přistoupí ke mně, smekne černý cilindr a ukloní se, „Je mi ctí, že Vás poznávám.“.

Pak vykouzlí záhadný úsměv zpoza perfektně střiženého úzkého kníru a přistoupí ještě blíž. Nadpřirozený lesk v jeho očích a fialově zbarvené duhovky připomínají dva kusy leštěného ametystu, v nichž nevěřícně sleduji vlastní odraz vyjevené tváře.

  V odrazu mi nad kořenem nosu horizontálně puká čelo.

Rána nekrvácí, i když se neustále rozevírá, abych mohl v jejím nitru spatřit svoje

třetí oko! „Ne, já nechci! Zmiz!“.

  Na okamžik ztrácím zrak a když se mi opět navrátí, rozostřeně sleduji, že Kouzelník už tu není.

Je pryč.

Opravdu zmizel.

  Zůstal tu po něm jen černý kouzelnický klobouk, plášť, hůlka, bíle rukavice, zmatený králík a několik rozházených karet. 



Poznámky k tomuto příspěvku
carisimo (Občasný) - 13.4.2011 > "fialově zbarvené duhovky připomínají dva kusy leštěného ametystu" - tohle se ti povedlo, takovéhle barvy v textech já fakt můžu. Ale jinak ať to hodnotí jiní, není to má parketa. Jsem zvědavá, co na to ostatní????
<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 7.6.2011 > carisimo> Jak ses prohrabala k tak starému textu? :) PS-Díky za koment.
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 8.6.2011 >

Texty nejsou nikdy staré. Asi si mi něco z tvé tvorby líbilo, tak jsem šla nazpět a hledala, jestli v tom najdu něco podobného. Je to to stejné, jako když si oblíbíš nějakého konkrétního autora - a pak od něj čteš všechno - protože v tom stále hledáš to "něco", co tě kdysi oslovilo, víš, že ty pocity při čtení se zase objeví..

Jsou tu ale starší texty, abych tě uklidnila.


<reagovat 
 Tomáš Tvrdý (Občasný) - 8.6.2011 > carisimo> Jasněže texty nikdy nezestárnou. Myslel jsem to spíš tady, na Totemu, kde se objevují na úvodní stránce jen nové texty. :) PS-A co se Ti ode mně tehdy natolik zalíbilo, že Tě to přimělo vrátit se? PS2-Moc mě Tvůj koment potěšil. Vážím si toho, že i po letech sis něco ode mně přečetla. Že Tě to přinutilo vrátit se... Budu sem muset přidat nějaké novější věci. PS3-četla jsi moji AORTU?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter