Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Možná tam straší
Autor: holger (Občasný) - publikováno 10.12.2006 (17:49:11)

 

      Dům má starou kůži

      kamení vytlouklo oči

      zahradu svědí

      neholená brada   

     

      Není, kdo by přišil

      vypárané plaňky

 

      Ten poslední si

      kroupy hou

      na půdě hrál

      na houpanou



Poznámky k tomuto příspěvku
born to be child (Občasný) - 10.12.2006 > krásná pro děti
Doporučil 
<reagovat 
dadik (Občasný) - 10.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 10.12.2006 >

analogie s tváří a slovo přišil dohromady je pro děti také morbidní


Body: 5
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 10.12.2006 > krásně metafoříš :o) ...je kouzelná
Doporučil 
<reagovat 
Ondrej Kern (Občasný) - 10.12.2006 > tak ani nevím, jestli se smát, nebo plakat. Jazykově je to takové rozverné a obsahově netřeba komentáře... jen nerozumím tomu, co znamená "kroupy hou" a tak v tom bohužel nevidím jiný smysl, než fční rým. No jo, za pět, milej holgere.
Body: 5
<reagovat 
scairp (Občasný) - 10.12.2006 > líbi
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 11.12.2006 >

Šetřím tipy na nějaký lahůdky a široko, daleko nebylo. Tož semka T


Doporučil 
<reagovat 
Claw (Občasný) - 11.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 11.12.2006 > :) pjekný.
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 11.12.2006 > Šumava ?
Body: 5
<reagovat 
 holger (Občasný) - 11.12.2006 > Raimund> Pošumaví.  Uctivá poklona, vašnosto. ))
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 11.12.2006 > drsná zima, morbidka;-) ano, to pohraničí tam je cítit.
Body: 5
<reagovat 
frency (Občasný) - 12.12.2006 > JUCH!
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 12.12.2006 > Tak tohle se Ti povedlo ......
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 13.12.2006 > moc :o)
Body: 5
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 13.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
touha (Občasný) - 14.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 16.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 16.12.2006 > pěkné
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 16.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 17.12.2006 > game is over :)
Body: 5
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 17.12.2006 > Nevím proč tak všichni jásají nad několika rýmy s jasným cynickým podtextem. Kroupy hou vtipné není a dobrý je snad jen refrén ...:) Zdá se, že Dánsko není až tak daleko ... není to osobní, takhle to jen vidím po návratu z doporučeného Dánska. Řemeslně dobře odvedená rutina.
<reagovat 
Aga (Občasný) - 17.12.2006 > Tomu říkám nuda ;-))
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 17.12.2006 >

Vracím se, bych ověřil si své oslovství.

Ano ---

skutečně mě oslovila.


<reagovat 
zasnena (Občasný) - 17.12.2006 > Je to dost desny
Body: 1
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 18.12.2006 > vypárané plaňky mne zaujaly, jinak moc ne...
<reagovat 
holger (Občasný) - 18.12.2006 >

Děkuji všem, kterým se těchto několik nudných, lehce cynických řádek líbilo. Hlavně díky za odvahu, s jakou jste se dokázali přihlásit k oslovskému stavu a nahýkali do hodnocení tolik vysokých.

 A nejvíce děkuji šedému, který se za osla prohlásil tuplovaně, a dále MiCe, Bornovi a Opíječi, kteří takto popřeli svou původní zvířecí identitu.

  Hra skončila, sejdeme se na bodláčí.

                                                                  Vaše Šiška ÷))))))


<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 19.12.2006 > holger> Teda ty jseš ale mazanej ...:)))
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 18.12.2006 > holger> Když už jsem jmenován, tak se také připojím: nechápu, co chceš touhle poznámkou říci...
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 18.12.2006 > holger> Teď nevím o co jde.Píšu poznámky k příspěvkům a hodnotím je - tedy spíš napíšu svůj názor.To je vše.Že to nemusí odpovídat reálné situaci a nemusím mít pravdu...to je možné.Kdybych se tolik obával, že ze mne někdo udělá vola, tak bych nepsal nic.
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 18.12.2006 > holger> A mě se zrovna hýkat chce....wo co jde? Že tobě se spálily rohlíčci? ;o)))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.12.2006 > holger> všechno popřu 8¨-)))
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 18.12.2006 > born to be child> Smůla,zanechals stopy... ;o))))))
<reagovat 
Pablitofracek (Občasný) - 19.12.2006 > Chtěl bych se tu veřejně přihlásit ke svému poetickému shitismu a povaze frackovité. Vytvářím si svět malých tyranů a tudíž si to mohu dovolit ....:) Ale néééé, dělám si prdel, jen se nebrat zase až tak vážně, vždyť wo co vlastně go? Vím, že ty moje věci jsou poetickým shitem, ale je to moje osobní výpoveď a tak si nemohu dovolit ji občas nebránit, abych nedostal rakovinu. NEBOŤ,jak říká klasik - rakovina je láska, která ustoupila do stínu. Takže by si měl káždý stát za tím svým, co vytvořil a ze sebe tak nějak dostal, aby nedošlo k té sebedestrukci ...:)))
<reagovat 
holger (Občasný) - 18.12.2006 >

Jde o to, že pan Pablitofracek nazval všechny, co tomuhle dílku dali vysoké známky, osly. Během dneška to smazal,

a nechal tam jen jedinou poznámku, už bez oslů. Vy si teď myslíte, že vás mám za hýkavce. ÷))

 To se nám to zamotalo, ach jo.  

 A vy jste se teď určitě urazili, a už nikdy mi nedáte hezkou známku. Já budu muset odejít třeba na Liter, a léčit si pošramocené ego. Mám úplně zkažené svátky.  ÷)))


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 19.12.2006 > holger> budu mít krásné svátky..vždy 8¨-)
<reagovat 
 Pablitofracek (Občasný) - 19.12.2006 > holger> K těm oslím uším bych dodal, že jsou na mém profilu stále, jen jsem dodal ocásek, který je nechal lehce vlát ve větru. Tak a teď se v tom prase vyznej ...:(
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 18.12.2006 > holger> 

Odpověděl jsem v obecné rovině ( pan Opatrnej ), takže se to stejně přilepilo na pravého původce.Spíš jsi nadělal zmatek v mé hlavě, protože se sem tak často nedostanu a myslel jsem, že se dělo kdovíco.On totiž takovými vtípky občas zahýří Felipe a j. :-)


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.5.2008 > trošku morbido? proč ne, máš to pěkně obrazné :o)

jak se tak tebou dnes pročítám podvečerem, zdá se mi, žes udělal velký pock-rock od svých začátkůch zde - chváli chval! (citoslovce chváleni)
tak uvidíme dále...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter