Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MÁMA BUBO - PLANETA HAJ LIVE
Autor: jak (Občasný) - publikováno 11.11.2006 (15:57:29)
30.11.2006 proběhne v klubu Violino (Krakovská 5) křest desky PLANETA HAJ LIVE skupiny MÁMA BUBO. Skupina se řadí mezi průkopníky nové vlny a minimalismu u nás. Původní kazeta s tímto programem vyšla v roce 1985. Já jsem autorem obalu.


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 11.11.2006 > Oba texty by mely mit stejnej «spacing»; spodni text na sirku ramecku, «spacing» horniho textu podle nej, a umistit trosku vys. Semiserif se mi nezda, sans by byl asi lepsi.
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 12.11.2006 > mama bubo je skvélá kapela!!!
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 12.11.2006 > mně se návrh líbí - jeho "jednoduchost" má šmrnc, ani proti písmu a jeho umístění nic nemám -- nesouhlasím s kolegou doupovcem :) jak to říká on, může bejt - ale taky nemusí :)
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.11.2006 > jak> Typografie je remeslo, ktere ma sva pravidla, a porusovat je muze pouze ten, kdo je ovlada. Diletant muze samozrejme cokoliv.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.11.2006 > jak> Kdyz nejses typograf, jak teda vis, ze jsem svazan zazitymi pravidly? Prace na obalu CD (nejake skupiny) by rozhodne nemela byt TVYM vyjadrenim, ale vyjadrenim «objednavatele». Nedelej typografii, pokud chces vyjadrit sam sebe. Obalku delas pro ty, kdo na «krestu» nebyli a nebudou. Pokud musi na «krest» aby ji pochopili, bude nezajimava pro vsechny co maj do Krakovsky nejakym zpusobem daleko. (Ja to mam 8 minut.) Jeste jsem zapomnel: nevidim vubec zadny duvod pro dve ruzne velikosti pismenek.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 12.11.2006 > jak> By me zajimalo, kde te to ucili a kdo te ucil. Volnost v typografii nikdy neznamena «JA», ale vzycky «ONI» nebo «TO». Fanousci muzou dostat vicemene jakoukoliv obalku. Pokud jsou fanousci, CD urcite koupi. Obalka je pro ty ostatni - aby se rovnez stali fanousky.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 13.11.2006 > jak> «A ted se můžeš zasmát a vítězně napsat - něco ve smyslu ...co to je za podělanou školu» Jakoze te mam litovat nebo ti gratulovat nebo co by sis pral? Staci jasne vyslovit.
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 24.11.2006 > Nenadchne ani neurazi...
Body: 3
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 24.11.2006 > Divala jsem se ted na predchozi booklet, ktery si pro tuhle kapelu delal a obe varianty jsou o dost lepsi, nez tohle... skoda
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.2.2007 >
Body: 5
<reagovat 
mereg (Občasný) - 31.3.2007 > :))))
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter