Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: NoLubos (Občasný) - publikováno 2.12.2006 (00:33:27)


Poznámky k tomuto příspěvku
Prokletí (Občasný) - 2.12.2006 > to smrdí až dvanácti lety natvrdo... pěkná práce na obojku, moc velká hlava, neprvděpodobné nasazení bližší ruky na rameno... ale slušná šrafura
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > jsem dojat.
Body: 5
<reagovat 
RD (Občasný) - 2.12.2006 > Chybi retez a big dick, pokud to teda neni sam autor.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > doupovec> jj v 98 byli jeste bobrici in.. sam sem tenkrat skautoval..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> a což teprv za dob mýho mládí, to musela mít správná žena chlupy lautr všude! vod hlavy až po paty. ale to je už dávno. (začínám bejt debilně slizkej jako jáson, zasraný semínka! co tu rozsel)
<reagovat 
  RD (Občasný) - 2.12.2006 > toono> Pedobobrik?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > doupovec> jinak fsimej tex grandioso drapku..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> treba po nastavajici svetove valce to zas v mode bude.. co my fime, zeano.. zeano je vubec silenej fundament.. vynikajice reprezentuje prazske periferni buranstvi, zeano..
<reagovat 
 čtenář nol - 2.12.2006 > doupovec> Vy dva opravdu nevite co s casem, ze vase trapny komentare musime preskakovat uplne u kazdyho prispevku? To o vas opravdu nikdo nestoji? ;-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> mě hrozně bere ten culíček! jsem zvrhlík...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> taky se me libej ty vlasy..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> Čtvrtníček o falešných sobech: Jsou to čivavy z Libanonu!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.12.2006 > toono> 

toho čtvrtníčka mi nepřipomínej, muj malej syn tu reklamu umí nazpaměť, když to tak sám od sebe začal recitovat, byl jsem lehce v šoku.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > stanislav> neni nic hezciho nez kdyz umeni pronika do nasich zivotu aby je zkrasnilo..
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 2.12.2006 >

neni spatne, rameno v tomto postoji zda tez nepravdepodobne -  toz 4

P.S.:

A/nevychazim z udivu jak nekdo musi neustale v poznamkach zminovat "bobriky"

B/narazky na vek/??/modelu...tato zena model je dospela a i kdyby nebyla, prece neni zkazane zobrazovat nahe nedospele v polohach odpovidajicim veku a pokud to zakazane je, pak to neni spravne


Body: 4
<reagovat 
Dani (Občasný) - 2.12.2006 > osobité
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 2.12.2006 > no já jen doufám že toto do mýho života nepronikne..
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > caesarborgia> povidej mne pohadku o kundickach, prosim..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2006 > caesarborgia> povidej mne pohadku o kundickach, prosim..
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 3.12.2006 > toono> no já sem myslel toto "umění" ale o kundičkách to dycky byla komedie nebo horor ;)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 3.12.2006 > caesarborgia> nene, ja rad pohadky.. a nyni hlavne o kocickach nebo o kundickach.. oboji je mily..
<reagovat 
Efča (Občasný) - 3.12.2006 > to rameno...jinak fajné. Ale to rameno...;-)
<reagovat 
zanedbatelna (Občasný) - 6.12.2006 > hlava trochu vetší, rameno dokaličené :), krk špatně nasazen...ale stejně se mi to líbí
Body: 3
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 9.12.2006 >
Body: 1
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 14.12.2006 > Tady se nekdo zminuje o ramenu, ale ja ho bohuzel vubec nevidim, takze nemuzu posoudit....;o)...ale malinko mi tam chybi....hlava mi pak prijde trosku vetsi a krk moc tlustej, ale horsi nez vady na krase jsou vady charakteru, takze jestli je to hodna holka, tak pujde do nebe...;o)
Body: 4
<reagovat 
 NoLubos (Občasný) - 16.12.2006 > holka_magor> jestli ji pustej :) s tou vadou karakteru... anhoru, teda nahoru :) ... ale ta vada najni takhle myslena jako vada, naopak...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter