Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Google 2
Autor: přáčh (Občasný) - publikováno 9.12.2006 (08:51:10)

Zeptal jsem se Google

co je to láska

odpovědělo

 

 

 

 

polib si prdel!



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 9.12.2006 > a co na to pan Google:
----------------------


sedm nejpalčivějších otázek
na téma láska

O lásce se často mluví, mnoho lidí po ní touží, ale většinou nedokážeme říci, co vlastně láska je.


1. Co je láska?

Už stovky let se ji básníci a myslitelé, spisovatelé a zpěváci pokoušejí vyjádřit ve svých básních, knihách a písních, nejrůznější náboženství k ní vyzývají.

Lidé se pokoušejí lásku rozpitvat na její jednotlivé prvky:
Láska je soubor chemických reakcí v těle, konstatují biochemici.
Láska je romantická smyšlenka, tvrdí historici.
Láska je nezbytná proto, aby páry spolu zůstaly a vychovaly děti, prohlašují evoluční vědci.
Láska je souhrnný pojem pro nespočet lidských citových vazeb, vysvětluje slovník.
Láska je to největší v životě, říkají všichni zamilovaní a milující.

V době dospívání poznáváme lásku, která je poněkud jiná než bezpodmínečná láska, kterou většina rodičů miluje své děti. Rodičovská láska – v ideálním případě – obklopuje děti a chrání je bez výhrad. Láska, kterou zakoušíme v době dospívání, začíná většinou zamilovaností, tedy jistým stavem poblouznění, které je člověku vlastní. Jsme-li zamilovaní, nemáme na celém světě oči pro nikoho jiného než pro toho, koho milujeme. K této lásce patří i sexualita. I láska těch mladých lidí, kteří spolu ještě sexuálně nežijí, je láskou sexuální.

Neustále hledáme ideální lásku. Ale láska, která odpovídá našim představám o ideální lásce, se většinou značně podobá bezpodmínečné lásce rodičů, kterou jsme poznali nebo po které jsme jako děti toužili. Rodiče přijímají své dítě takové, jaké je. A v tom je právě ukryt zdroj všech budoucích zklamání a soužení, ale i nových možností a nových začátků.

Toužíš a potřebuješ být milován takový, jaký jsi. Jenže současně se snažíš zakrýt to, jaký skutečně jsi. Sám ses nepřijal takový, jaký jsi. Díváš se na sebe velice kriticky, zavrhuješ mnoho svých vlastností. Na jedné straně se snažíš vypadat co nejlépe a raduješ se ze své lásky, na druhé straně máš neustálé obavy: Co si počnu, když mi ublíží, když mě opustí, když na mě zapomene? Láska za sebou neustále vleče strach ze ztráty. Kdo má lásku, může najednou mnohé ztratit – svého partnera i sám sebe.

Láska je však úžasná. Být obdarován láskou nejen kvůli svému vzhledu, být uznáván takový, jaký jsem, být považován za žádoucího, aniž bych musel naplnit náročná očekávání, být milován jen proto, že jsem hoden lásky, to je to, co skutečně hledáš.

Té opravdové lásce se člověk musí nejprve učit. Je neustálým prolínáním blízkosti a oddálení. Její základ je v tom, že přijímáš svého partnera a vážíš si jeho života, že se odvážíš odevzdat se mu, aniž bys ztratil svou osobnost. Taková láska nepadá z nebe. Někdy se ale přece stane skutečností.

Důležitým předpokladem však je přijmout sám sebe, radovat se ze svých schopností. Mít se rád i v případě, že zrovna nevypadáš dokonale, a také tehdy, když na tom nejsi právě příliš dobře. V takových chvílích nemáš o sobě valné mínění. Pak si sám začneš myslet: “Když to se mnou půjde takhle dál, pak mě ani druzí nemůžou mít rádi!” Vážit si sám sebe je však nevyhnutelným předpokladem k tomu, aby člověk skutečně dokázal milovat druhé lidi, a nemá to nic společného se sobectvím. Kdo je sobecký, stojí sám sobě i druhým v cestě za láskou. Kdo se však má skutečně rád, nebude u ostatních hledat to, čeho sám není schopen, a dokáže lidi přijmout takové, jací jsou.


Ukázky z knihy - Co by měli kluci vědět o lásce
autor: Schneiderová
144 stran, brožovaná
Cena: 169,- Kč
knihu si také můžete objednat:
Nakladatelství Portál, nebo přečíst další ukázky


------------------------------------------------
já myslím že je to vyčerpávající
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 9.12.2006 > Promiň, kecáš...


Tip: Search for English results only. You can specify your search language in Preferences
Viete, čo je to láska? Blog - Marián Gogola (blog.sme.sk)
Viete, čo je to láska? Dnes mi prišiel email, ktorý sa zaoberal zaujímavou témou a to tým, že skupina amerických odborníkov polozila otázku "Čo je láska? ...
gogola.blog.sme.sk/c/10937/Viete-co-je-to-laska.html - 27k - Cached - Similar pages
Co je to láska na první pohled? | doktorka.cz
Co je to, že když se s někým seznámíte, tak máte okamžitě pocit. že jste se do něj zamilovali? Jestli to není láska na první pohled, co tedy?
sex-vztahy.doktorka.cz/laska-prvni-pohled/ - 18k - Cached - Similar pages
Lidé.cz - forum: Co je to "Láska"???
Co je to "Láska"??? Co je to ta "Pravá Láska"? Co už je závislost na tom druhém? Co tomu druhému dovolit nebo nedovolit? Co nedostatky toho druhého? ...
forum.lide.cz/forum.fcgi?akce=forum_data&auth=&forum_ID=29399 - 62k - Cached - Similar pages
Co je to vlastne laska? :: [Fajront.sk]
Vie vobec niekto,co je to LASKA? ... Dobbynka16 Pohlavie: žena. Vie vobec niekto,co je to LASKA? späť na kategóriu Láska & vzťahy ...
www.fajront.sk/auditoria/laska-vztahy/309/co-je-to-vlastne-laska.html - 20k - Cached - Similar pages
Láska & vzťahy :: [Fajront.sk]
[založil/a Dobbynka16] :: Vie vobec niekto,co je to LASKA? :: (97). co robit ked je partnerka v tom [založil/a SYSTEM] :: interupcia , ano alebo nie :: (23) ...
www.fajront.sk/auditoria/laska-vztahy - 35k - Cached - Similar pages
SINGLY A EP DESKY
Pilarová, Co je to láska, Supraphon 013058, 1961. Suchý, Hermanová, Trilobit se diví, Supraphon 013092, 1961. Jelínek, Kubernát, Říkávají lidé někteří ...
home.cogeco.ca/~semafor/singly.html - 30k - Cached - Similar pages
CosmoGIRL! - Co je to láska?
Co je to láska? Jana Calupníková. Láska je štěstí co v nás se skrývá. Láska je kos, který krásně zpívá. Láska je,když Tě má někdo rád. ...
www.stratosfera.cz/cosmogirl/cgr.clanek.php3?clID=26745 - 42k - Cached - Similar pages
50 otázek o lásce a pravdě
Co je to láska? Láska je úžasná věc. Bez ní život nestojí za nic. Ale pozor: ne vše, co se zdá být láskou, je opravdu láska. Kdo by se spokojil s málem, ...
www.emmanuel.cz/1.htm - 10k - Cached - Similar pages
Che cos´é lámore? – Čo je to láska? Blog - Iveta Špaková (blog.sme.sk)
Che cos´é lámore? – Čo je to láska? Taliančina je podľa mňa, jeden z najkrajších jazykov, ktorý mohli vytvoriť z pôvodného latinského jazyka. ...
spakova.blog.sme.sk/c/34673/Che-cose-lamore-Co-je-to-laska.html - 24k - Cached - Similar pages
Môj Blog na ATLAS.SK - ľudské srdce - Čo je to láska?
Čo je to láska? Lekár: Láska je choroba, pri ktorej patria obaja do postele, aby sa vyspali Obchodník: Je to obchod v ktorom viac dávaš, ako dostávaš ...
seilicka.blogy.atlas.sk/laska_a_partnerstvo/ine/5470/ - 20k - Cached - Similar pages

Result Page:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Next

;)
<reagovat 
Barča (Občasný) - 9.12.2006 > Tohle ale nemá být Google, anobrž Google 2 ! A ten odpovídá jinak ... pochopitelně ........ Líbí se mi na tom moment překvapení ...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter