Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Luna
Autor: jawka (Občasný) - publikováno 19.11.2006 (20:11:29)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

z obrázku je zrezane zo všetkých stran takže tu nevyšli všetky veci ako v originale ( zle foto- pardon nechce sa mi to nafotiť lepšie :)
kombinovana technika (prirodný uhlik,pastel akryl)na baliacom papiery
80x100cm


Poznámky k tomuto příspěvku
Dani (Občasný) - 19.11.2006 > Mě ta paní přijde deformovaná až trochu rušivě. Ale má to tak překrásnou barevnost, že dám pět.
Body: 5
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 19.11.2006 > Dani> ona je deformovana ved nie je ani reálna :)
<reagovat 
 Dani (Občasný) - 19.11.2006 > jawka> 

To já vim  Ale podobá se ženský, tak mam přirozenej instinkt srovnávat a malilinko mě tam rozptyluje asi její krk a ramena či co.


<reagovat 
 jawka (Občasný) - 19.11.2006 > Dani> no to ma schválne len to možno nebola uplne najšťastnejšia voľba trošku som to prekombinovala asi :)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 19.11.2006 > jako, ona fakt ruší, bo je dělaná jajkoby měla vypadat správně, chceš-li deformovat, uděůej to přiznaně... jinak jsem proti divnému prknu za zádyx chlápka a chlupatosti záře, která se nutně musí vejít do papíru, jakoby to byla okurka nakládačka ;o)
ale páči se mi barevnost, technia, ta jakoby nenahozená ruka chlapa... pěkné ;o)
Body: 4
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 19.11.2006 > Prokletí> nuž som to fakt prekombinovala:)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 19.11.2006 >

Mně vadí, že ona je vepředu (nebo on se vsedě vznáší?) a on kouká nahoru, rozhodně ne na ni.

Jinak se mi to líbí, jen spolu ty dvě postavy nějak nekomunikují.


Body: 4
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 19.11.2006 >

Zaujala mě barevnost a technika.

Ale mám z toho pocit,jako by to byly dva různé obrazy.


Body: 4
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 19.11.2006 > no mně se pro změnu líbí to co tu ostatním asi nejmíň ..teda ta horní část trupu ženy pod ňadry směrem nahoru je naprosto dokonale stylizovaná..takto ořízlé to je lepší než Modigliani ..super musím dát maximum už za to :)
Body: 5
<reagovat 
Erma (Občasný) - 20.11.2006 > má to atmosféru - jo líbí se mi to  - její světlo na mužově postavě, prostě líbí se atmosféra toho obrázku :-)
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.11.2006 > Veru veru..zladenie a priestor akosi unikli..
Ale keďže sa mi vidí, že postava vpravo je oblečená ako ja a tá vľavo..nemôžem povedať, že by si to mala byť Ty:)) Takže sa mi to pomerne páči..z Narcistických dôvodov pravá časť:))
PS: prefotené pomerne obstojne:)
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 20.11.2006 > Karhaj(Sinner)> no akože vieš čo :) toto vynimočne ja nie som za prve mám o trošinku kratši krk ( sice nie o veľa heh) a moje ženske krivky sú o niečo skormnejšie
ty narcis jeden ale dobre som sa nasmiala teraz :)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.11.2006 > jawka> Mne sa zdá, že si na moje telo nasadila Tvoju hlavu:)) Ale to je normálne po toľkých autoportrétoch:))
<reagovat 
 jawka (Občasný) - 20.11.2006 > Karhaj(Sinner)> no ale až taký nosisko zase nemám teda :)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 20.11.2006 > jawka> Nehovorím, že to je realistický portrét..a veruže nemáš:))
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 21.11.2006 > no ja nevim, diva se na ni drobet opovrzlive...;o)....ale ta zenska ma hrozne peknej krk a hlavu....ta se ti povedla...;o)
Body: 4
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.12.2006 > Nějak jsem to v tý předsvátečný příspěvkový vřavě přehlídla.Moc pěkně technicky ta oblečená figura.Hambatou bych pro kontrast více stylizovala,když je Odjinud.Hezky se to ale kolem ní světelně hemží.
Body: 4
<reagovat 
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 10.12.2006 > Tak tohle se mi líbí...má to atmosféru.:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter