Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci autumn in kitchen z kolekce autumn in kitchen
Autor: yvans (Občasný) - publikováno 19.12.2006 (00:23:11)
další v kolekci>
 


Poznámky k tomuto příspěvku
Zuzzz (Občasný) - 19.12.2006 > Jeste bych si asi trochu pohrala s barevnosti... ale i tak libi... :-)
Body: 5
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 19.12.2006 > Natahat si takovej bordel do kuchyně, to si zaslouží 5D ;-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 19.12.2006 > mne z veci tohodle yvanse proste nevim.. de z nich takova strasliva jako vypocitavost nebo co.. strasne hraje na efekt, spoustu veci ma asi technicky zvladnutych, ale je mi od nej fsecko desne nesympaticky, nemuzu si pomoct.. tady to podle mne proste fsecko nasekal vedle sebe jak nekde na netu videl a uklohnil to..

nejvic se mne libi zaber stolicky se stolem.. to je muj nazor..
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.12.2006 > toono> snaha o koncept, zaplaťpámbů za ty dary, v místních vodách... zbytek se třeba poddá časem...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.12.2006 > Periskop> nevim.. myslim, ze je technicky nabusenej a prodejnej.. ale unika mi nejakej hlubsi cit.. je to jen miska v muzsky kuzi.. o to sice lepsi.. ale nevim.. nic za tim necitim.. to je muj nazor.. neumim ani 20 procent techniky co on..
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.12.2006 > toono> já ti rozumím, ale přijde mi jedno, jestli někdo jde cestou od řemesla k prožitku, nebo naopak... důležité je, jestli někam dojde... takže nezbejvá než čekat a doufat, je mladej... a okouzlenej... ostatně stejně jako ty... akorát na to jdete každej z jinýho konce...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.12.2006 > Periskop> asi bych souhlasil.. treba tady namrdal 5o fotek vedle sebe.. nenechal je jednotlive vyznit, superpozice, nulova..;-))
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.12.2006 > toono> má je tu i samostatně... fakt je, že takhle rozházený si to asi nikdo neprohlídne naráz, já bych to nasypal do jednoho díla, uvozeného tímhle smontovaným... ale co už, autor je autor... tohle je tak do Rudolfina, 3x1,5metru, tak se to přeci dneska dělá, ne? :-)))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 19.12.2006 > Periskop> kdyz ja ani nefim.. sem kulturni idiot..
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 19.12.2006 > toono> tak to buď rád, aspoň máš klidný spaní... :-)) mizím, čau... :-)
<reagovat 
Nikkarin (Občasný) - 19.12.2006 > Hezké...snové
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 19.12.2006 > výbordelný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
yvans (Občasný) - 19.12.2006 > uf, kazdopadne jsem rad ze to vyvolalo aspon nejaky reakce...zaznelo toho tu celkem dost, s nekteryma vecma souhlasim vic s nekteryma min. Libi se me taky pohled z druhe strany. Verte nebo ne ale jsou i servery kde jsem bitej za techniku hlava nehlava a jediny cim se me dari zaujmout tak obsahem.
<reagovat 
kayman (Stálý) - 19.12.2006 > paráda šmrnc
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 19.12.2006 >

sedí mi to, pěkné nafocení, tím nahrcáním fotek dohromady si to nedělán ambice na umělecký foto, což by stejně bylo kontraproduktivní

pro mi ano, koncepty dělat, ať nejsme sami ;o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 20.12.2006 >

Mně se to takto pospolu nelíbí.. a je to takové ušmudlané, což jednotlivě není...

ale ty webovky.. to je teda něco.. asi bych si ráda něco prohlídla ve větším.. a taky je to takové ne úplně koncepčně vyhraněné.. a i když jsem spíš na jiné věci.. tak teda jsem z toho celá pryč..


<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 28.1.2007 > souhlasim s toonem
<reagovat 
swedish_nigg (Občasný) - 31.1.2007 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.4.2008 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (3) 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter