Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
REQUIEM
Autor: lukáš b. (Občasný) - publikováno 19.12.2006 (23:04:16)

 

 

 

v křehkosti kostí

čím jsme starší

tím ustavičněji

nestálost popela straší

 

dona nobis requiem

v lebce dosud hebce zní

než němý střep ozvěny

ohořelá relikvie

zbyde z ní



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.12.2006 > Tak napůl. Ano i ne. Hodně mi vadí ustavičněji. Napadá mě: neodbytněji by mi znělo lépe.
<reagovat 
 lukáš b. (Občasný) - 25.12.2006 > Naty> Ustavičněji - samozřejmě je to paradoxní vyjádření a tak je to i myšleno... váhal jsem nad tím, ale rozhodla asi opakující se skupina -st- (mám asi někdy zbytečný sklon k arti-st-nosti).
Celkově je výsledný (rozpačitý) dojem asi adekvátní vzniku - je to trochu narychlo slepené ze dvou tří nápadů, chtěl jsem zkrátka uplatnit tu hudbu... jak je vidět z tvé reakce a z absence jiných reakcí, taková samoúčelnost se nevyplácí.
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 23.9.2009 > Máš té hudby více a na jendom místě? První sloka oslovila náznakem, který by tam byl plnější, kdybys to více propracoval a nejen lepil. Ustavičněji...naopak výborné...ty rád Psí vojáky, což?
<reagovat 
 lukáš b. (Občasný) - 25.9.2009 > Janele z Liků> Psí vojáky moc rád... Sice už je neposlouchám každý den jako kdysi, když jsem ještě neměl nic jiného na práci, ale když už, je to jako přijít domů...
Ani jsem netušil, že tam ta hudba ještě je - používám Operu a ta si s Totemem úplně nerozumí... Oprášil jsem tedy IE a hle:-) Je to vlastně můj jediný hudební pokus, který nabyl definitivního tvaru. Neumím na žádný hudební nástroj, neumím noty, takže příležitostně do něčeho mlátím nebo zkouším všelijaké softwary (tohle byl zrovna Anvil).
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 25.9.2009 > lukáš b.> Mně se to moc líbí, nechtěl bys oprášit ty své softwary? Že bysme spolu něco zkusili? Dali dohromady texty, mohu Ti přispět svým hlasem.
<reagovat 
andzi (Občasný) - 6.10.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter