Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Trochu
Autor: sampo1 (Občasný) - publikováno 17.12.2006 (23:13:36)

Jsem trochu smutný, trochu unavený, trochu sám, trochu zamilovaný, trochu bych něco chtěl, trochu se mi nechce a bohužel shledávám, že v tom svém trochu nejsem vůbec průměrný. Každý je trochu trochu. Ale většinou je aspoň o trochu něco víc. O trochu smutnější, o trochu víc sám. O to malé trochu, aby aspoň trochu něco dělal.

 

Znám lidi, co jsou hodně. Hodně šťastní, hodně nasraní, hodně smutní, hodně vyrovnaní, nevyrovnaní. Mají názor, milují... Ani trochu tomu nerozumím. Trochu přeháním, samozřejmě.

 

Právě jdu na koncert. Trochu se mi tam chce, trochu nechce. Jdu tam jen proto, že někdo chce, abych tam šel. Kdyby záleželo jen na mě, nehnu se. A až se mě zítra zeptá, jestli se mi to líbilo? Řeknu: Jo, celkem jo. A ona si pomyslí: Je trochu nudnej, tenhle hošík.



Poznámky k tomuto příspěvku
tichotam (Občasný) - 19.12.2006 > Trochu krátký, ale když už to nejni povídka, tak nebudu brblat. Je to trochu dobrý.
Body: 5
<reagovat 
damika (Občasný) - 21.12.2006 > :))))
Body: 5
<reagovat 
čtenář lily - 12.2.2007 > hodně trapné a sentimentální, rádoby líbivé.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter