Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kaple v lese,skica,olej,sololit
Autor: Oviovi (Občasný) - publikováno 5.12.2006 (00:40:50)


Poznámky k tomuto příspěvku
Jemine (Občasný) - 5.12.2006 > Okay!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 5.12.2006 > jediný co, tak mi řijde npravděpodobně dlouhá, ale třebas je
líbí členění korun stromóv a jejich napojení na terén... i přidruživší se hmyz ;o)))
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 5.12.2006 > je mi blbý ti furt dávat 5 tak přidám i D za to kadmium ;) ..větší!!!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jindra Nazarská (Občasný) - 5.12.2006 > Jak jsem již psala několikrát,máš pěkný styl malby.
Tohle je dobrý námět,hlavně s tím křížem.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 5.12.2006 > tohle mohlo bejt uplne skvely a bojim ze neni /stit domku neni nakopnuty pekne, spis naopak a vrazil do neforemneho stromu a jeho fasada mohla byt myslim pojata jinak - jina barva a jine tahy, takhle trochu stromem rozdelen a prava cast trochu jak strilna bunkru...pardon
<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 5.12.2006 > Lumig> Všechny obrazy,které tady mám ,vyjma té jediné figurální věci,dělám v plenéru a protože mě to opravdu většinou hodně baví,ale na druhé straně i hodně vysiluje,snažím se ,aby to "odsýpalo",abych to měl "brzy za sebou",dřív,než se z toho vytratí ten pocit,nebo nevím jak to nazvat,prostě taková ta "šťáva" ,co tam chci.Takže žádná věc zde mi netrvala dvě hodiny,spíše hodinu ,max.hodinu a půl a pak už koncentraci a tak trochu trans neudržím a proto to do té doby musí být hotové.Kamarády někdy „seru“tím,že přijdu poslední, obraz „vyseru“jak říkají a první odcházím,třeba do kavárničky nad mořem :- ).Když jsem v tom,tak maluji štětcem i prstama,nemám k obrazu žádnou úctu,to znamená,že když se mi tam i nějaký fragment podaří udělat zajímavě,tak mě nedojme , dokážu ho klidně i přemalovat a udělat to vzápětí jinak a když domaluju,tak jsem jako prase a nelze mi podat ruku .K obrazu se ale už většinou nevracím,leda výmečně a většinou to nedopadne.No a tak holt v tom fofru některé věci nedokážu udržet,jednou antický sloup připomíná komín továrny,horizont jde z,nebo do kopce atd…S kritikou souhlas ale kdybych dostal otázku, jestli si to užívám,tak užívám.Sice vždy když začínám je to tíha světa,ale většinou končím v eufórii lehkosti bytí :- )
Taď mi začíná pracovní fofr a to až do Vánoc,pak budu odpočívat,venku bude zima,tak se pokusím do jara zkusit něco jiného než krajinu,už se těším na změnu.,i když to pro mě bude pole neorané:- )

<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 6.12.2006 > Oviovi> 

tak to gratuluju

Ja si rikam, ze kazdy obraz je pro mne kratky vasnivy vztah


<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 18.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter