Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ženy u Zdi nářků z kolekce IL2006
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 19.12.2006 (10:38:45)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

Ženská část Zdi nářků, Jeruzalém, Izrael 11/2006

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MPosp (Občasný) - 19.12.2006 > Nikdy jsem tam nebyl a to místo neznám ani z fotek či filmů, takže si nedokážu představit, o co vlastně jde - přesto mě to zaujalo, minimálně už jen tím hledáním obsahu a jeho významu ...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.12.2006 > MPosp> tak ucel to splnilo. tradicni zabery Zdi narku zna kazdy (ale i ty samozrejme mam ;). pred zdi je X metru plochy pro verici a modlici se, kterou oddeluje od namesticka, kde se stena nachazi, takova zastena, plutek a pres jeho tepanou cast jsem fotila zenskou oddelenou sekci.. byt plutek je nizky a da se fotit i primo a taky se da primo do tech casti pro modlici se vejit, ale takto mi to prislo zajimavejsi... takze je to cast zasteny a pred ni postavy vericich a modlicich se zen...

http://aish1.com/wall/thewallbig73.jpg
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.12.2006 > MPosp> počkej, teď to čtu znova...
chceš mi opravdu říct, že neznáš Zeď nářků z obrázků ani TV?! to snad není ani v dnešní době při troše sledování zpráv či občas nějakého dokumentu vůbec možné?!

přijde mi to podobný level jako říct, že neznám třeba Eiffelovku nebo Sochu svobody... ?
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 19.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 19.12.2006 >
Body: 4
<reagovat 
protěž (Občasný) - 19.12.2006 > Zaujalo.
<reagovat 
touha (Občasný) - 20.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 20.12.2006 > ani medvědi, ani tuleni.. Tučňácí!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 19.12.2006 > Zaujalo... jen mi prijde, ze na me skrz tu mriz koukaji ledni medvedi... a tim nechci tema nijak zlehcovat, jen je v tom fakt vidim...
<reagovat 
 Prokletí (Občasný) - 19.12.2006 > Zuzzz> 

Ty lední medvědi tam jsou, nebo spíš takoví ti bílí chlupatí mladí tuleni, bo je to jaksi něžnější

 

A fotka je to každopádlich na pět-dé...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.12.2006 > Zuzzz> :)) tak to je super! koukam, ze hulis jen dobre modely! ;))) je dobre, ze to provokuje fantazii, pocitala jsem s tim, ze tam lidi uvidi, co videt chteji a co tam opravdu je malokdo rozklicuje... ;)


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 19.12.2006 > Mishka> Ale houby, ja nehulim... ja to nejak nepotrebuju... :-)
Ale minimalne jednoho tam musi videt vsichni... je priblizne uprostred, malinko doleva a strka cumak do ty mrize a pravou tlapou se opira o mriz... jakoby chtel ven, chudinka... ty ses brutus Mishko! :-)))
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 19.12.2006 > Mishka> Melo by se to jmenovat "Ledni medvedi za Zdi narku"... to by bylo vystiznejsi
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.12.2006 > Zuzzz> chichichi..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.12.2006 > Zuzzz> :) s hulenim to byl samozrejme jen vtipek, huleni je pro decka. ;)

tak toho medveda, co tam vidis Ty, ja nevidim, ale po Tve reakci jsem si tam nasla velmi jasneho sveho medveda :)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 23.12.2006 > Mishka> jesteze dovedes vse vysvetlit..
<reagovat 
Regio (Občasný) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter