Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Varování.
Autor: petr kurka (Občasný) - publikováno 21.1.2002 (00:30:26)
Varování.

Nikdy jsem neslyšel, že by si vůl srazil vaz.
Vím však, že se to často stává plnokrevným hřebcům !

(Georg Marco, publicista a šachový mistr)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář proste jen ctenar - 22.1.2002 > jo, tak to se mi fakt libi...je to zajimavy a pravdivy.....je to fakt super!
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.2.2002 > Hezky řečeno:-)
Body: 5
<reagovat 
Ungeheuer (Občasný) - 7.2.2002 > Když tak rád cituješ šachisty - víš vůbec, co je to Orangutan (nemyslím lidoopa) ?
Body: 5
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 7.2.2002 > Orangutan je samozřejmě také šachové zahájení. Pokud se nepletu, tak bílý zahajuje partii tahem b2-b3. Já jsem to pozměnil na b2-b4 a byl jsem s tímto zahájením dost úspěšný "v boji" proti svému počítači - myslím tím svůj letitý Auroton s rychlostí procesoru 30 MHz. Při rychlosti procesoru 400 MHz (na Comforu) však prohrávám, ať zahájím partii jakkoliv. Můj šachový program je totiž vypočítavá mrcha. Propočítává si varianty na soupeřův čas, což se obecně živým hráčům nedoporučuje. Navíc hraje způsobem "pes obranář", čili pozičně.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 9.2.2002 > Skutečně ze života.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter