Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čína 2001
Autor: Hellen (Občasný) - publikováno 16.1.2002 (23:49:56)


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 16.1.2002 > Chtělo by to trošku víc místa vlevo a nahoře...
Ten "bordel" tam je moc málo viditelnej, takže místo "bordelu" s "bordelovou" atmosférou mi to spíš navozuje nepořádek a chaos na fotce..škoda...takovej čínan s upracovanou tváří jak vychází by tam seděl uplně skvěle....

Barvy se mi líbí moc!!!! :-)
<reagovat 
basi (Občasný) - 16.1.2002 > Jsem naprostý amatér a laik, nemůžu hodnotit techniku apod., jen dojem, pocit. Pravda je, že nebýt popisu a nevědět, kdo to fotil, nepoznala bych, že to je Čína. Atmosféra tomu rozhodně nechybí. Souhlasím s Hudsonem, že člověk by tomu dal výraz. Ještě by mě zajímala ta ozdoba nade dveřmi...Jo, to se mi to povídá. Když fotím já, jsou na spodním okraji fotky hlavy a nad nimi prázdno :)...Jako úvod pěkné, a jak tě znám, Helenko, mám se na co těšit :)
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 16.1.2002 > Thomasi děkuji za shovívavý názor, teď když to tu visí, se mi to samotné moc nelíbí...a ten Číňan by tam sice pasoval, ale oni se nechtějí nechat fotit, naopak jsem to musela blejsknout rychle, aby mě u toho focení neviděli :-)))
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 16.1.2002 > basi děkuji, ten vysoký práh dole je proti zlým duchům a zaujal mě natolik, že mi unikl kousek ozdoby nade dveřmi. Holt, každý začátek je těžký :-)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 17.1.2002 > nějak tak jako Hudson ... ten vršek vadí dost ... nemuselo by to taky asi tak padat ....
<reagovat 
danniel (Občasný) - 17.1.2002 > trochu se to kaci a orezu je skoda... ale barvy jsou prima
Body: 3
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 17.1.2002 > A já se jen usmívám a usmívám :)))).
Body: 5
<reagovat 
Akir (Občasný) - 17.1.2002 > No jo, ten čas na výběr tam chyběl....
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.1.2002 > Celkem nudná fotka s minimální výpovědí. Barvy v popředí vzhledem k pozadí nudný. Kompozice nevyvážená. Ale jestli si začátečník, tak je to v pohodě.
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 20.1.2002 > Finesko, Akire, dannieli a Cavalero díky :-)
Lucie, jsem totální začátečnice, teprve se učím koukat, díky za názor :-)
<reagovat 
čtenář k45vc - Mirek - 21.1.2002 > Jako 30 let začínající amatér se řídím jen jedním heslem - CO FOTÍM? Jestli bordel ve dvoře - vejdu dovnitř a vemu to zblízka... Takhle ani nevím, jestli chovají slepice .... *** Jestli fotím zdobený vstup do dvora, rád bych viděl celkový záběr - je to ulice či co? *** Ty barvy jsou pastelové - jak na rodné Moravě ... hihihi *** Nejvíc mne uchvátilo č.p.60. Je to v Číně, tak se asi jedná o číslo domu "60 milionů" hihi *** A čím si autorku nakloním????? No přece hodnocením ...
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 21.1.2002 > káčko, musíš se s tím hodnocením snažit mnoooooooooooohem víc, aby sis mě naklonil :-)))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.1.2002 > Zvláštní fotka, člověk si ji zapamatuje.
<reagovat 
čtenář Vodník.H - 21.2.2002 > Nafotit Čínskou zeď, strážní věž Anglického pavilonu či jinou nakudrlinkovanou čínskou památku českým turisou asi nebude tak veliký problém. Ale dát možnost bezprostředně nahlédnou do odvrávené tváře Číny, kde cítím kontrast chudoby s oficiálně chvastounsky proklamovaným blahobytem "čínského lidu", kde za rádobyhonosným vstupem do zřejně běžného běžného čínského obydlí tuším neutěšený život, kde je mi názorně ukázáno, že za nalakovanou fasádou a rámem vchodových dveří (pravděpodobně "shora" nařízeno)se asi skrývá spousta bídy, bolesti a strachu - potom tato fotografie je toho skvělým dokumentem. Myslím si, že jsi spoušt fotoaparátu zmáčkla intuitivně bez ohledu na umělecký "dojem". Hlavní tvůj záměr byl zachtit okamžik reality. Z tohoto pohledu se ti to určitě povedlo. A protože jenom ty si k této fotografii dokážeš vybavit atmosféru a ducha té vteříny, jsi obohacena daleko více než my, kterým je popřáno se kouknout na malilinkatý detail "veliké" Číny. Díky.
Body: 5
<reagovat 
Dorblin (Občasný) - 22.3.2003 > Já ti tiše závidím, že jsi byla až v Číně - já se totiž zajímám o arabistiku a Východní národy.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter