Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sunrise
Autor: Cavalera (Občasný) - publikováno 17.1.2002 (02:12:18)
Tentokrát přiznávám, že je fotka upravené počítačem a to ani né tak, že by byla špatně vyfocená, jako mi jí v Kodaku naprosto hrozně vyvolali. Prostě, tak jak ro chodí, jeden film na jedno nastavení a je jedno, že jedna fotka je na sněhu a druhá večer .... takže v téhle verzi jsou barvy nasycenější, bez světlého filmu a lehce změněné barvy, které mi kodakští "profesionálové" hodili do růžova:-))


Poznámky k tomuto příspěvku
clovrdik (Občasný) - 17.1.2002 > koukám, koukám, námětově poněkud kýčovitá záležitost ( a to nemyslím hanlivě ), ale stejně, Cavo, mně se takovýhle fotky náladovky líběj a tady máš jedničku :-)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.1.2002 > eh - tomuhle se snad ani nedá říkat kýč:-)...škoda že dole je tak zoufale prázdno - ten hořejšek je uchvacující..
Body: 3
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 17.1.2002 > úžasné...kýč nekýč, je to krása :-)
Body: 5
<reagovat 
sinah (Občasný) - 17.1.2002 > lávové nebe, až z toho zebe, dole nic není,mnoo není
Body: 3
<reagovat 
danniel (Občasný) - 17.1.2002 > skoda, ze v ty cerny plose neni trpaslik :-) Kyc ad absurdum... ale co nadelas, kdyz tam takovy nebe bylo, tak ho prece nebudes retusovat,ze? :-))
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 17.1.2002 > kýč? ... já takový nebe viděl poprvé v životě - takže originál?.-)))) ... no dole nic není .. stromčeky.-)) ... jo a ještě pro doplnění, není to, jak název napovídá, západ, ale východ slunce:-)))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.1.2002 > šak říkám, že se tomu snad ani tak nedá říkat...a neviděl jsi to protože jsi určitě z těch co si ráno rádi pospěj :)
<reagovat 
danniel (Občasný) - 17.1.2002 > jasne, Thomas ma pravdu, takovy rano tady mame 7x do tydne :-)))) jenom to chce vztavat a cvicit! ...uprimne receno, taky sem neco takovyho jeste nevidel :-)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 17.1.2002 > A to ještě netušíte, že teď jak byly ty mrazy, tak jsem udělal skoro jeden film se západama slunce a až si koupím novej scaner, nebo se ten starej rozhodne zase pracovat, tak ¨vám překýčuju Totem:-))))))
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.1.2002 > a my si pak koupíme zas novej rýč a kýč i s tebou půjde pod zem :-)
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 18.1.2002 > Cavo, překýčuj :-)) vždyť jsem psal, že se na to fajnově kouká :-)))))))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.1.2002 > Neni kodak jako kodak!

THC: Ten spodek mi příde mnohem zajímavější než uchvacující vršek.

Cav: Tu známku máš za techniku, fakt to neni čistý. NO a jinak - na tyhle nebíčka mi jednu zimu taky padnul celej film a pokud tě to zajímá, shlídni mé počáteční snímky tady na totemu, jedna obloha vedle druhý:)

A že ste něco takovýho eště neviděli? Stává se to totiž jen velmi málokrát za život. Tak i já jsem jen jednou zažila pravý peklo:

http://www.totem.cz/enda.php?a=214
Body: 1
<reagovat 
Linxche (Občasný) - 4.6.2002 > Kdes to probuh fotil,skocil si snad babicce do krbu??!trochu divocina...podle miho....
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter