Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nefotokunderground
Autor: Ógyst Pisoár (Občasný) - publikováno 13.11.2006 (21:38:45)


Poznámky k tomuto příspěvku
hair spray king (Občasný) - 13.11.2006 > no to si delas pi*cu! :D
<reagovat 
RD (Občasný) - 13.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
plus i minus (Občasný) - 13.11.2006 > za název a za téměř dokonalou přesnost   
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.11.2006 > plus i minus> Děkuji ti za téměř dokonalé zhodnocení.
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 14.11.2006 >  no, co dodat... opět strašná pičovinka a opět je vidět že tomu věnuješ ten čas, že to není prostě jen tak... fascinuje mě tvoje tvorba
Body: 5
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.11.2006 > Skafloc> Děkuji ti za krásný a povzbudivý komentář. Nastavit to tak, aby ty stíny seděly si nějaký ten čas skutečně vyžádalo.

Má tvorba mě rovněž fascinuje.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 14.11.2006 > pěkně uspořádané kundice :))
<reagovat 
RD (Občasný) - 13.11.2006 > Ses velmi perspektivni nefotograf!
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 14.11.2006 > doupovec> To rozhodně jsem, jak z obrázku patrno.

Myslíš, že by se nefotokunderground mohl zařadit po bok nefotografie, kontrafotografie, fotoundergroundu a typofota, že by se mohl stát novým uměleckým směrem a já slavným coby jeho zakladatel?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 14.11.2006 > Ógyst Pisoár> «Nefotokunderground» se tam jiz temer zaradil! Prinejmensim svymi jak metafysickymi, tak i dialektickymi kvalitami. Vyznavaci noveho smeru to nebudou mit ale zrovna lehke (prilis dominantni a talentovany zakladatel, navic prisna a jen zdanlive omezujici pravidla a poradne remeslo), ale jak jiz rikal Goethe (vlastnim jmenem Alois Cimmerman, ded onoho cloveka, co se furt cpe do televize a do novin) - «v omezeni se pozna mistr». Chce to jenom napsat hodne teoretickou esej/manifest se spoustou cizich a malo srozumitelnych slov (slovnik mas) a pohanska bohyne Ti to urcite vezme do katalogu. Osobne Tve zakladatelske snahy moc nevitam, protoze mi tim padem uberes na zaslouzene slave. Na druhou stranu se utesuju tim, ze TypoFoto je pro kazdeho idiota (jen se na me podivej) a tim padem budu mit zarucene mnohem vic vyznavacu.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.11.2006 > Ógyst Pisoár> Když dovolíš, já přesto tento příspěvek zařadím do nefota, abychom se pak mohli vytahovat, že tvůj nový směr vznikl v nefotolůně
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > doupovec> Děkuji ti příteli za povzbudivá a pochvalná slova s jemným nádechem žárlivosti. Mým záměrem bylo vytvoření nejen nefotokundergroundu, ale i komplexního "kundergroundu", který by zasahoval nejen focení či nefocení, ale našel by uplatnění i v jiných oblastech umění: ve výtvarnu, sochařství a třeba i hudby. Ale pokud je toto všechno vázáno na sepisování nějakých teoretických esejí či manifestů, pak bych se na celý kunderground mohl tak akorát vysrat.

Nějakou pičovinu bych nejspíš dokázal sepsat (mám slovník), ale s manifestem to bude horší. U nás v rodině panuje po generace silný, historickou zkušeností podpořený odpor k manifestům všeho druhu. Jeden můj vzdálený prapředek kdysi (tuším v roce 1848) něco takového sepsal, a byl z toho průser světového kalibru. Kladem sepsání onoho tebou navrženého manifestu by mohl být pozitivní dopad na Minervu, respektive Minervy, protože by to s ním nejspíš praštilo o zem, čímž by se do nefotokundergroundu zařadil přímo fyzicky.

Stran citátu začínám mít podezření, že znáš mého nadřízeného nebo alespon mou budoucí tchýni, protože oni mne za mistra omezenosti považují odjakživa.

Nakonec celý problém "kam s ním" myslím úspěšně vyřešila členka vyhlašovacího manšaftu Janahe, která nefotokunderground zařadila do soutěže a v podstatě tím dala jasně najevo kam patří. Zda se stane samostatným životaschopným směrem či nikoliv rozhodne budoucnost a ochota autorů se kundergroundem, případně alespon jeho nefotografickou odnoží zabývat.

Tlačenku jsem radši dneska ani nekoupil, dopadlo by to jako vždycky.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > doupovec> 

Pohanská bohyně (které pilně referuji přes ostnatý drát) pravila, cituji: 

J S O U    TO    V Š I C H N I    M A G O Ř I



<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> Děkuji ti za zařazení nefotokundergroundu do soutěže, kteréžto chápu jako akt přijetí nového směru po bok ostatních neméně neuměleckých nefotosměrů. Vytahovat se s nefotolůnem můžete, to je v pořádku, ale je důležité nikdy neopomenout zdůraznit kdo je tohoto směru ne-focení autorem!
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Ógyst Pisoár> Mily priteli. Picovinu rozhodne sepis, ja sveho casu udelal to stejne. Slovnik, jak rikas, mas, a Minerva stejne nicemu nerozumi. Americanka tomu rozumi jeste min, ale pokud pouzijes minimalne tri fancy slova, urcite Ti sepise pochvalnej blabol. O budouci tchyni prosim Te nemluv, ja mam soucasnou.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> No, jelikoz Magor dostal letos Cenu, tak to neni k zahozeni.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > Ógyst Pisoár> 

Nechtěl jsi říci otcem? Nač ty básnické opisy?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> A já dostanu děsně vynadáno. Dostala jsem jasný příkaz chovat se k autorům nefota vlídně, uctivě až podlézavě
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> Ano, chtěl, samozřejmě. Autorem jsem nefotografie.
Básničky neopisuju. Ale díky za inspiraci.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> Tak proc se ho nedrzis?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> Nemůžu si pomoci. Občas slyším hlasy, které mě nabádají k opaku, a jak mi to tak v té hlavě duní, já už ani nevím, co píšu. Budu se muset dát na to skopové.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> Budes.
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 > ...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.11.2006 > tohle je bezva, ale člověk je už natěšen na další novinky z tvé dílny.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Ógyst Pisoár (Občasný) - 2.12.2006 > stanislav> Hned bych se do toho pustil, ale momentálně jsem vyměnil nefotoaparát za vrtačku a tablet za tesařskou tužku.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.6.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter