Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
figuralka3 z kolekce lidé
Autor: jamina (Občasný) - publikováno 22.12.2006 (00:57:08)
takže poslední kresba z tohodle školního triptychu-stejný model, stejná technika:)


Poznámky k tomuto příspěvku
jesper (Občasný) - 22.12.2006 > A nejlepší.   Jen bych si nepřál, aby to vstalo :o)
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 22.12.2006 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Estel (Občasný) - 22.12.2006 > ta ruka je fakt vymakaná
Body: 5
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 22.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 22.12.2006 >

dobre

A/ted je nejasno mezi levou rukou a telem - bud stin, nebo linku stehna-ale ta tam asi nebezi, tak obloucek prsa, ci tence druhe nohy by to myslim chtelo, pak tez v tomto miste neprospiva stejna tlostka linek /pripadne pridat stin

B/predlokti pusobi trochu kratke a ohnuta ruka strnule a malicek neni idealni ale dobre..

C/nejvetsi problem je mozna s pateri - chapu ze je natocena, ale prechod mezi lopatkama-tedy k lopatkam a spravny obloucek je myslim klicovy pro vyjadreni otoceni a zas narovnani tela - a tu je zmatek..

Pak je trochu zvlastni ze ma drdol na stranu kde se i objevuje linie obliceje, ale terba se hejbala/napojeni krku nezda idealni-kdyz uz ma hlavu natocenou...


Body: 5
<reagovat 
 jamina (Občasný) - 22.12.2006 > Lumig> jj, chyb tam mám jak máku:-)
dík hlavně za upozornění na to "hluchý" místo mezi levou horní a dolní končetinou, tojo, to jsem si předtím neuvědomila...
dlaň prsty a předloktí jsem kreslila uplně na poslední chvíli, to bylo snad během 3 minut, navíc paní už měla ruku zas jinak a nesedělo mi to k rzkreslený paži...
ona se hýbe hodně, což nechci ale užívat jako výmluvu pro své chyby, ale často jsou tím ovlivněné.
Jinak drdol měla spadlý nakřivo, proto se to možná jeví divný vzhledem k obličeji...ale vlasy mě na ní baví kreslit nejvíc, at už jsou jakkoli neupravené:-)
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 23.12.2006 > ta ruka je tedy tak dobrá protože je nejrychlej nakreslená..takže to chce ještě rychleji ..seš takovej Šíle co..;)
Body: 5
<reagovat 
 jamina (Občasný) - 28.12.2006 > caesarborgia> no do Schielleho mám hodně daleko, takovej talent jako on rozhodně nemám...ale je pravda, že jeho styl kresby se mi hodně líbí, tojo!
rozhodně dík za povzbuzení:)
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 29.12.2006 > mno...co na to rict, mas to vymakany..;o)....skoda, zes nedodelala druhou ruku, bo ta prvni je uplne super...;o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter