Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
píše kamarádka B...
Autor: kidal (Občasný) - publikováno 3.11.2006 (10:42:50)

Píše kamarádka B.


…. Myslíš, že existuje na světě člověk, ke kterému můžeš být upřímný?
 Nikomu se nesvěří a nic nevykecá? Já ho hledám, ale myslím, že nic takového se nikdy nenarodilo. Kdysi jsem si poprvé před svou sestrou zapálila cigaretu. Ona byla šíleně zapřísáhlý nekuřák, ale potřebovala se s touto novou skutečností, že její jediná a nejlepší sestra kouří, nějakým způsobem vyrovnat. Bylo jí asi deset. Zavřela se do skříně s peřinami a řvala, že já kouřím a až vylezla úplně zničená, řekla, že už se jí ulevilo. Vím, že mi napíšeš, že ty jsi určitě ten člověk, kterému se můžu svěřit, ale já asi zalezu do té skříně...nebo sednu do auta a pojedu a pojedu a pojedu a pak to otočím a pojedu zpátky.
 Mám ráda náhodná setkání lidí, se kterými strávíš celou noc a pak je nikdy nepotkáš…



Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 3.11.2006 > Mě to osobně příjde jako úvaha o fialové trávě...
"Myslíš, že existuje na světě tráva, která je fialová?"
prostě takové uvažovaní, protože chceme uvažovat... ale nic nového nevykoumáme...

<reagovat 
kidal (Občasný) - 3.11.2006 > Asi takto,není to můj text...snad se to dalo pochopit v úvodníku... došel mi majjlem a přijde mi hlavně poslední větou,která to hezky zarámovala,jako věc v úvaze o fialové trávě s konstatováním a sdělením jak to asi jedině může fungovat....
vlastně kvůli té poslední větě jsem to dal na "odiv"..
syžetová stránka je jaká je,ale našel jsem tam něco,co mě zaujalo a vlastně něco vyřešilo.. ta která to psala... to vůbec nepsala jako "hlubokou úvahu",nebo jako něco s čím měla udivovat druhé...
snad jsem se do toho filosofování moc nezamotal :o)
<reagovat 
 ttomass (Občasný) - 5.11.2006 > kidal> tak proč je to v rubrice úvahy?
<reagovat 
 kidal (Občasný) - 5.11.2006 > ttomass> nevím kam bych to dal... snad to beru jako úvahu autorky
nad tím co jsem vyčetl ehmm..
fakt asi tak

kam by to patřilo??
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter