Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: NoLubos (Občasný) - publikováno 1.12.2006 (00:38:54)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 1.12.2006 > hmm.. tohle je dukaz, ze i fantasy je nekdy fajn..
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 1.12.2006 > hmm, čubička, jo? :)
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 1.12.2006 > ne, tohle opravdu ne
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 1.12.2006 > Me to zda vpodstate dobry, jen ne idealne umistene na formatu a pak ocasek trochu splyva s vlasy..4-5
<reagovat 
ehm (Občasný) - 1.12.2006 > když to takhle nakreslil, tak asi se tak některý ženský chovaj......já to nevidím špatně - je v tom dobře vystižená myšlenka ,co ta ženská asi chce a že to nechce jen od jednoho...dobrá reklama na pozvánku do nočního klubu...
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 1.12.2006 > promiň, že se zeptám rovnou, ale to ji jako máme sjet do zvířecí prdele, či co? nebo co tím chce básník říci?
jen bych v tom měl ráda jasno
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2006 > Prokletí> tomi prinde docela ftipny a mirne provokativni na ngh.. obavam se, ze ten trouba to myslel jako poctu nekomu kdo se mu libil..
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.12.2006 > toono> Jako nemyslím to nějak zle, ale tohle si na první pohled o podobný dotaz říká ;o)
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 1.12.2006 > Prokletí> Sice mě docela některý "hlubší kritiky" překvapujou, ale proč byste to měli brát osobně?! Navíc ty?

nee, tak to myšlený nebylo, to mě nenapadlo, ale zasmál sem se nádherně, co jsem si to přečet :) dík :)

<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 1.12.2006 > enge> tož co mám dělat, když mi tu prdel jakožto divákovi strkáš před čumák? ;o)))
hlavně neztratit apťimízma!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 1.12.2006 > Prokletí> jen si pockej az engemu nekery z gramotnejsich znamych rekne ze se zase ztraptil.. pak to vsechno smazne a bude to tady vypadat jako hovory k sobe..;-))
<reagovat 
 čtenář nol - 2.12.2006 > toono> fakt, ze gramotnost druhych vrta hlavou zejmena tem docista negramotnym, me uklidnuje...
<reagovat 
Dani (Občasný) - 2.12.2006 >

Je to taková parodie na tradiční motiv ženy se zvířecím tělem, karikatura řekla bych

Kresba dobrá


Body: 5
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 2.12.2006 > Dani> diky, tak nejak to bylo mysleno, nad tim se ma clovek usmat, trebaze i s rozpaky, zadna hlubsi myslenka a uz vubec ne na zenske pokoleni... :)
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 6.12.2006 > To je fena?:-))))))))))
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 7.12.2006 > ale teda jestli nema v ocasku olovo, tak hnedka prepadne...ehm....bude se plazit po cumaku...;o)
Body: 5
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 7.12.2006 > holka_magor> :))) tak to mě nenapadlo, treba je prilepena na zadni packy? Anebo... ale to nebudu ani rikat, se neslusi :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter