Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
D/OBYVATEL
Autor: lejla (Občasný) - publikováno 24.12.2006 (12:00:10)
Neskúšaj na mňa prísť.
Som plachý d/obyvateľ.
Veď viac nepadá mi do čela
vlastná túžba zbabelá...

Zabudni ma.
Tak, ako som prišla,
sebecká a hlučná...

Opriem sa čelom
o malosť sveta.
Potrvá dlho,
kým zatúžim zas lietať,
kým vženiem slnká
do svojich korábov
a prehorím...
až na seba.


Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 25.12.2006 > ...zatúžim zas lietať...myslím, že nepřesnost kontextu a závan běžného obratu :-)
Doporučil 
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 27.12.2006 > Raimund> Ako sa dá posúdiť "nepresnosť kontextu", ktorý najlepšie pozná ten, kto text písal?
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 27.12.2006 > Raimund> Zároveň ďakujem za "d1x"
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.12.2006 > lejla> 

Nedomyslel jsem další vztahy pro létání, tedy nepodařilo se mi to.


<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 27.12.2006 >

Když odhlédnu od toho, že jsi sobecká a hlučná  tak docela pěkně pracuješ s vývojem a vrstvením představ, ovšem zřejmě by to chtělo po svém, po svém, po svém...


<reagovat 
 lejla (Občasný) - 28.12.2006 > miroslawek> Inak, ako po svojom to predsa nepíšem... Prečo sa zdá, že áno?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 28.12.2006 > lejla> to se ti opravdu jen zdá, on už spoustu věcí před tebou vymyslel někdo jiný...
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 29.12.2006 > miroslawek> tak preco "po svojom, po svojom..."? vsetko, co je z mojej hlavy je moje, nie? a to, ze to bolo napisane niekym inym predo mnou - snad sme citili rovnako a lutujem, ze sme sa nestretli v rovnakom case a priestore...
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 29.12.2006 > lejla> Nebudu teď brát v potaz nakolik je co opravdu ze tvé hlavy a o čem si to jen myslíš. To by bylo na dlouho. Důležité však je, že je úplně jedno jak jsi k k čemu došla, v každém případě jsi: 1) v pozici Cimrmana na patentovém úřadě, 2) po přečtení tvého textu by mělo být jasné, že to napsala lejla a nikdo jiný.
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 29.12.2006 > miroslawek> máš pravdu...
a čo to chce? snáď klasická fráza: "čas"? ako sa človek otesá a nadobudne jeho prejav charakteristickú formu? písať, písať...?
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 29.12.2006 > lejla> to také, ale hlavně číst
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 8.1.2007 >

ktorá ybabelá túžba to je?

niektoré veci sú tu dobré

 

Zabudni ma.
Tak, ako som prišla,
sebecká a hlučná...

 

 


Body: 4
<reagovat 
 lejla (Občasný) - 8.1.2007 > maxima gali> hellou! ktorá zbabelá túžba? no to by som ti musela napísať dosť dlhú informáciu, aby som ti vysvetlila súvislosť.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter