Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Nefoto] Ne-bude spatne
Autor: RD (Občasný) - publikováno 15.11.2006 (00:19:45)
Aktualni mezinefoto mimo scenar. Soudim, ze vsichni radi sdilime s ostatnimi velke okamziky nasich zivotu, jako je prichod jara nebo romanticky vecer na Vranovske prehrade. Lojzek konecne privezl dloho slibovane jehne. Samozrejme prijel pozde, byla uz tma, tak jsem to musel vyfotit s bleskem, za coz se milemu publiku omlouvam.


Poznámky k tomuto příspěvku
Gino Hašler (Občasný) - 15.11.2006 > Doufam, ze Lojzek take privezl alespon kilo cesneku:), dej si chutnat.
Body: 3
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Gino Hasler> Cesnek i cibulu mame vzdycky v zasobe. Dekuji za optani.
<reagovat 
zanedbatelna (Občasný) - 15.11.2006 >
Body: 3
<reagovat 
Pilifil (Občasný) - 15.11.2006 > romantic contemporary art
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Pilifil> Myslim, zes to dobre vystihl.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 15.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > Mně to připadá strašně maličký na to, jak dlouho tu už hladovíš - nemohl bys přidat měřítko? Taky mi to přijde jako samá kost, jestli to spíš není ten vyzáblý Karlův pes. 
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> 24,4 kg. Dole jsou stehna, potom plecko a drobnosti, nahore zebra - normalni zpusob kladeni do normalizovanych krabic. Na zebrech toho pravda moc neni, ale kdyz se dobre upecou ... (nechci byt zase sentimentalni).
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > doupovec> 

Já úplně cítím, jak při tom předeš, to je úžasné. Trochu taky slintáš. Ale na mě to nepřeneseš, ve mně pohled na ať už syrové kosti nebo syrové  maso žádné libé pocity nevyvolává.

Už jsi ta žebra upekl? Možná kdybys sem zkusil dát upečenou variantu?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> 1. Nejsem kocka. 2. Volal jsem mamince a ta mi sdelila, ze jsem prestal slintat v sesti mesicich. 4. «ve mně pohled na ať už syrové kosti nebo syrové maso žádné libé pocity nevyvolává» - anzto nemyslis na budoucnost. 5. Zebra jsme upekli i snedli, vyfotit jsem to nestihl. Pokusim se ale stihniut stehno a zavedu novy smer: Gourmentfoto.
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> tyvoe..neska je to fakt samej řezník...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > Estel> 

Nevím, nevím, čím víc na to koukám, tím víc mi to "maso" připadá umělohmotné. Není to náhodou obarvené PVC?

Doupovec není řezník ale kuchař, to musíš rozlišovat.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> Maso je prave. Doupovec je dobry kuchar a spatny fotograf.
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> každej kdo píchne do sirovýho masa nožem je pro mě řezník....
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Estel> Sirujou se sudy na vino, ne maso.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > Estel> 

sytý, syn, sýr, syrový, sychravý ...dál už nevím ... jo už vím ... usychat, sýkora, sysel, sýček, syčet, sypat

 

On do toho doupovec možná ani nepíchne, upeče to vcelku (pokud to není PVC) 

Jen mě mrzí, že nelíčí další osudy té ohavné flákoty.

 


<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> Sak pockej. (A nerikej jidlu ohavna flakota!!!) Jinak, Estel urcite radsi ty tvrdy.
<reagovat 
 Estel (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> 

dej pokoj porát

 

hele...víš, že máš docela masochystické choutky?


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > Estel> 

To nevím, povídej


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 15.11.2006 > Estel> Musela jsem si to zopakovat, jak tak čtu ty příspěvky na Totemu, chybí mi už ta jistota, zda je to tak nebo tak, normálně mi tu vymejváte mozek
<reagovat 
  RD (Občasný) - 15.11.2006 > Janahe> Vymejvame co?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.11.2006 > doupovec> 

Asi lebku. Mám v ní nějakou dutinu, nevím k čemu, ale mám z ní takový prázdný pocit. A duní mi hlava.  

Taky trochu bzučí.


<reagovat 
  RD (Občasný) - 16.11.2006 > Janahe> To je typicky pro lidi, ktery ji malo skopovyho.
<reagovat 
iii (Občasný) - 1.12.2006 >

malo na fotku


<reagovat 
Fanda Adamec (Občasný) - 11.12.2006 > Dobry motiv na povleceni pro polstar
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter