Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
[Typofoto] TAXI
Autor: RD (Občasný) - publikováno 5.12.2006 (00:06:50)
Bergen


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 5.12.2006 > no jo zas mame tady toho moravskyho norskyho komunistu..
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 5.12.2006 > Pro ten Bergen. Det var jo så fint der! A koupil sis ji?
Body: 5
<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.12.2006 > Ondrej Kern> Jeg kj?per ikke stygge kvinnfolk. Fint var det heller ikke der, det regnet hele tiden.
<reagovat 
čtenář J.Nováček - 5.12.2006 > ...takových nic neříkajících blbostí se dají napráskat tisíce...proč to sem pořád cpeš...to nachápu.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 6.12.2006 > čtenář> Nejspis proto, aby zustal v povedomi mistnich autoru, jinak si to tedy nedokazu vysvetlit...
Body: 1
<reagovat 
  RD (Občasný) - 6.12.2006 > čtenář> Ja zas jo.
<reagovat 
  RD (Občasný) - 6.12.2006 > Zuzzz> To je takovej filtr proti zapsklejm jedincum.
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 5.12.2006 >

Er du kanskje i Bergen nå? Det være greit, jeg sitter desverre akkurat nå egentlig i Kr.sand og det bare regner og regner. Det er javel mulig at vi kjenner hverandre hvis du studerer norsk også. Hvis ikke, desto bedre for deg...  Norsk kommunist? Hilsen, kamerat....


<reagovat 
  RD (Občasný) - 5.12.2006 > Ondrej Kern> Pass p? ordstilling i norsken din. Dessuten: du kan ikke skrive «Det v?re greit» - det er pakkisnorsk. Du kan skrive enten «Det m? v?re greit» eller «Det er greit». Jeg er tsjekkisk og politisk er jeg meget konservativ. Dessverre skrives med to esser. Lykke til med studiene. (Den gr?nne mannen - er det Agnar Mykle?)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 5.12.2006 > doupovec> kerou zbastacenou nemcinou to mluvite??
<reagovat 
  RD (Občasný) - 6.12.2006 > toono> My nemluvime, my pisem.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 6.12.2006 > doupovec> mno a je to tedy danstina nebo zbastacena danstina??
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter