Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..nt.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 24.12.2006 (07:19:14)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
skold (Občasný) - 24.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.12.2006 > tohle je hodně dobrý. hlavně ty hodiny a autíko. svět týpka, co je v noci vzhůru.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.12.2006 > stanislav> to je z dneska, stano.. ten kalendar mlzi!!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.12.2006 > toono> jsem uvažoval kolikrát o něčem podobným, vyfotiti si v práci různý hejblátka, máme tu nahrávátko na kamery, tv, fax, pc a další pičičárny a noc za voknem, ale asi by se mi to nepovedlo. tys tu náladu nočního worku vystih tedy výtečně. myslim, že jde o práci, na byt to nevypadá, ne?
<reagovat 
touha (Občasný) - 24.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 24.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
romim (Občasný) - 24.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MCMXLI (Občasný) - 24.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Oldboy (Občasný) - 24.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Estel (Občasný) - 24.12.2006 > moc příjemný.... je z toho cítit ticho...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 24.12.2006 > tady mas petku at ti neni smutno
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 25.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Regio (Občasný) - 26.12.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jamina (Občasný) - 28.12.2006 >
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 29.12.2006 > trosku popela si nasypu po delsi dobe i na vlastni hlavu.. objevil sem tyhle vcelku ok stranky.. maji podstatne vyssi uroven nez na totemu, v necem, sem tam neco hodil, nebylo to tak docela spatny a slo to behem 20 minut ani ne do kose, proste to smazli.. na druhou stranu je tam spousta i horsich veci nez na totemu.. myslim ze na neco podobnyho by jednak redakce nemela koule, ale ani uroven.. a zaplatpanbuk zato.. cele je to tam jakesi organizovanejsi.. asi jak dycky byvalo.. http://www.digart.pl/przegladaj/nowe.html
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 29.12.2006 > toono> je to jako jinde na netu... komunita, které chvíli trvá, než tě pustí mezi sebe... prošel jsem si trochu soustavněji jenom akty (to je na každejch takovejch stránkách docela dobrý orientační měřítko) a žádný velký rozdíl proti totemu nevidím... krom toho, že jsou to stránky specializované, což s sebou nese výhody i nevýhody... ale ještě se tam kouknu, zajímavé věci se najdou, jako i jinde... :-)
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.12.2006 > Periskop> no ja nevim.. nasel jsem tam dva autory keri mi berou docela dech.. akty sem neprochazel, na to je lepsi freefoto..
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 29.12.2006 > toono> jo, to věřím, že se tam něco najde, já na to jenom teď nemám čas... ad ty akty, ono se na nich nejrychlej pozná úroveň takovýho serveru, právě když nemáš čas... :-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.12.2006 > Periskop> praveze aniz bych o tom neco vedel si dovolim tvrdit ze akty vetsinou delaji takovi ti kokutvi jendove co maj atelier, plno nakejch krawek co se nechaj fotit nahaty a zadnou fantazii.. ty fotky pak dosahujou jakesi urovne ale dycky vetsinou stejne.. pak to vypada ze totem je podobnej, pac ty akty zde vypadaj alespon amatersky dobre, ale jinde je ten rozdil jako markantni..
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 29.12.2006 > toono> já asi začnu fotit akty... :-)
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 29.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 24.12.2006 > jop
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 26.12.2006 > Periskop> Dotaz, protože předpokládám, že se v tom vyznáš. Neříká se tomuto náhodou fotoesej? Není to to, co někteří konzervativnější fotografové považují za "zabijáka fotografie"? Protože příběh má prý větší sílu, když ho vypráví jedna perfektní silná fotka, než několik průměrných, umně seskládaných a podbarvených třeba i hudbou. Ty vlastně taky občas děláš takové "příběhy", statické filmy - co si o tom výše popsaném názoru myslíš?
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 26.12.2006 > Václav Mráz> co je lepší, haiku nebo balada?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.12.2006 > Václav Mráz> no to je ale blbost.. jednak de o jakesi skatulkovani, takovi fotografove na totemu nejsou, mozna par fotek co neco vypravi.. a pokud nekdo nabizi lehce nadprumernou kvalitu fotek o vice kusech tak proc to sem nehodit.. ucel sveti prostredky.. to co naznacujes ty by bylo precenovani formy nad obsahem, jakesi favorizovani prostredku nad ucelem.. nevim estli sem to vyjadril uplne exaktne, ale snad sme si rozumeli, minimalne to co sem chtel rict..
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 26.12.2006 > toono> No, kdybychom chtěli škatulkovat, tak fotoesej by asi měla mít ještě fotky proloženy nějakým stručným komentářem, ale o to ani tak nejde.

On to říkal třeba Koudelka teď v Reflexu a to si pak člověk nemůže pomoct, když vidí ty jeho perfektní snímky, to se pak zdá, že na tom asi něco bude. Problém s těmito "sériemi" je v tom, že je jejich součástí i hodně fotografií, které by samostatně prostě neobstály. Například zde fotka tři a čtyři: http://www.totem.cz/enda.php?a=165526

A taky si myslím, že některé tvé starší fotky, fungující samostatně, bez berliček, měly mnohem větší výpovědní hodnotu i mnohem silnější atmosféru a nějaký ten vnitřní příběh než ty současné neustále se opakující série tří nebo čtyř fotek (většinou jde o kombinaci,kde jednotlivé fotky nevybočují z rozmezí lehký nadprůměr - lehký podprůměr) většinou podložené hudbou a často využívající stylu uroboros.
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 29.12.2006 > Václav Mráz> Docela s tebou souhlasim, taky si myslim, ze tyhle Toonovi fotky jsou docela prumerny a vsichni tady tleskaj a doporucujou...
Mam trochu pocit, ze je to tim, ze tady Toono publikuje kazdy den a lidi uz si na nej zvykli a zerou mu vsechno, co sem da. Myslim, ze kvalita jeho fotek je velmi kolisava...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 26.12.2006 > Václav Mráz> mimochodem, Koudelka je typický právě svými cykly.
Cikáni, Exily apod.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.12.2006 > Zuzzz> tak pozor.. zerou me temer vsecko, az na ty vlasy..
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.12.2006 > Periskop> Ale to jsou cykly - fotek, které fungují i samostatně a dohromady postihují něcoi širšího. Není to prsk čtyřech fotek za sebou, z nichž ani jedna není sama o sobě funkční, ale dohromady to trošku připomíná underground film...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.12.2006 > Václav Mráz> to co dělá toono taky nejsou cykly ani fotoeseje... a nesrovnávej koudelku s toonem... neznáš z koudelkovi tvorby nic jiného, než profláknuté kousky nasbírané za třicet let a omílané v souvislosti s j.k. furt dokola... to je pochopitelně matoucí... až bude tonda za třicet let dělat výběr, bude to taky o něčem jiném... kromě toho, fotografie se prostě ubírá jiným směrem... ty takzvané fotoeseje vznikaly na zakázky časopisů typu Life a ta doba je dávno pryč... a buď si jistý, že když si najdeš stará čísla takzvaných ilustrovaných týdeníků, zjistíš, že všichni ti dnes slavní a nedotknutelní při vydělávání na chleba vyrobili tuny průměrných fotek... jenže ty se v publikacích a na výstavách celoživotního díla pochopitelně neobjevují...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.12.2006 > Periskop> ty to nějak subjektivizuješ (ponechal bych stranou, co od Koudelky znám a co ne)

prosím, ok, ale když už jsem tedy jako příklad zvolil toona (a to ty tvé série by byly asi vhodnější), proč jsou tedy zde i jeho průměrné fotky hodnoceny nadprůměrně? protože v kontextu Totemu nadprůměrné jsou? Třeba konkrétně zrovna tyto? To se mi moc nezdá.
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.12.2006 > Václav Mráz> tohle nemá s totemem nic společného, navíc, nepřijde mi, že by byl toono nějak nadprůměrně hodnocený... hodnotí ho většinou jenom lidé, kteří mají trochu rozhled a jsou lépe informovaní o současném dění ve fotografii či trendech ve výtvarném umění obecně.. toono patří k těm několika málo lidem, kteří mohou své věci vystavit kdekoliv na světě a nebude to nikdy úplný průser... kontext totemu je pro srandu králíkům, to není měřítko vůbec ničeho...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.12.2006 > Periskop> Já si myslím, že dělá dobré věci, že je tady jeden z nejlepších, a že hrozně ritualizuje, jeden postup opakuje stokrát a že ho tady nehodnotí ani moc lidé, kteří tomu rozumí, ale spíše lidé, kteří ho vnímají jakožto odlišného, anebo ti, kteří si ho jako dobrého fotografa prostě ikonizovali a pochválí mu i sebevětší blbost (to je třeba Max).

Nevím, kolik výstav různě po světě už jsi vedl, ale tento tvůj názor mi nepřipadá jako relevantní.

A diskuze neměla být o toonovi, to byl jen příklad, mne zajímalo, k čemu kurva je ta móda splácat pár průměrných snímků do nějakého příběhu a kochat se tím, že dílo hovoří ...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 31.12.2006 > Václav Mráz> připadám si už jako nějaká celebrita... že máš porád potřebu komentovat moje poznámky a hodnocení...;) zkrátka si už uvědom, že jsou lidé různí a líbí se jim různé věci...
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.12.2006 > Václav Mráz> těch výstav bylo poměrně dost... a o žádné módě splácat pár průměrných snímků nevím... to bude spíš tvá utkvělá představa... vždyť například na totemu, který je přímo eldorádem průměrnosti, kolik lidí se něčemu podobnému věnuje? navíc, o splácávání průměrných snímků zde většinou hovoří lidé, kteří sami nejsou ničeho jiného než průměrnosti schopni dosáhnout... jak potom mohou vědět, že ony snímky jsou průměrné? vždyť jejich znalosti a povědomí o fotografii jsou asi jako mé znalosti a povědomí o literatuře... t.j. žádné...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.1.2007 > Max Bubakoff> Komentuju různé lidi a různé jejich komentáře - holt si uvědom, že lidé jsou různí a mají různé libůstky, já tuhle, si nemůžu pomoct ... :-)

U toona ses hodil zmínit ty, protože se (dle mne) prostě u nějakého autora po určité porci kvalitních věcí přepneš na "automatický slint" a dlouho ho pak nemůžeš vypnout, i když už jsou ti třeba servírovány hovadiny

třeba u egila bych zase třeba zmínil slintající Kelly


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.12.2006 > Periskop> Mám dojem, že o tom zatím hovořím pouze já :-)

Ne, budiž, zajímal mne tvůj názor, byl mi tebou řečen, to je asi tak všechno - nenapadá mne, kam to vést dále.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.1.2007 > Václav Mráz> a to si představ, že to není ani můj kamarád a nechodím s nim na pivo a tak...;)
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.12.2006 > Václav Mráz> kdepak václave, zdaleka nejsi sám... :-)
jinak souhlas... :-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 3.1.2007 > Max Bubakoff> vaclav blbne, tenhle mladicek si kdysi vzal do hlavy, chtev s nim neco prodiskutovat z dlouhe chvile, ze je mne strasne sympaticky a obtezuju ho.. neco na zpusob filipa.. neni to mu tak a nikdy tomu tak nebylo.. je pravdou, ze sem se jednou nudil s tim, ze mu napisu, v realu by sme si byli asi vzajemne dost nesympaticky v cemkoli.. dodavam, ze u sebe nevedu zadne homotendence, takze ani w tomhle by nemoch utrpet zadnou ztratu.. w nepratelskych zemich je hodne vesaku a hodne zrcadel, pane nadporuciku..
<reagovat 
utilita (Občasný) - 4.1.2007 > ale ty jsi celebrita, drahoušku!:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter