Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ticho...
Autor: NoLubos (Občasný) - publikováno 23.11.2006 (00:25:59)
pšššt...


Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 23.11.2006 >  ovšem to je geniální
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 23.11.2006 >

nakresleny to neni spatne - oni jsou mrtvi? pri blizsim pohledu me rusi ruzne drobnosti... treba divna ruka (prava) zenokone... divna prava ruka ditete a jeho koleno... i ten kun se mi spatne veri... ikdyz jestli je mrtva... tak tak asi muze lezet kun.. co ja vim... 

 

Jednou sem kreslila kamaradku a chtela sem po ni, aby si sedla podobne jak ten kluk - bohuzel to pro ni bylo prilis nepohodlne...ach jo :o( 


Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 23.11.2006 > jak ma ten kun skvele nohy/ac si nejsem jist napojenim na trup/, tak nezdaji ty lidske-chlapcovo prave lytko nezda idealne pojate, ruce tez, napriklad usek od ramene po loket - prilis dlouhy a ne idealne vymodelovany. Ale zase pekne docela hlavy. Skoda, myslim ze chybi malo aby to bylo vyrazne lepsi
Body: 4
<reagovat 
Erma (Občasný) - 23.11.2006 >

jako námět moc fajn, mě vadí spíš že i kentauři jsou proporcionálně nějak sladěni - mohutné tělo koně mi nesedí s křehkou postavou ležící ženy. Navíc si dovolím tě citovat co se persektivy týká :

už jsi někdy slyšel o perspektivě? já jen že kdybych maloval ležící ženu s nohama u mě, tak bych jí ty nohy musel namalovat větší :)

z toho logicky vyplývá, že tělo koně by mělo být mnohem subtilnější - ona leží hlavou k tobě :-)


<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Erma> Abych řek pravdu, to tělo koně by mělo bejt naopak větší (podle reálných měřítek) ale co je moc,... jak říkáš, křehká žena, míry 90,60,90, obvod hrudníku koně tak 2m, výška v kohoutku tak 160cm ... jak mám udělat na oko přirozený přechod z hrudníku koně 2m do pasu ženy 0,6m?
PS: Jinak zadní nohy koně jsou menší... ohnisko je někde v názvu Ticho :) PS2: To bylo spíš myšleno - zkus si namalovat ležící ženskou s nohama k tobě ale s palcema přímo u nosu a ženskou 10m daleko ve stejné pozici, u první varianty nepřiměřeně velký chodidla přes celou A4 u druhý normál - ale namaluju to tak, protože to tak je :) a když budu malovat z fotky, tak nebudu malovat objekty focený zblízka, resp. záleží jen na typu objektivu. Prostě ale nakonec nejen foťák je nedokonalej i když máme oči dál od sebe než rozměr objektivu, jak by to teprve viděla velryba :)
<reagovat 
 Erma (Občasný) - 23.11.2006 > enge> mám ráda fantasy a tam je kentaurů dost - spojení těla koně a člověka nepůsobí tak neproporcionálně (to je tedy blbý slovo) jako na tvém, jinak fajn obrázku - hele já nejsem teoretik a odborník - jen to prostě tak vidím :-)  PS. Těch posledních 90 kentauří žena mít nemůže, boky už jsou součástí koně :-) Mrkni na Net je tam spousty obrázků, určitě nějakého kentaura "vygúgluješ" :-)
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Erma> www.enol.cz/b.jpg a pak www.enol.cz/a.jpg - jen namátkově a narychlo :).... a pak www.enol.cz/c.jpg ... ale jak říkáš i www.enol.cz/d.jpg 8)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 23.11.2006 > mi pobavilo, jak ses vyhnula napojení člověk/kůň
jinak vše asi bylo bylo řečeno řečeno
<reagovat 
NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Jen abych vysvětlil, spící žena a chlapec jsou začátečnicky obrysově obkresleny z výstřižku z novin někdy z 92 roku, že mě zaujala jejich pozice a jen čekala na ztvárnění :) - takže s délkami paží, pozicí ramen a kolen se musíte obrátit na fotografa :) Ale to je jedniný...
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 23.11.2006 > enge> Obrátit se na fotografa - bohužel nemáš pravdu. FOtoaparát jinak zachycuje perspektivu končetin, než jak je nutno je nakreslit. Např.  přibliž foťák k natažené ruce a vyfotografuj celou postavu - ruka (dlaň i prsty budou nepatřičně veliké k postavě). Kreslíř si musí model postavit tak, aby např. z nohy nevzniklo kopyto. Musí nejen končetiny redukovat.  Pokud budeš obrysově obkreslovat z fotografií, pak se uvedeným problémům nevyhneš. Pokud bude na fotografii dlouhá paže, všichni to přijmou, pokud stejnou paži nakreslíš, všichni se budou ozývat (mohl jsi přece při kresbě paži proporčně upravit).
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Minimalista> No nevím, nevím, proč by měl fotograf fotit ležící ženu zblízka :) kdy se tahle deformace (+další detaily) projevuje (soudkovitost) ... tahle fotka byla pořízená i s celou postelí... tohle fakt na mě nezkoušej :) - pleteš totiž do deformace foťákem perspektivu :) tvoje porovnání ruky a postavy je trošku nesouvisející s poznámkou :)
PS: už jsi někdy slyšel o perspektivě? já jen že kdybych maloval ležící ženu s nohama u mě, tak bych jí ty nohy musel namalovat větší :)
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 23.11.2006 > enge> 

 Ty mě bavíš.... Umíš číst pozorně a spojovat smysl vět? No nic - celé moje snažení bylo asi toto: není dobré poctivě obkreslovat obrysy  podle fotografie, nemusí to vždy dobře vyjít. Popřípadě se musí různé partie trošku upravit. Snad jsem to teď už napsal srozumitelně.

O perspektivě jsem ještě neslyšel. Co to je?


<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 23.11.2006 > Minimalista> Neber to jako špatně :) měl sem blbej den :( ve výsledku se chápem, ale sem reagoval na oznámení, že "fotoaparát zachycuje jinak perspektivu končetin, než je nutno je nakreslit."; "Musí nejen končetiny redukovat."(slovíčko "nutno" a "Musí" mě dost pobavilo a naštvalo) protože jak jsem se snažil dál vysvětlit, ne vždy je to s tím fotoaparátem pravda. A hlavně ne v týhle fotce, ale to už jsem vysvětloval (a ten kluk má blbě pravou ruku jen proto, že sem ji blbě namaloval)... 8). Jo ale teď už to zmiňuješ líp, což beru ("nemusí to vždy dobře vyjít. Popřípadě se musí různé partie trošku upravit.")
<reagovat 
 Minimalista (Občasný) - 23.11.2006 > enge> O.K.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 24.11.2006 > hmm..čumákuju ;o)
Body: 5
<reagovat 
Brain (Občasný) - 24.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 24.11.2006 > teda čumím jak moc se toho dá nakecat u takovýto obkreslovačky..je to hnusnej kýč i když kolem tlápete jak o život..komu se slovo kýč nelíbí tak je to pro mně tématicky i technicky líbivé ale tak neosobní jak to jen jde ..v takovým případě je pro mne docela problém se rozumně vyjádřit..
Body: 1
<reagovat 
adamkopec (Občasný) - 24.11.2006 > super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 26.11.2006 >  
Doporučil 
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 26.11.2006 > Noha kone-divki moc ne...ale jinak dobra vec
Body: 4
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 6.12.2006 > zajímavé a hezké...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter