Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
a...l
Autor: NoLubos (Občasný) - publikováno 29.11.2006 (00:16:36)
pro změnu anděl... :)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 29.11.2006 > ta noha se nam kapku nepovedla.. navic tady nemam fotku egilka v dostatecne vhodnem uhlu.. tedy mam, ale je pokrytej nakym bilym sajrajtem ci co..
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 29.11.2006 > viz cabesarborgia .
Body: 1
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 29.11.2006 > Technicky je to faktr suprovka...ale je to prostě sprostý no
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 29.11.2006 > co se tyce nametu bych tak prisna nebyla, kazdymu se nastesti libi neco inciho. Libi se mi ruce po lokty.. to je opravdu fajn kresba, dal uz pak jsou takove anatomicke seky, ze mi to kazi celkovy dojem. Jeste jedna vec je zajimava - ten hacek co ji u pasu drzi ten hadr. Zajimave reseni - libi tez.
<reagovat 
Bell (Občasný) - 29.11.2006 > Hlava bezva, ruce kuturisty po soutěži mi k postavě nesedí, jsou to ruce chlapa - háček je fakt zajímavý i póza postavy. Jo i ne - takže nic  99 rok je to poněkud dávno, nemáš něco novějšího ?
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.11.2006 > Castecne souhlas se zabickou, ale uplna nenavaznost by nevadila, spis myslim ze je trochu problem s hlavou - zda desne siroka, az prilis se zuzujici celist co je v uchyceni temer stejne siroka jako trochu prilis siroke liscni kosti...kridla tu zdaji lepe podana nez v predchozich-sice nejsou na tele ale tady to zda akorat - lze si vybrat zda k telu patri, pripadne jako vyjadreni predstavy ze by kridla mohla mit...
Body: 5
<reagovat 
Malá.hloupá.holka (Občasný) - 29.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
davidhuge (Občasný) - 29.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
RD (Občasný) - 29.11.2006 > Neber si to slovo do huby. Todlenc je kurva a ty jsi prinejlepsim pasak.
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 29.11.2006 > doupovec> klid z kurva anděla neuděláš ale v umění je to běžný a dycky bylo ;)..znásilnit umění je vůbec asi ohromná věc :D..u lídí jako enge mně to přijde jako by si v tom libovali máš perfektní oko a kresbu která dýchá vlastním životem a lehce si dokážu představit jak úchvatná > myslím úchvatná pro duši stejně jako pro oko ..by mohla být díla která uděláš ale tady předkládáš jen to nejpovrchnější co se dá ..doufám že to sám víš ;)..musím dát 2 body za tématické pusto ale kresba se mi líbí ..těžký :)
Body: 2
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > caesarborgia> Co je umění? Ale vlastně ani nechci odpovědět, protože to zase bude jen a jen subjektivní názor. A proč by tomuhle názoru měl dodat větší sílu momentální obecný náhled na "umění" už vůbec nechápu. Zase zůstane jen individuální pohled na věc. Proto nemám rád slovo umění, budí dojem názorové jednotnosti samostatných individualit, přitom nemá nikdo nárok určovat, co umění je a co není.

Já o svých dílech nikdy netvrdil, že jsou umělecká, spíš to jsou jen takový skici. Jen rád kreslím, nesnažím se kresbám dát zarputile duši. Je to chyba? Líbí se mě kreslit věci, které se líbí mě a zaujmou mě. Hra světla a stínu, krása detailů, kontrast dobra a zla, spojení reality a nereality...
<reagovat 
 Efča (Občasný) - 29.11.2006 > caesarborgia> souhlas
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 30.11.2006 > umění od slova umět > to si hochu totiž nevybereš a jak říká jeden můj známej "budto se stím narodíš nebo ne.." ..ty asi kreslit umíš a tak se můžeš vyhýbat slovíčkům ale asi to je věc se kterou nic neuděláš..jinak je fajn že kreslíš a je dobře že kreslíš co tě baví ale chceš mi tvrdit že máš rád anděly a když nejakýho potkáš v takovýto roztoužený póze začneš studovat hru světla a stínu?..ono to je totiž tak že právě když chceš kreslit z hlavy podobný fantazie je dobrý mít to světlo a vůbec proporce lidského těla nastudovaný protože pak přijde třeba nápad > myšlenka tak rychlá že ti nedá čas rozmýšlet a "drbat se s šerosvitem atd" a pak se pozná kdo umí..no ovšem jestli umět nechceš pak to je hlavně tvůj problém..
btw nevim jak si přišel na Knižáka ale přesto že si na jeho excesy nepotrpím dělá i velice kvalitní věci :)
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 30.11.2006 > caesarborgia> Umění, když už (výtah wikipedia): Z hlediska individuálního je základním kritériem umění (umělecké hodnoty) jeho estetický účinek. Estetický účinek je však závislý na dosavadní osobní zkušenosti a tedy individuální. Z tohoto hlediska není možné požadovat, aby ostatní považovali za umění totéž, co my sami. ...

Buďto se s tím narodíš... nesouhlasím, buď tě to baví, nebo ne a když jo, tak kreslíš a min. pro tebe to je umění.

Já neříkám, že umím kreslit, je toho tolik, tak možná už jsem na 1% :)

No a dál že musíš mít světlo a proporce nastudovaný, když chci kreslit tohle?! to jako určitě? Chlapče chlapče, nepsal jsi na začátku, že se s tím musí narodit?

A jinak, já ty chyby vidím, znamená, to, že musím běžet a gumovat, nebo překreslovat? ne, tak sem to črtnul a ta chyba k tomu patří. Příště ji už třeba neudělám, protože se furt učím... (ale některý se s tím naroděj :)

PS: K. Neznám všechno, co udělal, ale co jsem viděl ... a co jsem neviděl mohlo být nádherný. O to nejde, to je jen můj názor. Horší pro mě byly jeho panovačný a samolibý výroky na veřejnosti který všem oznamovaly že on umí a on určuje, co je a co není umění. Anebo sem to taky blbě pochopil :)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 1.12.2006 > 9 z 10 výtvarníků by ti řeklo že bys něměl tolik žvanit o talkový sračce co tu obhajuješ takže toho jednoho - tebe klidně vypusť protože stejně přece nejsi žádný umělec ;)
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > caesarborgia> Tvoje myšlenkový pochody se pohybujou na úrovni batolete: tohle se mě líbí, to chci - tohle se mě nelíbí, to pobliju :) :) :)

Navíc nebavil sem se o kresbě, ale o tobě. Ale máš pravdu, 9 z 10 by mě řeklo, abych s tebou na tvý úrovni debaty nežvanil... čau čau :)

<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 1.12.2006 > jde vidět že mně opravdu znáš ale nevim proč se tady raděj nebavíš o kresbě..
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 6.12.2006 > jo,dobrý
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter