Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klikni na náhled,Skála na pobřeží,olej,sololit,60 na 80 cm
Autor: Oviovi (Občasný) - publikováno 14.12.2006 (00:50:34)


Poznámky k tomuto příspěvku
Jindra Nazarská (Občasný) - 14.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
praskunst (Občasný) - 14.12.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.12.2006 > Tentokrát se Ti nějak ztratil prostor.A kams schoval horizont?Na druhou stranu plátna?
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 14.12.2006 > Mima> ty ten horizont na tý fotce vidíš?..já ne :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 14.12.2006 > caesarborgia> Na tý fotce horizont nevidím,ale nějak jsem si podle kompozice obrazu po rozkliknutí představila,že autor při jeho malování stál níže, než při focení dějiště "po spáchání činu".Netrvám na tom, je to jen můj dojem.Stojím si ale na tom, že vyjádření prostoru je méně patrné, než na jiných jeho obrazech.
<reagovat 
Oviovi (Občasný) - 14.12.2006 > A navíc je tam horizont jasnej.Sice mořského typu,ale je to přímo horizont,horizontovič,horizontov....
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 14.12.2006 > připomíná mi to Lumigoviny:)
<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 14.12.2006 > Mishela> No maximálně LumigOvioviny:-)
<reagovat 
 caesarborgia (Občasný) - 14.12.2006 > Mishela> tj ale jen v náhledu :)
Body: 5
<reagovat 
Oviovi (Občasný) - 14.12.2006 > A navíc je to můj poslední obraz co tady ukazuju v tomto roce,protože nevím,kde mi pracovně hlava stojí a to teprve frmol svátků klidu a míru začíná.Tak kdo tam ten horizont nevidí,tak ať ho jako vidí ,jako dárek pro mě k vánocům :-)
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 15.12.2006 >

abychom spatřili horizont, je třeba obout pohory(zonty), napít (hor)i(z)ontového nápoje a vydat se na (horizon)tůru

 

jináč je to vtipný, líbí nadsázka schodóv, krásná pastótznost věci ;o)

pjed (akorát teda, páč horizont vidim, musíš si pro mi vymyslet jinej dárek)


Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 17.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
anae (Občasný) - 14.12.2006 > příroda vyhrála!
<reagovat 
 Oviovi (Občasný) - 14.12.2006 > anae> Depak,já jsem vyhrál.S horizontem ,nebo i třeba nahoře nebo dole bez.........horizontu:-)
<reagovat 
 anae (Občasný) - 20.12.2006 > Oviovi> fantazii oceňuji :-) tojo
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 20.12.2006 > jj...;o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter