Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čína 2001 - poslední
Autor: Hellen (Občasný) - publikováno 21.1.2002 (00:27:31)
slibuju :-)
slibuju :-)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář k45vc Mirek - 21.1.2002 > Autorka opět potvrdila touhu nahlížet lidem do soukromí, ale nepřekoná přitom strach z možného útoku rozlíceného "zámožného" Číňana ... hehehe. *** Ale což, třeba právě v takovejhlech zákoutích nenávratně mizí půvabné turistky z Evropy v blonďatém provedení .... :-)))) A to bych při nevhodné odvaze fotografky potom neměl tady co kritizovat ... :-))*** Ještě, že jsem se učil v mládí čínsky - pro vás všechny nevzdělance mohu posloužit volným překladem - na těch futrech je totiž napsáno : HOST DO DOMU - HŮL DO RUKY. *** Helenkoooooo - držím Ti ..... palce :-)
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 21.1.2002 > jo, soukromí jiných lidí, Číňanů zvláště, je můj velký koníček, odhalil jsi mě, káčko :-))))
<reagovat 
seamed face (Občasný) - 21.1.2002 > Noo, moc toho ze soukromí nevidím... jestli to měl být pohled do soukromí, tak to, co je před portálem příliš ruší a uvnitř mi vadí ta přesvícená střecha v pozadí.
Body: 1
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.1.2002 > A já si myslel, že je to fotka futer. Toho zděného portálu je tam moc v neprospěch toho foceného "bordelu" (to měl být asi motiv, ne?)
Skoro nejsem schopný identifikovat, kde je foto ostré?
To světlo v zádu již zmínil předřečník. Celkově to je fotka typu namiř a cvakni. Nečiší z toho autorská invence ani sdělení o fotografovaném subjektu
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 22.1.2002 > Je to takový čínský, no... kdyby k tomu aspoň byla ňáká historka, takhle to může fakt bejt ledasco... ale nic si z toho nedělej, až sem hodím já fotky z Idaha, tak můžeš zase ohrnovat nos nade mnou :)
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 22.1.2002 > _JiKo_ a farářskej díky za utrousení poznámky :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 26.1.2002 > Tahle poslední čína už ani nemusela raději být.
<reagovat 
čtenář felcar - 2.2.2002 > ma to osobitou atmosferu skoda ze jsem nebyl tvym objektivem uzil bych si to taky
Body: 5
<reagovat 
Márty (Stálý) - 18.2.2002 > Mě se to líbí, protože za těmi dveřmi čeká nějaká zatím nedostižitelná báseň, ale raději se schová, protože nechce házet perly sviním...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Vodník.H - 21.2.2002 > Znovu bych se opakoval. Platí i tady to, co jsem napsal o předešlých fotografiích. Zaujaly mě tady dva detaily. Co asi znamenají krásné a pečlivě i výtvarně zhotovené čínské znaky na zárubních? Škoda, že jsi nedodala autentický překlad :-) Zajímavý je způsob spojení šestihranných stropních trámů a nosným trámem zárubní. Obdivuju dokonalé řemeslné provedení kolmého vetknutého tesařského spojení. Holt i Čína má své mistry řemesla... A před vstupem vpravo je židlička? K čemu slouží?
Celý serilál je bezvadný dokumet. Podařilo se ti říct: "TAK TOTO JE TA PRAVÁ ČÍNA" Díky Helenko. Snad se i mi někdy podaří spatřit vše na vlasní oči :-)
Body: 5
<reagovat 
Franta Lopata (Občasný) - 8.8.2003 > pěkné ehm dveře :o)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter