Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pocukrovaná
Autor: verah (Občasný) - publikováno 24.11.2006 (21:14:22)
..více na www.verah.cz..


Poznámky k tomuto příspěvku
RD (Občasný) - 24.11.2006 > Todlenc mam radsi s kakaem.
<reagovat 
Tajemník (Občasný) - 24.11.2006 > Zdá se mě to moc světlé,ale celkově líbí.
Body: 4
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 25.11.2006 > vadí mi, žes mi neodpověděla na můj dotaz ohledně toho, čím děláš fratály(a čuchám v tom obyč generátor, to že z něho ukazuješ jen screenshoty a neukážeš samotný generátor je snaha urvat si slávu pro sebe, i když by pro ostatní bylo mnohem přínosnější, zajímavější ukázat jim ten generátor)

takže bojkot

navíc máš špatně zaostřeno
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
 verah (Občasný) - 25.11.2006 > al-ash> 

1. na Tvůj dotaz jsem odpověděla, předpokládám, když nezaškrtnu políčko reagovat, dojde odpověď jen Tobě a nebude veřejná, pokud to tak nefunguje, tak se domluv s administrátorama, ať Ti mojí odpověď doručí !!

2. Pokud se vztekáš a rovnou bojkotuješ druhé, že něco nebylo podle Tebe, tak se vrať do mateřské školky !!

3. Nic Ti nebrání v tom, si dělat fraktály sám, můžeš si vybrat generátor jaký chceš a dělat screenshoty, můžeš si slávu urvávat TAKY !! Tak na co čekáš ?

4. Já také neotravuji druhé, že je jejich povinnost, říkat mi své know how, představ si, že mi Saudek, Štreit, Havel, Matta a další taky neřekli, jak fotí a taky si urvávají slávu pro sebe, to je od nich hnusné, co ? Proto mám asi tak blbou fotku, protože si dovolili, mě to nenaučit !!

5. ..ale třeba jsem tu neostrost chtěla !


<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 26.11.2006 > verah> odpověď sem nedostal, pochybuju že ji admin má někde uloženou respektive je schopny ji najit respektive by byl ochotny ji hledat, jednoduše napsat zprávu určenou do vlastních rukou: napsat zprávu uživateli: al-ash, je to pod ikonou dopisu

jestli se ti nechce celá ta dlouhá zpráva psát znovu, věř že mi stačí jméno generátoru případně jakýkoliv jiný jednovětný postup


5:ale je jedno co autor chce, divákům snad jde o to co je dobré nebo špatné, ne?

případně jaký význam ta neostrost v téhle fotce,co se zřejmě má trefovat do žánru ostré, saturované makro, má?

<reagovat 
 verah (Občasný) - 26.11.2006 > al-ash> nebudu řešit, zda zpráva došla, nebudu řešit, jestli se někomu fotka líbí nebo ne, nemusí se všem líbit, samozřejmě, ať byl můj záměr jaký chtěl (na jiných galeriích se i líbí) a poslední, asi jsi nepochopil předchozí odpověď, nemyslím si, že je mojí povinností Ti generátor sdělovat, mě fotografové také nesdělují, jak fotí, buď jsem si zaplatila kurs, nebo knížku, nebo jsem si informace našla na internetu (abych si mohla slávu urvávat taky pro sebe). Pokud se fraktály zaobíráš, (viz Tvůj web), tak vůbec nechápu, že si neumíš nějaký generátor najít !!!!! Nebo jsi zvyklý, že Ti každý na Tvé písknutí poslechne ?
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 27.11.2006 > verah> fotografi: říkají clonu, expozici, foťák...
<reagovat 
 verah (Občasný) - 27.11.2006 > al-ash> nauč se skloňovat  Zkus se domluvit s administrátorama, ať umí načítat jpg. s exif daty, pak to tam budeš mít . Kdybys ale bez toho nemohl žít tak: focal 90mm, f8.0,Tv1/30, ISO 100
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 28.11.2006 > verah> nezajímá mě jaks to vyfotila, reagoval sem na tvoje představ si, že mi Saudek, Štreit, Havel, Matta a další taky neřekli, jak fotí ...

fajn argument k věci ta narážka na skloňování...btw to bylo moravské nářečí(nejsem si jistý, ale administrátorama nebo administrátory? ;)

chtěl sem vědět v čem děláš fraktály, ne vyvolat nějaký bahení diskutérský zápas-neřekneš: nemám se o čem bavit

<reagovat 
 verah (Občasný) - 28.11.2006 > al-ash> OK, tak to neřež
<reagovat 
Věza (Občasný) - 10.3.2008 > Nádhera "k nakousnutí".
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter