Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
cesta domu
Autor: zanedbatelna (Občasný) - publikováno 14.11.2006 (13:33:26)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 14.11.2006 > Dost líbí,vytkla bych středovou kompozici,ale to je individuální.V kresbě bych odlišila silou linky bližší od vzdálenějších objektů bočních v horních obrysech, takto působí dost tvrdě.
Body: 4
<reagovat 
k3s (Občasný) - 14.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář ffits - 14.11.2006 > toz dobre to je, naozaj ;)
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 14.11.2006 > to nebe je dobry, pani Zanedbatelna, chudasku muj, tak budem radsi priste chodit spolu domu ju? Ser na neho :)
Body: 5
<reagovat 
ostrich (Občasný) - 14.11.2006 > Cesta domů... a ona je červená a černá a šedivá a vypadá napůl jako krevní řečisště napůl jako dálnice vylámaná v měsíční krajině. Možná to vlevo a vpravo jsou stromy. Možná to je jen krvavý západ slunce. Hledám, proč se tenhle obraz jmenuje právě takhle. Někdo dává jména halabala jen tak, bez hlubšího smyslu, někdo jménem korunuje dílo tak, aby ozřejmil jinak neobjevitelné souvislosti. Bez poznání autora je dílo jenom slupkou.

Přišel jsem náhodou, jak to je, či jak to bude, netuším... Ale nick Zanedbatelna mne oslovil - nejspíš ten člověk, který si dal takovéhle jméno, nedává sama sebe do středu dění, necítí se hybatelem jiných. Každý jsme zanedbatelný - stačí zvolit správné měřítko. To je banální pubertální zjištění. Dospělost je cesta k tomu, pochopit míru nezanedbatelnosti a zodpovědnosti. Rodič není pro své dítě nikdy zanedbatelný, například.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Efča (Občasný) - 15.11.2006 > Je to velmi zajímavé, opravdu
<reagovat 
zanedbatelna (Občasný) - 15.11.2006 > je to o tom, že mám ráda moře, lesy, život a že tmy se nebojim!...není to žádná deprese, je to cesta k tomu,co chci...pitoma kaco seru na něj :)
<reagovat 
Dani (Občasný) - 15.11.2006 > Dobrý!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.11.2006 > Pekny barvy, jen nevim proc ma kresba dva horizonty-cets stoupa a pritom klesa do more?
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 15.11.2006 >
Body: 4
<reagovat 
kaleb (Občasný) - 17.11.2006 > zajimave zajimave...naka ilustrace nebo jako jen tak? libi fest
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 17.11.2006 > vadí jen dvojí obzor a pak zbytečné uzemnění červenou úplně dole... ale má to šmak, obzvlášť nebe
ju
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter