Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
surikata
Autor: grindsnake (Občasný) - publikováno 2.12.2006 (00:18:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dani (Občasný) - 2.12.2006 > Zvířátkovi 5
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> coto za krysopsa??
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> já todle zvíře znám, protože je maj v pražský zoo u pavilonu žiraf. chodim tam se synem, von tyhlety má rád a dlouze si je prohlíží a já si tam tak v klidu můžu dát cigáro.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> a kde to zije stanislave?? nechce se mne to guglovat.. nejak jednoslovne.. nechces si nekdy psat v azbuce?? nebo mas k tomu averzi??
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> na poušti. v hejnech. se kvůli tobě podivám na stránky zoo, jestli tam toho o těhle potvorách neni víc.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> k azbuce nemám averzi. moje první povolání, když jsem vysvištěl z VŠE, bylo učitel ruštiny na základce. jsem tam pobyl 14 dnů. vypad jsem odtud proto, že jsem si uvědomil u tabule, že třeba nevim, jak se píše rusky C.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> mno a ta azbuka??
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> no to mi minule taky frtalo glovou kdyz najednou sem si vzpomel ze musim jechat do raboty..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> kdybych věděl, jak to udělat, už píšu azbukou, jedině jsem kdysi kopčil celý slova z ruskejch stránek, ale to neni vono.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> na to kasli.. myslim ze to de doplnit v jazycich.. proste by to melo jit a strasne jednoduse.. v 98 myslim v nastavenich a xp primo na liste..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> pak jeste vymyslet jak vyresit nekera ceska specifika ale ř bych psal jako рж.. taky by mozna nebylo od veci treba uzit ukrajinske sady, ta ma treba h..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> rozhodopadne by to moch bet pekne experiment, tady na totemu..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> 

Прибывший в Москву премьер-министр Косово пытался убедить российское руководство, что в этом балканском регионе скоро воцарится полная идиллия – сербов будут уважать, а разрушенные православные святыни восстановят.

 

jen abys věděl, co je novýho!


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> tady v práci je to blbý, protože nám tak nějak zakázali se v tom štrachat a já to tady ani neumim najít, na liště jazyky nemáme, ale doma se na to mrknu, co a jak. teď budu tejden doma, tak jestli mě pustí žena někdy k PC, zkusim to třeba.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> spasibo stanislav!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> ale treba nam to redagse zatrgne.. tagze nima zmysela sa o to gatat..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> 

http://www.zoopraha.cz/lexikon.php?i=160

 

tady máš vo tom zviřátku víc info. plus jestli máš bedničky, tak ti to bude cvrlikat... po ránu mě to docela rozhodilo.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> to je mily.. a umi to i naky kousky??
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.12.2006 > toono> jsem se dnes dočet, že jsou děsně prefíkaný. jsou dycky ve skupince, většina se třeba pase, nebo něco kutěj, a jeden nebo dva kousky dycky stojej na zadních a šmírujou, jestli někdo nejde, a když se predátor blíží, zapiští, a skupinka pláchne. čet jsem to v jednej knížce pro děti, ale s hezkejma vobrázkama.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.12.2006 > stanislav> a navic je to mily zviratko.. jiz fenicane na svych cestach tajemnich porizovali barevne ilustrace zobrazujici tohodle twora a jeho toztodivne chovani jakesi.. profesor miller tohle prokazal za pomoci 4dimenzionalniho symetrickeho tenzoru nulove variety.. vic z toho pochopis taky z mendeleho zapisku a obecne teorie relativity.. co soudis o tom..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.12.2006 > toono> profesor miller je známej tlučhuba, člověče. to všichni z branže věděj. ale miller si nedá pokoj a věčně něco prokazuje.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter