Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Planeta XYZ z kolekce sci-fi
Autor: Erma (Občasný) - publikováno 4.11.2006 (00:58:41)
následující v kolekci>
Tak nevím ... utěšuje mě jenom, že mi nikdo nemůže dát pár facek ... z nadávek si beru ponaučení


Poznámky k tomuto příspěvku
Estel (Občasný) - 4.11.2006 > je mi příjemný se na to dívat....uklidňuje mne to....
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 4.11.2006 > Estel> Díky Estel :-)
<reagovat 
Jerra (Občasný) - 4.11.2006 > to neni spatne :) jak pise Estel, hezky se na to kouka :)
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 4.11.2006 > Jerra> Díky, měla jsem dost strach než jsem to sem dala ...
<reagovat 
Květoděj Šmatlák (Občasný) - 4.11.2006 > dokonalý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 4.11.2006 > Květoděj Šmatlák> 

Děkuji za zastavení a povzbuzení ... asi to budu zkoušet dál :-)


<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 4.11.2006 > to slunko, nebo co to je, vypadá jak sušenka :-)
<reagovat 
LUB (Občasný) - 4.11.2006 > Kresba? Kde?
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 4.11.2006 > LUB> ??? no mimo té koule všude jsem malovala až se ze mě hulilo - možná blbě, ale vytrvale :-)
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 4.11.2006 > Erma> 

Mimo tý "sušenky" jsi to všechno namalovala??? Olej? Jaký rozměry? A jak jsi tam zakomponovala tu kouli? Asi se blbě ptam, ale co by ne :-)

No, já ti věřim a dávam 5D, protože to je velmi zručně namalovaný a barevně taky moc příjemný.  


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 4.11.2006 > Dani> 

Aha, tak horní potvůrku už jsem potkala samostatně...

Něco mi napiš o technice. Dík


<reagovat 
 Erma (Občasný) - 4.11.2006 > Dani> takhle ... ty potvůrky jsou namalované ručně (na papír) ... pak jsem to poslepovala v PS a ručně domalovala myší hory, oblohu, krajinu - tu sušenku jsem si mamalovala taky sama (tedy kruh je na počítadle a je pokrytá texturou), ale v PS jsem se snažila to vylepšit ... až jsem to dovylepšila :-))) Díky moc.
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 4.11.2006 > ...no nevím...
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 4.11.2006 >

Ano, je to ilustrace. DObře provedená. Bohužel mě neoslovila, je to typ ilustrace konce minulého tisíciletí a současné doby, která moc nepřeje domácí původní tvorbě. A tak jsou vydávány knihy s přejatými zahraničními ilustracemi, které bohužel určitým směrem ovlivňují estetické cítění dětí, mládeže i mladých rodičů. Tato ilustrace k takovéto tvorbě směřuje. Základem bývá americká retuš, která má rychle nějak zaplnit pozadí (zde malba pozadí amer. retuš připomíná). Celý obrázek působí cize, chladně, chybí zde bezprostřednost zobrazeného. U každé ilustrace se musíme mimo jiné i ptát: Co obrázek řekne divákovi (čtenáři), co mu dá. Jak už bylo napsáno - dobře se na to kouká. TO je asi vše - a je to na ilustraci málo - anebo zcela jiného, než si ilustrace žádá. Přesto připisuji body - za malbu.

 


Body: 5
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 5.11.2006 > Minimalista> Jojo, mi to připomnělo třeba řadu Mýty a legendy, tam to bylo o podobném.

Jinak je to bída, oproti samostanýmu dráčkovi. Spíš kresli než dělej v PS ;o)
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 4.11.2006 > Minimalista> Děkuji za kritiku ... máš pravdu ... jsem ovlivněná americkou retuší docela dost ... a moc bych chtěla umět malovat jako to uměl Dalí ... ale bohužel ... Cyril Bouda nebo Adolf Born ze mě taky už nebude ... ale tohle není moje práce, je to můj koníček a ty potvory jsem malovala pro kamarádčiny pohádky, tam jsem se snažila aby to něco dětem řeklo a nepoděsilo, resp.aby působily mile. Díky za tvůj čas. Beru si to k srdci (snad ještě něco takového vlastním).
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 5.11.2006 > Prokletí> no jo, když já neumím pořádně ani jedno - ale rámečky pěkný :-)) a vracet se ke krajinkám a xichtíkům se mi už nechce - asi půjdu k té plotně, tam mi to docela jde :-)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 5.11.2006 > Erma> jo, u plotny jsem taky lepší ;o)))
višco, tvoje motanice jsou fajn, proč je zasazovat do takovýho humbuku? míň je většinou víc (Freude, Freude...)
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 5.11.2006 > pekne.
<reagovat 
moyri (Občasný) - 5.11.2006 > tak to je zatím nej z tvých,ale ty nohy u toho draka jak kdyby tam nepatřily,detaily ti dou víc než pozadí,tam je to slabý pořád,ale já nejsem kritik a malovat neumím
Body: 4
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 5.11.2006 > moyri> no na to aby jeden mohl říci líbí - nelíbí nemusí být kritik a malíř ... to by chudáci malíři scípli hlady, kdyby obrazy kupovali jen kritici a odborníci ... díky :-)
<reagovat 
moyri (Občasný) - 5.11.2006 > to je fakt,proto se taky pouštím do hodnocení VU,ale ze mně těm chudákům taky asi moc nekápne,za celou dobu sem vážně chtěla,kvůli mýmu životnímu příběhu koupit jen jistej obraz,co stejně nebyl na prodej
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 28.11.2006 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 16.5.2007 >
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 11.11.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter