Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hic sunt leones
Autor: Prokletí (Občasný) - vloženo 23.11.2006

HIC SUNT LEONES, Brno 23. 11. 2006

 

 

undefined

---

 

 

 

undefined

undefined

no faith

 

 

 

undefined

no love

 

 

 

undefined

no hope

 

 

 

undefined

no restriction

 

 

 

undefined

no fame

 

 

 

undefined

no communication

 

 

 

undefined

no space

 

 

 

undefined

no money

 

 

 

undefined

no information

 

 

 

undefined

no art

 

 

 

Nejde mi o přímo fotografie, jen záznam akce.

S poděkováním za milý zásah Městské policie Brno ;o)



Poznámky k tomuto příspěvku
Oldboy (Občasný) - 23.11.2006 > nie je to zly napad,ale prevedenie riadne zaostava - nakolko ti o fotky nejde... ak by to bolo nafotene aspon na urovni niektorych miestnych autorov ne-fota, hodnotil by som 5 bodmi. ps: "no money" by malo vacsi vyznam na bankomate nez na "listkovom automate"?
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 23.11.2006 > Oldboy> mno, dost jsem spěchal, bo jsem to potřeboval sfouknout dnes a měl jsem na celý okruh po Brně asi 1 a 1/4 hodiny + mi vyhořel kamarád s foťákem... původně jsem na to měl mít posilu schopnou kvalitní fotky kvalitní tehcnikou, ne tím prskátkem, co mi zbylo.

a k "no money" - když já zase nechci dostat do držky wod ochranky ;o)) a nechci, aby to někdy bylo úplně jasný, k lístkáči mohlo být možná "no way"
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 24.11.2006 > Zaujalo... docela dobrej napad... Neco takovyho se tu jen tak nevidi.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RD (Občasný) - 23.11.2006 > «No Love» by mozna bylo lepsi fotit v onom dome vedle Sklenene louky, naproti Kontiku. (Ale tam bys asi taky dostal do drzky.)
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 24.11.2006 > doupovec> Tam jsem jednou viděl, jak si přišel rusky hovořící občan do dveří za svalovcem z ochranky, aby mu vrátili boty ;o))) To si zašukal a šel pěšky?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > Prokletí> Treba si jenom nechal masirovat nohy.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 24.11.2006 > doupovec> Nohy! Pán je vegetarián?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > Prokletí> Ani tak ne, ale od tech Rusu se da cekat cokoliv.
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 27.11.2006 > já nevím..mě to baví ;o)
Body: 5
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 27.11.2006 > zanzule> Taky nevím... a taky mě to bavilo.
Tenhle týden chystám zas něco, třeba už mě opravdu zadrží ;o)))
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 27.11.2006 > Tak to se budu těšit.Popravdě - musela to být docela prdel ;o)))
PS:doufejme,že nezadrží..i když..fotky z lochu? Olééé :o)))
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 1.12.2006 > Jen je otázka, jestli je to mířeno přímo na inťoše, nebo je autor naivní. Naivity si ovšem cením velmi vysoko. Zas dobrý nápad.
Doporučil 
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.12.2006 > Ondrej Kern> tož toto mi vysvtli, bo neorzumim ;o)
no, když to normálně rozvěšim po ulici, nemám vyhlídlý určitý publikum... pochopení je irelevantní
<reagovat 
 Ondrej Kern (Občasný) - 1.12.2006 > Prokletí> No nevím, skoro Ti nevěřím, že to nevytváříš s ohledem na imaginárního diváka/čtenáře. Nápis "hic sunt leones" bych pokládal za širšímu publiku nesrozumitelný a doufat, že to někomu, kdo "není z oboru", bude vrtat hlavou, je trochu naivní. Ale pěkné.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.12.2006 > Ondrej Kern> Nu, ona je to o to věší prdel, dívat se na prošedší, jak na to čučaji jako sůvy ;o))))
Původně jsem zamýšlel dělat i záznamy reakcí - a že by toho bylo... od rozčilování a dovolávání se dispečera dopravního podniku až po totální flegmatické zpoždění.
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 1.12.2006 > Věřím, rozumím a chápu naprosto. Člověk to z těch fotek tak nějak pozná. Ostatně, kdo se nebaví, ať nejí.
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 2.12.2006 > A tohle je dost cool
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jando (Občasný) - 22.12.2006 > si zhaluzil cele mesto:) , pekne
<reagovat 
Regio (Občasný) - 7.1.2007 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 4.2.2007 > dobrá práce, myslím.
Doporučil 
<reagovat 
sraba (Občasný) - 16.2.2007 > máš fakt dobré a zajímavé nápady:-)jen tak dál
Body: 5
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 17.2.2007 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
slakinglizard (Občasný) - 3.9.2007 > no toto takto vandalovat brno...libi
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 13.9.2007 > Mimochodem já taky dělám takový akce, zejména na palačáku... koukám ten výtah je mi nějaký povědomý :-)
<reagovat 
čtenář Zuiko - 23.11.2006 > pomohl by překlad ... pro nás co nevědí, co znamená ten nápis
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 23.11.2006 > čtenář> Hic sunt leones = "zde jsou lvi", spolu s obrázkem lvíčka se tak na starých mapách značila neznámá místa, např. před 1492 bylo toto za Atlantikem.

Snažím se tak nějak vymazat některý věci ;o)

<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 23.11.2006 > čtenář> Kdysi se to psalo na mapy,jako že úseky takto popsány jsou ještě neprobádány,ale doslovný překlad "zde jsou lvi".....kdo by to do Brna řek :-)
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2007 > Prokletí> Hehe za Atlantikem nebylo nic, protože na Atlantiky lidi nevěřili :) Byly jen heraklovy sloupy.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.9.2007 > čtenář> to se mejlite, pane ;o))) normálne se obeplouvala Evropa, akurát na západ sa nepúščali
<reagovat 
g morr (Občasný) - 13.9.2007 > 1 -- nápis je divný. vymazat některé věci?
2 -- říkáš, že šlo hlavně o dokumentaci akce: ale ten výtah, to je taková akce pro akci, jaks lez ven, musels to zase přeškubnout

ale jinak jo.
Doporučil 
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.9.2007 > g morr> 1. co je na něm divnýho?
2. to, že se páska přeškubla, že jsem ji musel na nařízení městskejch z památníku sundat, že ji časem lidi strhali nebo spadla deštěm - to je součást akce. tak se stává "artefakt" (debilní slovo, nevím, čím ho momentálně nahradit) součástí normálního světa
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 20.9.2007 > Prokletí> 1. na první pohled hluboký, na druhej prázdný. zdá se mně. proto jsem položil doplňující otázku -- navazuje tak na cosi, co jsem tady zahlíd v poznámkách.

2. jistě. na povel městskejch, lidi strhali -- ale to je něco jinýho, než když to rovnou stavíš tak, že ty sám ji okamžitě přerveš.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.9.2007 > g morr> 1. mysolím, že ta znepokojivost toho názvu (ne)obsahem je mi naprosto žádoucí
2. copak autor sám je něco víc než další běžnej člověk, kterej se do situace zapojuje? ;o)

dík za nápady ;o))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 20.9.2007 > Prokletí> víš... tohle nebude argumentace. spíš emocionální "výpad". ten text mi přijde spíš vymyšlený, než nutný. a kdybys to jen nevymýšlel, ale taky cítil, jistě bys věděl, že autor není ani víc, ani míň -- ale něco jiného. pro něj platí jiná pravidla.

sorry, mně to připadá víc jako instalace pro instalaci, pro focení a záznam... než ---

a přece si toho cením.

nemusím přiznat, ale přiznám, že pocit vykonstruovanosti mám u vícera tvých věcí. nepodceňuju intelekt a "vymyšlenost" v umění, ale nestačí mi. samozřejmě nedokážu pojmenovat tu složku, která je pro mě podstatná... nevím, odkud se bere. a jsem přesvědčený, že je.
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 20.9.2007 > g morr> Jak můžeš chtít, aby konceptuální věc byla "srdečná"? Jestli správně chápu, co ti chybí.

S tím výtahem> pro autora nemusí platit jiná pravidla a je to i tendence současnýho umění, sjednotit pozici diváka a umělce, ale to už začalo v šedesátých letech. Já jsem se dobrovolně "degradoval" na stejnou pozici jakou měl každý, kdo s tímhle přišel do styku. Tím je to pro mě opravdovější.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 20.9.2007 > Prokletí> (Ne srdečná. Srdeční.)
Můžu.

a

Musí.
------------
Chápu, že je to kategorické a že stejně kategoricky před to můžeš vsadit záporky. A tady bych to nechal být. Resp. klidně tam ta ne- ještě přidej, ale já už k tomu nechci víc dodávat.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter