Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ďábel?
Autor: NoLubos (Občasný) - publikováno 24.11.2006 (00:59:09)
...


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 24.11.2006 > Jak to nazvat. Kyc kycu? Anebo takovyto, co se lepi na boty, strasne smrdi a blbe se potom umejva? Asi nejspis to, co se jenom rozlejva a odmita mit standartni formu.
<reagovat 
Darline (Občasný) - 24.11.2006 > Kýč? Snad, ale mě se líbí, což je jeho účel a navíc technika a anatomie se mi zdá také zvládnutá.
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 24.11.2006 >
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 24.11.2006 > Bu,bu...
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 24.11.2006 > mno je to kýč... jako brno.. čekám kdy dojde na lepé děvy v náručí uslintaných monster.. Taky klasika tohodle žánru...
<reagovat 
Brain (Občasný) - 24.11.2006 > Obojí je velkolepé... Body máte nadvakrát - toono i enge... :o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 24.11.2006 > pekne zda a ruce, prdylka mohla byt mysl lepe vymodelovana..kridla sice ted vice soucasti postavy, ale velmi cizorode zdaji - budiz, at jsou pruhledna, ale to prisati, prilepeni na kuzi nezda idealni reseni..pekne stromy a pak trochu skolacky na nich ten zelenec...
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 24.11.2006 > No ale nakreslený je to dobře, říkejte si co chcete... myslím technicky.
<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 24.11.2006 > Skafloc> No a o to je to horší.Protože je přeci veliká škoda,umět dobře kreslit a pak to napřít tímto prvoplánově líbivým směrem.Asi to část lidí na první pohled zaujme,ale obraz
by měl mít svůj vlastní život,a když si ho pověsíš,tak by jsi měl v něm pořád něco zajímavého nacházet....a tady si nejsem jistej,jestli bych po nějaké době,co by mi tento pevně visel :-) /na stěně/ bych ho jednoho dne "nevytěžil" a neřekl si :"Sakra ,proč se na to vlastně dívám..." a neodložil ho navždy někam do skříně.. :-(.Ale být Engem tak kvůli těmto kritikám nezoufám,protože určitě to andělo-ďábelsko-kentaurské období se jednoho dne naplní až po okraj,bude slyšet spláchnutí a pak to rozehraj jinak a lépe…protože…na to…máš :-)

<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 24.11.2006 > Oviovi> Jo, to máš uplnou pravdu, pokochal bych se tím zadkem (perfectly formed ass mr. Bond - oh, you´ve noticed), vilnými ňadry, a pak bych to zahodil zo skříň.  Mimochodem bych teda ani na zeď nikdy nepověsil... těším se až tenhle autor namaluje svým výborným stylem něco trvanlivého
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 24.11.2006 > Oviovi> Dík, ale... :) to mě bylo kolem 20 když jsem tohle kreslil, ulítlej na fantasy, Magiky, první vydání LOTR, dungeony, PJ apod... Tak po tomhle období následovaly bohužel portréty, portréty a pro změnu portréty :) (Ovšem nikdy jsem nesáh k pro mě tzv. modernímu umění (i když se mě občas líbí)). Ale prostě, B.Valejo je pořád jen Valejo :) Takž fantazije byla na prvním místě (PS: fantasy=fantazie, fantazírování, halucinace, představa (pouhá), představivost (pouhá), přelud, přízrak, rozmar, rozmarný nápad, vrtoch, výmysl, vysněná představa, obrazotvornost) a taky bude a když teď zase oprašuju štětce tak první dílka plánuju ... pro změnu fantasy :) a ztoho už nevyrostu 8D - i když by lidi na stěně chtěli víc ten portrét za mlada / tajemný světlo v koruně bílýho stromu / panorama při výhodu slunce a všechny ty jistě zajímavý a krásný momenty všedního i nevšedního světa jakkoliv umělecky zpracovaný ... :)
<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 24.11.2006 > enge> Je fakt,že jestli to takhle cítíš,tak to jsem mimo spíš já:-( A vlastně jako ilustrace k nějaké fantasy a sci-fi to je v této rovině skoro dokonalý.Tak jako zatoulané ilustraci mezi obrazy dávám ilustraci za 5
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 24.11.2006 > ty nohy jsou divný, levá moc hubená, strnulá
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 25.11.2006 > Když vezmu, žer je mi buřt, že je to kýč, tak mi vzhledem k slušný technice na figuře vadí mizerný zpracování stromů a jakýchsi jazýčkových listů či co v pozadí, kiks nad hlavou a křivá pusa
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 25.11.2006 > mě se líbí kolaž od Toonka :)
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > Pitoma kaca> svůj ke svému
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 25.11.2006 > Pitoma kaca> svůj ke svému
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 25.11.2006 > Bell> vrána k vránje
<reagovat 
Erma (Občasný) - 24.11.2006 >

No já bych tedy slovo kýč používala velice opatrně - takhle nějak malují velice slavní a velice bohatí ilustrátoři fantasy a sci-fi  - Chris Achileos, Julia Bell a jiní, včetně nejslavnějšího Borise - jeho skici se velice podobají tomuto obrázku. Na stěnu asi ne, ale jako ilustrace dokonalé.

Tono měl souhlas autora použít jeho obrázek ke své koláži ?


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2006 > Erma> muze bejt rad, ze sem si toho vubec vsim..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2006 > Erma> nemel, a seru na to..
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 24.11.2006 > Erma> Tak dík, to je totiž moje krev :) Hlavně Valejo, ovšem jeho žačka Julie B. je taky 1.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > toono> Mas to opravdu velice pekny. 5+D. Mohls dodat: «Obycejni umelci kopiruji, velci umelci kradou.» Pablo. (Mozna nepresne citovano, ale obsah zustal.)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > enge> Vsak ten Valejo je exemplarni kycar!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2006 > doupovec> neska ses samy moudro.. ono fantasy jako takove nic moc..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2006 > doupovec> a kdyz uz fantasy tak jedine naky poeticky, s egilkem..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > toono> Neska se s Tebou kamaradim, anztos me velice potesil tim krasnym vytvorem nahore. Fantasy je fantasie pro ty, co zadnou fantasii nemaji. Jako je treba bordel pro ty, co nejsou schopni sbalit holku.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2006 > doupovec> to bych nerek, do bordelu chodi ruzne sorty lidi.. hehe.. nee, nebyl sem tam.. nemam na to.. ale celkove fantasy, jak priznacne pro lidi bez vkusu, elektrotechniky, metalisty, matfyzaky, holky se strednim vzdelanim neposlouchajicich rnb.. pravdou jesto, nekolik celkove technicky zdatnych umelcu si na tom ulitava, nejen financne, ale vysledkem je naprosty kyc..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > toono> To ja v bordelu uz jednou byl. Snedl jsem tam dva obedy a vypil asi 6 (pokud nekecam) konaku a tri presa a nespocetnejch matonek. Mam na to celkem pekny vzpominky.

«celkove technicky zdatnych umelcu» Tady mam vyhrady. Muzes je nazvat cimkoli, teba i patlaly, ale ne umelci. Nebo aspon dat slovo do uvozovek. Technicka zdatnost jeste z nikoho neudelala umelce. A ten presah, snad to nejdulezitejsi pro umelecke dilo - jakoby na Totemu neexistoval, nikdo se o nem nezminuje, pokud se nahodou nekde vynori, tak je ignorovan a prehlizen. Technicka zdatnost je jednim z predpokladu umeni, nikdy vsak jedinnym.

<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2006 > doupovec> chtel sem pouzit, celkove technicky zdatnych tvurcu..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > toono> Tak to potom jo. Mozna «producentu» nebo «vyrobcu» by bylo jeste prilehavejsi. Zdatni jsou ale predevsim ekonomicky. (Jako ty pracovnice v tom establismentu, kde jsem projedl noc.)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.11.2006 > doupovec> takovej sex za penize asi nemuze stat za moc.. mam proti tomu jiste vyhrady..
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > toono> Ja Ti nepovim. Jeste jsem to nezkousel.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.11.2006 > doupovec> a ne, ze na nej budes zlej, doupofce, vymejslel tady tyhle kontry snad 2 hodiny!!
<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.11.2006 > toono> Toz dve hodiny roboty a vysledek horsi nez «fantasy»?
<reagovat 
  RD (Občasný) - 26.11.2006 > doupovec> Toz von to fsecko vygumoval ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Sme prisli o intelektualni skvosty roku !!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.11.2006 > doupovec> kdyz on se vazne snazi, jesteze k tomu nepustil zadnej drsnej severskej metal..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.11.2006 > doupovec> vlastne to by nam asi pustil za odmenu.. k temnym obrazkum z hlubokych lesu taky drsna muzicka z brizovych haju..
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 25.11.2006 > toono> 

hej vy dva! Neslyšíte že máte držet hubu?


<reagovat 
  RD (Občasný) - 25.11.2006 > toono> Radsi to ani nezminuj nebo budes muset poslouchat Helenku Vondrackovou.
<reagovat 
Bo.Nie (Občasný) - 24.11.2006 > slovo kýč vymyslel nějaký debil, protože, tohle sice je to, co slovo kýč má vyjadřovat, ale nic to nemění na tom, že je to velmi dobře technicky nakreslené. Můžete být v myšlenkách neskuteční umělci, kteří vymýšlí úžasně originální věci, ale když to neumíte nakreslit, tak to zůstane jen ve vaší hlavě nebo musíte říct někomu, kdo kreslit umí...a to už potom není vaše dílo, protože si to ten prostředník stejně nakreslí trochu jinak, než si představujete...
<reagovat 
  RD (Občasný) - 24.11.2006 > Bo.Nie> http://en.wikipedia.org/wiki/Kitsch

Nemam silu to psat furt znovu a znovu. precti si to od jinych.
<reagovat 
 čtenář bo.nie - 26.11.2006 > doupovec> cos tim chtěl říct? já jen doufám, že každému došlo, že mám podobný názor jako Scafloc...
<reagovat 
DEEMA (Občasný) - 26.11.2006 > Dobra prace...
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2006 > DEEMA> dik..
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 26.11.2006 > DEEMA> Dik...
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 25.11.2006 > Mne to viac pripomína L. ROya, alebo Cleavengera..fantasy mám veeeeľmi rád, a tí, čo sa tu hrajú gíč negíč..tak slovo gíč nemám rád..no nič..vcelku podarená kresba, síce bez prvkov originality, ale páči.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2006 > Karhaj(Sinner)> trosku ses seknulm to co sem vytvoril pripomina spis kartinki, ale jinak nevadi..
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2006 > debil toono s fotkama na hovno a zamindrákovanej doupovec,to je sestava hodná Totemu. úroveň dizkuse těchto "umělců" vysoká. kam se na ně všichni serete,i když s IQ je na tom dospělý šimpanz líp než tyhle dva dohromady.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2006 > TheThing> toz vidis, hochu.. mas se jestecoucit..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter