Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Amélie
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 25.1.2002 (20:10:39)


 

Tříštivé hlasy se rozléhají prázdnou nádražní halou. Kroky se tiší. Někdo
zařve : "Puste mě ven" a světlo z protějšího baráku blikne dvakrát žlutě,
 dvakrát zeleně. Pak zůstane zelené, to jak se kolébal modrý závěs v okně.
Zhaslo slunce...šeptají.

Na nedaleké louce přejelo letadlo dvě berušky jedním kolem.
Přízemní mlha zakrývala značku bot náhodného chodce, ale jeho
otisky budou hnedle ráno k poznání. Slyším ticho. To se mi často
 nestává. Je to takové hučení v uších.
Stichlo slunce...šeptají.
 
Stará opuštěná osoba se krčí za záclonou. Už dávno se halou nerozléhá 
její smích. Ještě si pamatuje, jak jí kdysi otec říkal o tajných leteckých
znameních. O dvou bliknutích žlutých,  dvou...
 
...a tak se stalo, že Amélie zabila prvního tvora...


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 22.1.2002 > V prvý řadě bych se chtěl omluvit za skan. To pozadí jak je takové divné je ve skutečnosti zelené, jak znáte z plakátů. Obličej se mi podařilo jakž takž udělat tak jak vypadá ve skutečnosti (u tý pusy to je přepálený skenem). Částečně si myju ruce protože sem to neskenoval já :-)))
V druhý řadě text, kterej tu je, už byl tady jednou publikovanej...trošku sem ho opravil z minula, ale prostě už hodnocenej byl. Hlavní důvod proč sem ho sem dal, je že to patří oboje k tomu snímku, takže jsem to tímhle skompletoval.
Ve třetí řadě ten snímek hodně doporučuju:-)
A ve čtvrtý by tu asi mělo bejt nějaký věnování, ale nechtělo se mi to psát:-)
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 26.1.2002 > Je toho je moc .. (slovo + obraz:-) .. to ne ... číst se mi teď nechce .... obrázek je zajímavej... nevím ani jestli hnusnej, nebo krásnej:-) ale asi spíš líbí.-))
Body: 5
<reagovat 
1983 (Občasný) - 26.1.2002 >
Body: 3
<reagovat 
malá_mořská_víla (Občasný) - 26.1.2002 > Film je úžasný, docela se jí podobá...
Body: 5
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 26.1.2002 >
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.1.2002 > Spíš mi to příde jak socha. Ten výraz je dost hnusnej, ale wo to tu de néé.
Body: 3
<reagovat 
jop (Občasný) - 28.1.2002 > Jaký to má smysl?
Body: 1
<reagovat 
Ladiss (Občasný) - 29.1.2002 >
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 30.1.2002 > Jop : Jaký to má cíl?
<reagovat 
liliana (Občasný) - 31.1.2002 > Ten výraz je fakt skoro psychotickej...
Body: 1
<reagovat 
jop (Občasný) - 31.1.2002 > Jaký má smysl kopírovat celosvětově známou fotku z filmu?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 31.1.2002 > Ten film se mi hodně líbil a proto jsem si ji sobě pro radost (místo shánění plakátu) namaloval...pro mě to tedy smysl mělo.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 17.2.2002 > No, já Amélii viděla a nezdá se mi, že by měla tak hnusnej a odpudivej výraz...
<reagovat 
čtenář Goffy - 30.11.2002 > Jejda ja mam tu herecku tak rad a ty ji vidis takhle? Cudak holka, ale zase mam rad lidi, co mi dokazou otevrit oci:)
Body: 3
<reagovat 
čtenář DeeDee - 24.10.2003 > Ta holka vypadá jako maximálně naštvanej, zlej, potměšilej Pinocchio!!!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter